AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
kadın tecavüzünde kadını suçlu bulan her insanın bacısını s*keyim -_-
:Dd
bacıya küfür etmeseydin keşke
niye sendemi kadınları suçlu buluyosun zoruna mı gitti
@WOLKYDJ başka kızlara yapın sonra bacınıza yapılınca böyle deyin. Acıdım size.
beni o şerefsizlerle aynı kefeye koyma asıl sen milletin anasına bacısına küfür ederek ben sana acıyorum. senin yaptığın onlardan farksız
klavyeden anca bu oluyor, yüz yüze değiliz ki o bacısını siktiklerimle tek sağ kroşemle bayıltayım onları, onların anasına bacısına sövdüysem bu senin zoruna gidiyosa sendede vardır bir ibnelik
bak kardeşim bu yazdıklarınla beni tahrik etme. olayı kavgaya getiriyosun şimdi. ben sana ne diyorum milletin anasına bacısına küfür etme ne olursa olsun bu sana yakışmaz. senin de onlardan bir farkın kalmaz diyoum sen gelmişsin bana i*ne diyosun amacın ne senin? bu benim zoruma gitmedi ben sadece yakışmadığını söylüyorum
hakedene okadarda güzel yakışıyor ki sen anlayamıyosun
küfür değil de linç etmek yakışır. onu daha fazla hakeder. ben küfür yerine adam toplayıp vurmayı tercih ederim.
adam toplmaya ne hacet onların gücü sadece kadınlara yetiyo, yolda adamların alınlarında yazmıyo ki yavşak oldukları nasıl anlayalım
hal ve hareketlerinden anlarsın.
+ Neden yaptınız bunu öz kızınıza?
- Kendim yetiştirip büyüttüğüm meyvenin tadına ilk ben bakmak istedim.
tabiki suçlu tecavüz edende ama artık kadınlarda erkekleri tahrik etme peşinde ve yatıp kalkıp tecavüz etti diye suçluyolar
Yabancı ülkelerde herkes istediğini giyiyor ama tecavüz sayısı az.
orada kadınlar erkekler rahat herşey normal ama türkiyede öyle degil kısıtlı öyle diyosun da çin de 44 milyon kadın kaybolmuş
Çin de türkiye gibi o zaman. Biz güya müslüman ülkeyiz onlar bizden daha ahlaklı. Onların erkekleri bakmıyor öküz gibi
nerden biliyosun orada vardır gidip gördünmü? onlar bizden ahlaklı degil yolda heryerde sevişiyolar ilişki normal oldugu için tecavüzde az oluyo. düşün çogu yabancı ülkelede her kadın erkek arkadaşını ailesiyle tanıştırabiliyor ve ailesini yanında sevişebiliyor
Evet babam alman. Her yaz almanyadayım. Asla öyle bir sey yok isteyen gidip evinde sevişiyor zaten. Orada aile yapısı bu normal bir şey siz müslümansınız diye değil saygi duyuyorum.
bak dostum eger bu ülkede tecavüz istemiyorlarsa bayanlar tahrik edici giyinmeyecekler anladınmı öyle oldumu erkekler hiç bişey yapmazlar mesela bir erkek böyle açık gögüsleri görünen bir bayan görünce tahrik olur ona pisikolojik saldırıda bulunmuş olur bu bayan.
Çünkü burası yabancı ülke degil burada herşey normal degil ahlak var..
Senin bu son yorumuna karşı çıkıyorum sabahtan beri anlamıyorsun. İyi akşamlar.
sen anlamıyosun ben erkekte kadın haklı diyorum anladınmı. tecavüz eden erkek adam degildir zaten ama bayanlarda fazla açılıp saçılmamalı sanada iyi akşamlar.
