Ne yaparsam yapayım kendimi kilolu hissediyorum?

Arkadaşlar kilo problemi yüzünden psikolojim bozuldu artık yemek yerken kilo alacağım diye korkarak yer oldum. Boyum 1.62 kilom 54-55 gibi bir şey ve etrafımdaki insanlar ne kadar zayıflamışsın falan diyip duruyolar ama bilmiyolar ki ben yemek yerken tedirginlikle yiyorum. Ödüm kopuyor kilo almışsın diyecekler diye artık kıyafetlerimde bile hafif göbeğim çıksa ağlayacak oluyorum. Bu arada güzel bir kızım özgüven sorunları çekmiyorum. Özgüven sorunu çektiğim tek konu kilom 😞😞😞
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kilom fazla gibi bir şey demedim. Kilo almaktan korkuyorum dedim çünkü geçmişte 72 kiloya kadar çıktım o günlerim aklıma geldikçe yemek yemekten soğuyorum
Ne yaparsam yapayım kendimi kilolu hissediyorum?
Cevapla