Otobüste ulaşım araçlarında kadınların yanına gidip asla oturmam doğru mu yanlış mı tartışılır bizi bu noktaya kim getirdi?

Bir de inerken yol vermeyenler var la geçeceğim müsade etmiyorlar.

Otobüste ulaşım araçlarında kadınların yanına gidip asla oturmam doğru mu yanlış mı tartışılır bizi bu noktaya kim getirdi?
Cevapla