Yeni yıl hepimize sağlık, huzur, güzellikler getirsin ☃️💓
Kiloluyum diye kötü hissediyorum, ne yapabilirim?
Yeni yıl hepimize sağlık, huzur, güzellikler getirsin ☃️💓
Dışarı bile çıkamıyorum bu yüzden. Kötü hissediyorum. Diyet yapıyorum kilo veriyorum şu an ama bu süreçte çıkmak istemiyorum. Sanki herkes iğrençmişim gibi bakıyormuş gibi hissediyorum.
Boy ve kilo kaç.
Kendi uyguladığım yöntemi tavsiye edeyim,
bu yöntemle 3 ayda 9 kilo verdim.
En etkili zayıflama yöntemi düzenli ve sağlıklı beslenmek ve abur cubur şeyler tüketmemek, şekerden, tuzdan ve undan uzak durmak. Unlu mamülleri fazla tüketmemek. Pilav çeşitleri, makarna, patates varsa ekmek tüketmemek onun yerine bol salata tüketmek. Öncellikle sabah ilk iş bir su bardağına yarım limon sıkıp içmek kahvaltıyı en iyi şekilde yapmak, dayanabiliyorsanız öğle yemeği yememek tabii ki kendinizi aç bırakmamak kaydıyla ara öğün olarak meyve, sebze ve kuru yemiş tüketmek akşam yemeği en geç saat 8'e kadar yenmeli saat 10'dan sonra hiç bir şey yememek tabii bunlar tek başına olmaz gün içerisinde fırsat buldukça yürüyüş yapmak ve merdiven tırmanmak. Bunları yaparsanız zamanla hem sağlıklı kalır hemde kilo verirsiniz. Bu yötemle 11 yıldır kilomu koruyorum.
Benim boyum 1.68 kilom 78
Öncelikle sizi tebrik ediyorum verdiğiniz kilodan ötürü ve de teşekkür ederim görüşünüzü paylaştığınız için. Bu dönemde ben de 20 kilo verdim. Az çok vücudumu tanıdım ve nasıl beslenmem gerektiğini öğrendim. Dediklerinize dikkat ediyorum ama kısıtlamak daha da yemeklere saldırmamıza neden olabiliyor. Mesela pilav, patates tarzı şeyler olduğunda 3 kaşık civarı alıp daha sürdürebilir hale getirmeye çalışıyorum
Azimli ve kararlı olursan çok da fazla olmayan kilolarını verirsin, ayrıca bu yöntemi kilo vermek için yapmıyordum sağlıklı olmak için yapıyordum sonuç kilo vermek ve korumak oldu. Teşekkür etmenize gerek yok bir birimize yardımcı olmalıyız.
Dışarıda o kadar çirkin insan varken, senin kilolu olman göze batmaz. Rahat ol, bu hayat senin de yaşaman için değer. Kendini kötü görme her şey vakti geldiğinde çok güzel olur.
Bende kiloluyum dışarı çıkmak zorundayım diye çıkıyorum. Kendimi çok kötü hisediyorum. Anca diyet yapıp kurtulursan o kilolardan rahatlarsın. İmkanın varsa da çıkma evden zaten. boş ver gerek yok
Cevap
37Cevap
Kilo vermeyi deneyin
Kimse senin kilolarını takmıyor. Boşuna takılıyorsun. Kafanın içinde kendi kendine zindan ediyorsun hayatı. Dışarısı bu kadar düşüneceğin kadar umursanacak bir yer değil. Ama hayat kısa keyfine bak. Rahatsızsan da bunun için elinden geleni yap. Fazlasını kafana takma
Teşekkür ederim söylediklerinizi dikkate alacağım
🙏🏼🌼
Kiz üzülme böyle birseye iğrenç hissetmek senin kafanda kurduğun birsey evet insanlar kilolulari eleştirir ama çoğu insan bunu yapmaz verirsin ne olcak bende eskiden çok kiloloydum sporla çok zayıfladım cidden kendini bu şekilde dışarıdan soyutlama bu dünyaya bir kere geldik cik dışarı eğlen
Teşekkürler 💓🌸🤍🦋
Bende kiloluyum ve diyet vs yapmıyorum kendimle barışığım hemen insan içine çıkmıyayım vs düşüncelerine kapılma beni üzdü ileride en ufak bir sivilcen çıksa ben nasıl onu gizliycem vb şeylerden yine bu düşüncelerle aklını çelmen seni yorar bence biraz kendini bu şekilde sebvmeyide öğren sen her haline güzelsin sen kendini seversen herkes seni sever.
ya git işine taktığın şeye bak iğrenç dediğin şeye bak. insanlar neler neler yapıyor utanmıyor kimse onlardan iğrenmiyor senin kilondan mı iğrenecekler. niye. o kadar mı boş ve dertsizler sana saracaklar. ha insanlar dediğin çok mu mükemmel görüntüde
Bende öyle düşünüyordum boy ve kilodan dolayı dışarı çıktığımda benden daha kötülerinin olduğunu gördüm ve yemeği ekmeksiz yemeye başladım maden sodası ve su tükettim 64 den 50 ye kadar düştüm şimdi koruyorum 53-54 oluyorm ama gene düşüyorum☺️
Benim görüşüm sana tamamen boş ver seni beğenen böyle beğensin diyemem ama bence diyet sürecinde çık dışarı yürüyüş yap falan elinden geldiğince takmamaya çalış
Teşekkür ederim bunun için çabalıyorum ama kalbimdeki kötü his tüm bedenimi kaplıyor
Çık ve gezin. Moralin yerine gelir hava alırsın. Kimsenin senin için ne dusundugunun de hiç önemi yok
İnsanlar değişik özellikleri sevebilir 👍 örneğin bazıları kaslı isterken bazıları kilolu tercih ediyor.