Merak etme ceza evinde o erkeği kaç kişi sıkıyor bilemezsin
bence kadınlar tecavuz etsınler dıye her seyı yapıyolar
tabıı mal olduk ben bıle bır erkek olarak hepsınden kaplı gıyınıyorum cık bak dısarı erkelermı daha kapalı kızlarmı
Helal kardesim
Qhwgetetete
Zihniyeti çürümüşlerin fikridir ne kadar küfretsek az gelir
aşağıdaki yorumlara bak ya geyik bir soruya insanlar uzun uzadıya felsefi yorumlar yazmışlar... iş güç kalmamış
İnsanın başına ne gelirse ya meraktan ya yar.. k tan gelir
bundan faydalanan kadınlar var. sevgilisiyle seks yapıyor yakalınca bana tecavüz etti diyip hapse attırıyor. onlara ne demek lazım peki
Onlar kendi iğrençlikleri
tecavuzun sucu istisnasiz hadim edilmek olmali bence
İdam olmalı
idam az bebegim
hadim edeceksin ki bidaha o zevki tatmasin
baska zevkler arasin yapamiyosa yapilmasini ogrenecek :D
Yok önce cükleri koparılsın sonra tecavüz edilsin sonra 2 gün işkenceden sonra öldürülsünler
bebegim 2 gun iskence az ya cok dar dusunuyorsun
neyse yasina verdim bu laflarini
biraz global dusun ufkunu ac 2 gun iskence mi olur * 1 sene kopeklere * 1 sene atlara 1 sene ustune sic falan degisik seyler bul yani 2 gun yetmez
engelli kıza tecavüz etti hayvanlar kız suçlu bulundu burası türkiye adeletini...
Ayy :(
Tecavüz kurbanları için milyonlarca penis kesile!
Sagopa Kajmer.
Aynen
Kadını suçlu bulanlar * .. Kadın isterse sokakta anadan doğma gezsin yine de tecavüz olmaz..
Aynen öyle
evet kadın suçlu çünkü düşünemiyorum
Bu iyiydi :D
niye eksi atıyorsun o zaman
Ben atmadım +ladım hatta
Bizim Kanunların meziyeti adaleti Sağlamaktan çok ötede
Yargı mensubları olaya tarafsız bakar adaletin kestiği parmak acımaz.
Şeriat gelirse eğer bu sorunların hepsi ortadan kalkar. Ama Arabistandaki ve İrandaki öcü gibi gösterilen Şeriat değil. Gerçek Ehl-i Sünnet şeriatı.
Herkezden cok özür diliyorum. o* cocugu cok var bu ulkede
Haklisin
bence suc kızlarda kızlar sonucta bakımlı bakımlı olan kızlar cok kolay tecavuze ugrar hel e hele guzelse ama cogunluklan kızlar erkeklerı azdırmak ıster ya olanda masum kızlara oluor ıste
Salak mısın? Cidden salak mısın?
Bakımlı olmayanlarada kezban diyolar?
Ablacım senin beynin bulanmış, ananın babanın sana verdigi terbiye bu mu?
vay pevenkler vay yazınca nasılda gelıolar mk susun
ya arkdaslar ben saka yaptım oylesıne yaptım tecavuz edılen kız suclu deıldır yapan kısı sucludur unutmayın herkez ozgurdur ıstedıklerını gıyerler fakat tecavuz edenler pıskolojı acısında veya cok seksı veya cok azgın oldugu ıcın tecavuz edıolar kızlara ama kız suclu deıldır olamazda
siz seki görünmek için herşey yapıp erkekleri azdırın son ra 'ayy beni s*ktiii ' deyin
kusura bakma kasap kapısını kitlemesse köpek girip etleri yer
Al işte biri burada
köpeğin düşünme kapasitesi yok. Ha görünüşe göre sende de yok gerçi
- 1
erkek neden tecavüz eder?
bu soruyu cevapla
Keşke baban dışarı şey etseymiş nefes alman hata
cevap vermeyince hmen böyle zaten sanada tecavüz ederler canım benim
Arkadaslar takılmayın bu kadar. Hadi biz sizi giyimimizle tahrik ediyoruz, peki köpeğe eşeğe ördeğe tecavuz edenleri nasıl acıklıcaksın? Köpektemi tahrik edici geliyor acaba size?
Erkek o iğrenç nefsine sahip çıkamaz diye eder. Ben istediğimi giyerim, istediğim yere giderim ama bana böyle bir şey yapan olursa asla suçlusu ben olmam NOKTA. O salağın kendi nefsine sahip çıkması gerekir. Bende sana bir soru sorayım. Yabancı ülkelerde herkes istediğini giyiyor ama tecavüz sayısı neden çok az?
