Eşimin ailesine nasıl davranmam gerek?

Ben bir senedir evliyim. Eşimi seviyorum fakat evliliğim biraz mecburi oldu. Ailem olmadığı için 3 yıl teyzemgilde yaşadım ve eşimle tanıştım. Teyzem eşimi istemedi ve biz bir sürü olay yaşadık tüm zorluğa rağmen sadece eşimin tarafıyla düğün yaptık. Ve tüm masrafı eşim ve babası karşıladı. Ben bir seneye yakın eşimin ailesiyle yaşadım ev bulmak için maddi yönde sıkıntıdaydık ve bir seneye yakın ev bulduk ve ayrıldık. Eşimin ailesiyle yaşarken herşeyime karışıyorlardı giyimimden konuşmama kadar herşeyime karışılıyordu. Bende biraz sessiz ve çekingenim hatta korku gibi bişey neyden korktuğumu bilmiyorum ama onlarla ne zaman ufak tartışma olsa vücudum ellerim ayaklarım titriyor hatta şu an bunu yazarken düşünürken bile titreyerek yazıyorum. Neyse bu olay beni çok rahatsız etmeye başladı bana her defasında seni kızımız olarak görüyoruz dediler ve bende onları böyle gördüğüm için tartışma çıksa bile sadece susuyorum. Hiçbir suçum yokken eşimin annesi bir şeyleri bahane edip ağlıyor ve beni suçlayarak konuşuyor eşimde annesinin tarafına geçip benimle tartışmaya giriyor ayrı eve çıktık ufak tefek şeyleri bahane edip tartışma çıkarıyor ben sürekli eşimin ailesini arayıp hal hatır sorarım bir gün aramıyım tartışma çıkıyor kısacası sanki kocamın ailesiyle evliymişim gibi hissediyorum rahat bir şekilde kendim gibi davranamıyorum eşim bazen ailem karışamaz ben senin yanındayım kimseye ezdirmem diyor fakat söylediğiyle yaptıkları çok farklı ben ondan yeteri kadar destek alamıyorum ve hissettirmiyor da sizce ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım olayın içinde olduğum için doğru adım atamamaktan korkuyorum.
Eşimin ailesine nasıl davranmam gerek?
Cevapla