Neden kadınlara otobüste veya metroda yer vermek zorundayız?

Öyle bir zorunluluk mu var gözlerimin içine bakıyorlar yer vereyim bende inadına vermedim kafamı koydum uyudum benden saglamlar ya utanmadan yer bekliyorlar kadınmış pehh😀

Güncellemeler
+1 yıl
Kabul edin bu ülkenin kadınları kendini uzaydan gelmiş gibi hissediyor
Neden kadınlara otobüste veya metroda yer vermek zorundayız?
Cevapla