çünkü yabancı ülke dediğin yerlerde millet sevişiyor anladınmı , o dediğin kedi köpeğe tecevüz edenlerin psikolojik problemeleri ve toplumdan dışlanmış kişiler , bir erkek sizden hoşlandığını söylese hemen sapık abaza damgası vurursunuz , ama o yabancı ülkelerde insanlar birbirini tanıma fırsatı veriyor birbirlerini seviyor ve birlkte oluyor ama siz kezbanlıkta mastır yapın sonra biri gelip s*sin . o NOKTAyı al lazım olur
O mini etek giyen kızın suçu ne sevgilin sana vermiyor diye?
kızına ya da sevgilisine mini etek giydiren suçlu
Salak mısın sen? Ben özgür bir insanım kendi kararlarımı kendim veririm. Babam ya da sevgilim değil ben özgürüm. Tiksinç bir insansın hiç memnun olmadım tanıştığıma. Allah karına, kızına sabır versin.
sen özgür bir insansın istediğini giyip gezebilirsin bizz erkeklerde s*kebiliriz.
Bende ananı * inlemelerini duymak istermisin o o*ospu ananın
cantekout elvet seninde biri anneni s*ker görürsün sonra tecavüz iyi bir şey mi orspu annenin orspu çocuğusun başka bir açıklaması yok umarım annen gözünün önünde tecavüze uğrar 836383262826272 zenci s*ksin anneni
ateşe barut at.
"neden patladı yahu bu, evet suçlu o ben değilim"
suçlu sen ve o. sadece o değil.
Mini giyinmek barut atmak değil ama
hiç erkek oldun mu? :)
geçmişte benim için barut değil dinamitti miniler.
şimdi kibrit bile değil.
neden böyle oldu bilmiyorum. belki cinsellikten soğudum ve birçok kadın artık çekici gelmiyor bana. açık kadınlar asil bile gelmiyor. çünkü onları herkes görüyor ve herkes istiyor.
fakat bildiğim birşey var ki , dinamit erkekler heryerde. hatta çok yakın arkadaşlarımdan da var böyleleri.
şu videoyu izlemenizi istiyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=UMjIWeTbYaU
Bu yanlış bir düşünce değil çünkü
Buna teşvik eden kızlar var. Maalesef öylelerin yüzünden olan o masum kızlara oluyor
Ne gibi teşvik açarmısın biraz konuyu?
Allah aşkına yabancı ülkelerde herkes istediğini giyiyor ama tecavüz sayısı neden çok az?
Benim Başıma birkaçkez geldi. Odama kadar çıkan kız vardı açık saçık giyiniyordu ve vicut diliyle ne istediğini gösteriyordu.
Öyleleri var misal erkekleri gaza getiren dalga geçen. Önce tahrik ederler sonra kaçarlar. Şimdi burada her iki tarafta suçlu. Bunu yapan bir erkek benim için kesinlikle erkek sayılmaz, ve bu tür eylemlerde bulunan bir kız da belasını bulur er ya da geç.
Ben bu tür şeylere birkaç kez şaid oldum, fakat bu da Erkeğin tecavüz etmesi gerektiğini göstermiyor.
İnş kimsenin başına gelmez böyle bişey.
Senin anlattıgın sey bambaska. 2 tarafta istiyorsa birlikte olsunlar. Tecavuz bir erkegin bir kadına zorla sahip olmasıdır, kadın istemedigi halde. Senin anlattıgın sey tecavuz degil.
Şimdi şöyle bişey var. Kız baya açılmış ve erkeği Görüyor ve hareketleriyle onu baştan çıkarıyor. İşin kötü yanı kız bunu egosunu tatmin etmek için yapması. Ve bazıları da abartıyorlar. Internet üzerinden yapanlar çok.
Ve bazı zekasıs erkekler gaza gelip bunlara zorla sahip oluyorlar.
Bitanesi tatile gitmiş ve erkeği baştan baya bir çıkartmış, ve sonra da yol göstermiş.
Tecevüz edene zaten adam denmez fakat
O Kızın o erkekle ne işi var tatilde o otelde?
Gitmiş olabilir sayalım. Neden debi ile oturmamış, kafa karıştırmış.
Tabi adam tam öldürmelik, fakat o kıza da masum diyemeyiz
Ama bu tecavüz sayılmaz
Nasıl yani? Zorlamama var ama?