takmamayı öğrendiğinde mutlu olacaksın. negatif düşünürsen negatifi çekersin. rahatla ve kilo vermeye devam et azimli ol. başarılar 🌝
Benimde boyum 1.68 ve şu an olmak istedigim kilomdasın 78dim bemde ama pandemide 20 kilo aldım :(( şu an 78e düşmek istiyorum ilk etapta sonra 6lı kilolara
Belki de öyle hissetiyorlar. Meşhur kilo almışsın lafı
kanka evde sporda yap ki kilo vermen hizlansin ve dengelensin
Diyet yap demiyorum bak sadece spora git spor öyle bir zayıflatıyor ki yedigin halde zayıflıyorsun
Sporu evde yapıyorum ama sürekli farklı programa başlıyorum. Önerdiğiniz bir spor türü var mı?
Baksa nolucak? Kınıyolar mı seni gözlriyle? oha ne kadar şişkomu diyorlar
Aman kilolu da olsa çirkinde olsa her kıza bir sürü dm geliyor instadan zaten takma kafana
1.68 e 78 kilo çok kötü değil.. Biraz daha verirsin miss gibi olur :)
Öyle bir şey yok çok abartıyorsun kilolu olan çok var sadece vermeyi dene bu ka kadar takma kafana
Sadece sen kilolu değilsin ki hiç de kötü bakmam çünkü biraz elimizde olan şey değil
fusetea iç. Bol. bol vücutta gereksiz fazla. yağ yakoymuş Fazla tükettiğin zaman
Sana kendini iyi hissettiren kimse yok mu hayatında
Kendini olumla ve sağlığın için spor vermeye odaklan güzellik için değil
6 ay süre ver kendine gelişimini gördükçe bu hissin geçer umarım inan güzel vücutlu olana da 1 sn bakıyorlar kötü olana da o yüzden 1 sn için kendini yıpratma kimse kimsenin umurunda değil
Bence kendini bunun için üzmemelisin hayata her zaman güzel yönlerinden bak ve devam et kilon için kendini yargılama
Kimsenin umurunda değilsin, sadece aynadaki kisi seni alakadar eder
Ya ne demek sokaga cikmiyorum millet icinmi yasyoruz elalem havlasiin
Kendini kabullenir ve seversen problemi çözebilirsin.
evet öyle hissetmeye devam et
kilo verebilirsin mesela
ben de 178 olduğum icin insan icine cikmaktan cekiniyorum kizlara gore fazla uzunum..
Hayır çok fazla güzel bence bu boy. İnsan kendisinde olanın tam tersini istiyor sanırım
evet oyle gercekten ven de minyon olmayo vok isterdim..
78 kilo çok çok iti saçmalama istersen
Hayır kilolu.
Bence harikasın görme imkanımız olsa ana sağlık olsun
Aşırı saçma düşünüyorsun
Biliyorum ama engel olamıyorum. Kilolular için yazdıkları kötü şeyleri gördüğümden beri bu düşünceleri atamıyorum.
Ya ne bakiyon sen milletin dış güzellik isteklerine katalogtan seçer gibi kız seçiyorlar erkek seviyorlar kafa dengi olduğun konustugun güvendiğin biri çıkınca bunu yapan kişilere bak bakalım güzellik algısı diye bir şey kalıyor mu onemli olan uzun vadede yanında olan birisi yoksa sadece güzellik para cinsellik amaçlı bakılırsa zaten o ilişki segi ilişkisi değil menfaat ilişkisi olur e günümüzdeki ilişkilerde hep menfaat ilişkisi sorun orada
Teşekkür ederim
Rica ederim 🌼
Bası şeyler sabretmeden olmuyor
Diyet ve spor, iyi gelir
her kilolu olanında seveni sevişeni olur
Spor salonuna yazıl daha hızlı yol kat edersin
Boy kilo ne kadar
Kime ne her şeyden önce sen gelirsin
Hiç bir şey üzülmene değmez. Çık, gez ve eğlen
ağzını tutarsan bu iş olacak eminim
Kimin ne söylediği seni ilgilendirmesin dışarda neler neler yapıp utanmayalar var
Bence kilolu değil balık etlisin sadece 🙂
Veriyosun iste daha ne kotu hissediyosun
Kaç kilosun şu an
78
sen kendi kendine kuruntu yapıyosun
Kilo ver :D?
Detayı okumuyor musunuz siz?
boy kilo kaç ki?
168 78
yemeyi kontrol et
Tebrik ederim
Spora başla
Kilo veriyorum şu an diye belirttim zaten
Spor yapıyorum
Teşekkür ederim🙏🏼💓🌸
boş ver takma ,
Eri o zaman :)
Kqfanı yorma o kada.. evlisin mii
Bu his….
Fazla kilolu değilsin bence kafaya takma
Takma boş ver
en harika
Spor yap
Kilo ver o zaman
Yorum atmak için mi yorum atıyorsunuz anlamıyorum kilo verdiğimi belirttim zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?