5 sene önce hamileyken bırakıp gitti, şimdi geri dönüp kızıma babalık yapmak istiyor. Ne cevap vermeliyim?

5 sene önce üniversitedeyken sevgilimden hamile kaldım. hata ya işte. bebeği istemediğini söyledi aldıralım yanında olurum dedi ama ben yapamadım. aldırmayınca ayrıldı ve başka şehre gitti o gün bu gündür ne aradı ne sordu kendi çocuğunu beni de aynı şekilde. babam beni evlatlıktan reddetti evden attı kimse yanımda olmadı kendi başımın çaresine baktım hep. kendim yaşamaya çalıştım bi başıma hamileyken hem okula gittim hem çalıştım doğumumda bile kimse yoktu hep tektim
biraz önce beni aradı onca yıldan sonra numaramı nerden bulduğunu bile bilmiyorum arayınca şok oldum. çok pişman olduğunu kabus görmekten artık uyuyamadığını çocuğuma bakmak babalık yapmak istediğini söyledi. telefonda ağlamaktan bişey diyemedim sadece kapattım telefonu suratına. ne diyeceğimi de bilmiyorum cevap olarak çünkü bana yaşattığı şeyleri affedemiyorum onun yüzünden çok zor şeyler yaşadım. benim de kızımın da daha güzel bir hayatı olabilirdi. ama kızımın da babasız büyüyecek olması beni üzüyor. soracak kimsem olmadığı için sizden fikir almaya geldim. kabul edip kızım için affetmeli miyim yoksa hiç bulaşmamalı mıyım bilmiyorum.
şimdiden bütün cevaplarınız için çok teşekkür ederim 🙏🏻

Güncellemeler
+1 yıl
hepinize tüm görüşler için teşekkürler ediyorum teker teker 🙏🏻
5 sene önce hamileyken bırakıp gitti, şimdi geri dönüp kızıma babalık yapmak istiyor. Ne cevap vermeliyim?
Cevapla