Şimdi bir sürü kız eksilemiş. Insan ilk önce bir kendi oturma kalkmasını kontröl etmesini öğrenmeli. Kazaya uğramış bir sürü kız var
Onlara yapılan bı şey insanlık dışı ve ölüm bile az yapanlara. Ama şimdi kendi egolarını tatmin etmek için yapmadıkları şey bırakmayan kızlar da çok. Şimdi bunlar cahil mi ney, hiç mi haber izlemiyorlar, hiç mi çevrede olan biteni girmiyorlar. 3. 5 lira için adam öldürenler var Allah Aşkın'a. Bişeyin ilaki olması mı gerekiyor ders çıkarmak için.
Bu sadece tecavüzlerde değil her konuda. Trafik kazalarından bol bişey yok, fakat çoğu kemer kullanmıyor. Son dönemde olan iş kazaları, hep yetersiz önlemlerden dolayı.
Demek istediğim şeyi bilmem anlaya bildin mi.
Her açık kıza da başka gözle bakılmaz tabi, o da ayrı bir konu. Herkezin bildiği gibi kadınların çoğu dış görüntülerine çok Özen gösterirler. Bazıları çok açık belki. Ve bu bir teşvik değil. Eksileyenler de neden yaptıklarını yazsalar sevinirim.
Almanya da ben hep mini giyiniyorum ama 1 allahın kulu gelip bana laf atmadı ama. Bu türkiye nin ahlaksızlığı.
O da doğru, bu konuda kesinlikle bişey demiyorum. Fakat Almanya'da olan tecavüzler yolduzluklar da çok. Daha önce çalıştım orda ve çok şey gördüm. Türkiye'de tam nasıl olduğunu bilmiyorum fakat diğer Avrupa ülkelerinde de çok sık olan şeyler. Benim gözümün önünde kız kaçırdılar gece yarısı Araplar. Kızın o gece saatinde okadar Erkeğin arasında ne işi var?
Pazara gittiğinde cüzdanın parayla dolu ise eğer ve dikkat etmeyip herkezin önünde göstere göstere açarsanız, hırsızları teşvik etmiş olursunuz. Belki 1000 kişinin içinde 1 kişi olacak ama Göze batarsınız.
Benim anlatmak istediğim bu. Hani kadınların giğiminden fazla tutumu önemli. Bilmem anlata bildim mi?
Zaten 24 saat p*rno izleyen bir sürü ruh hastası var. Ve nezaman ortaya çıkacakları beli değil. Kimseye de güvenemezsin çünkü zamanlar çok kötü, asla yapmaz Dediğimiz insanlar neler neler yapıyor. Yani birazcık da dikkat etmek lazım, çünkü bazen herşey köntrölden çıka bilir.
Evet biliyorum ama bunların rağmen bunu o cüzdanı gören kişi işte.
Benim de anlatmak istedim bu işte.
Yani giyimde sorun yok, buna bişey demiyorum. Fakat karşıda olan kişinin nederece hasta olduğunu bilemezsin!!!
Ve tutum çok önemli.
Hayat okadar iğrenç bir hal almış ki, insan çocuğunu bile sokağa yalnız çıkmasına izin veremiyor. Doğru söyle sen de eksiledin mi :)
Dediğim şeylere katılmayan bayan arkadaşlar biraz araştırsınlar, seri katilleri, tecavüzcüleri. Ve sebeplerini görsünler.
Tecavüzün cezası idam olmalı bence
Kesinlikle
aynen +1
İnsan değildir. Çünkü düşünme kapasitesi yoktur.
Güzel ülkem deme bari
Vatan sevgisi bu üzülüyorum haline
Böyle insanların olduğu vatanı neyleyim
Haklısın ama ben bu ülkeyi kuranların emeklerine üzülüyorum...
Eee işte kültür inanç değişmedikçe napsan boş
Keşke insanlar yargılama denen şeyi bırakabilse
Yukardan gelen emre canını koyuyolar ne anlatsan boş :)
Maalesef bu böyle ve bu durum çok üzücü
Ne yazikki
Suçu olsa adı tecavüz olmazdı. Adı üstünde.
Aynen öyle.. ama tecavüze ugrayanlara o. Diyenler var
Böyle düşünen erkeklerin çükünü keserim
Keske öyle olsa
Mal olduklarını düşünüyorum
Saçmalığın daniskası öyle şeymi olur itoğlu itler.
