Otobüste kadınlara yer vermek zorunda mıyız?

Bu konu bundan öncede açılmıştı , açmak istemedim.

Ben sırf boş otobüse binmek için 25 dakika yol yürüyorum, otobüse bı kadın binince yer vermeyince herkes bana tıp tip bakıyor ve ben kötü bir şey yapmicim gibi hissediyorum, çocuğu o olan birine veriyorum, ve çok yasliysa onun dışında yer vermiyorum.

Zaten çoğu kadın altın gününden geliyor,😂😂 sizce yer vermeli miyim?

(Kadın dedim 25-30 yaşlarında falan D

Otobüste kadınlara yer vermek zorunda mıyız?
Cevapla