Kiloluyum diye kötü hissediyorum, ne yapabilirim?

Dışarı bile çıkamıyorum bu yüzden. Kötü hissediyorum. Diyet yapıyorum kilo veriyorum şu an ama bu süreçte çıkmak istemiyorum. Sanki herkes iğrençmişim gibi bakıyormuş gibi hissediyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz için çok teşekkür ederim. Evet her ne kadar haklı olsanız da bu düşünceleri zaman zaman aklımdan atamıyorum. Yeme bozukluğum, kilo takıntım ve bu kötü düşüncelerimle savaşıyorum. Dilerim ki kazanacağım. Sevgiyle kalın🤍🌸💓🙏🏼
Yeni yıl hepimize sağlık, huzur, güzellikler getirsin ☃️💓
Kiloluyum diye kötü hissediyorum, ne yapabilirim?
Cevapla