Aynen öyle
gerçekten tecavüz suçu idam olmalı
Kesinlikle
böyle yapılmadığı için yapan adam tekrar yapıyo
Yanlış olan sistem...
Öyle saçmalık mı olur be.
Cevaplara bak anlarsın...
saçmalığın daniskası nasıl bir mideniz var l*n
Aynen öyle...
neymiş odunlar kadın mini etek giydi bizi tahrik etti diye kadını suçlu tutuyorlar böyle insanlara oksijen sağlayan ağacın yaprağını, onlara uygulayan yerin çekiminin *mına koyim ben yine sinirlendim
Telefonu fırlatasım geliyor öyle insanları (!) görünce
ama yabancı ülkede böyle değil işte adamlar rahat o bakımdan
yobazlık tam anlamıylaa
Aynen
Bazen evet bazen hayır olayı tam bilmek lazım...
Sapıkk
Arkasında duran yoksa haksızlıga ugrar.
Nasıl ya? kadın ne yapmış olabilir ki?
Cevaplar iç acısı
Açık saçık giyinik dolasmasinlar ortalikta.
tecavuzde kadını haksız bulmak mallıktır.
Evet
tecavüzcü dışında böyle düşünen var mı :D
Cevaplara bak...
burada eleştirmek kolay böyle bir olaya maruz kalan biri ile görüştüklerinde bu şekilde düşüneceklerini sanmam
Kadını suçlu bulanlar beyni sulananlardır
Aynen
erkeklerin cinsel organi kesilmeli!!
Bencede
tecacuze idam gelmeli
Kesinlikle
Gunumzde bazi tahrikleri goz ardi edemeyiz ama
Al işte bir mal daha eklendi.
Mall sensin gerizekalii dangalakk biz tecavuze iyi birsey mi dedikk
Tecavüzcü orspu çocuğu olduğundan tecavüz ediyor tahrik olduğundan değil
Şuursuzlar
Aynen
Resimdeki sen misin? Birine benzettim de ondan soruyorum kardeş yanlış anlama.
@JemBey https://www.youtube.com/watch?v=HMUDVMiITOU
Aynen ben de onu diyecektim eyvallah.
@JemBey korkmuyorsunuz değil mi benden =/
Yok neden korkalım ki daha doğrusu ben neden korkayım?
Yanlış bir görüş bence
bu hakimleri var yaa ne yapacaksin ne bunlari
Şeriat gelsin.!
O daha kötü
tecavüz eden kişiye idam etmeden daha bu tür olaylar bitmez birisine yapacaksın ki diğerlerine ders olsun
Ben acik giyiniyoryz kabul:(
Açık giyiniyorsun diye yecavuzmu edilmen lazim
Aptallar
Şerefsizlik.
Kimmis ya onlar?
Cevaplara bak
Utaniyorum yemin ederim.
idam Geri Gelmeli...
Kesinlikle
aynen
kesinlikle kadın suçlu.
Bir mal daha.
hani nerde?
O zaman annene tecavüz edeyim gör gününü
Insani değil.. !
bende merak ediyorum
Bence kadın tek başına sokağa çıkmamalı
Ne desem bilmiyorum yazik sana
bence herkes nefsine. mukayet olmali!
:-D
Butun erkekleri namuslu mu sanıyon?
Yabancı ülkelerde herkes istediğini giyiyor ama tecavüz sayısı neden az o zaman açıkla?
Çunku gizli kaliyor bende yurtdışındayım
Herkese her bilgiyi vermezler.
Babam alman benim ona bakılırsa her yaz gidiyorum almanyaya ve her gittiğimde mini giyiniyorum laf atan olmadı bana ya da bir arkadasımdan duymadım öyle bir olay? Açıkla?
Her kızın başına gelecek değil ya
hem ben sadece kadın tek başına sokağa çıkmasın dedim ne var ki bunda
Özgürlüklerimiz kısıtlaniyor farkındaysan.
Tek başına sokağa çıkmak özgürluk mu oluyo?
Evet aynen öyle. Kendi kararlarımı her zaman kendim veririm. Hatalarımdan kendim ders çıkarır kendim düzeltirim. istediğim yere istediğim giderim. İstediğimi de giyinirim. Ailem eyvallah der her şeyime. Mutluyum ve özgürüm.
Demekki haklı da olsan asla bir kadınla tartışmaya girmicen
Haklı değilsin kardeşim