Eşimle ayrıldığımızda hamileydim, oğlunu hiç görmedi. 3. yaş gününe çağırmalı mıyım?

Eşimle ayrılalı 3 sene oldu. 2.5 yaşında bir oğlum var, tekrar bir evlilik için erken mi?

Vitrin de sorum bana ait

Çağırsam gelir mi tersler mi bilmiyorum ama oğlum bu aralar sık babasını sormaya başladı büyüdükçe en azından 1 kere görsün tanışsın

Güncellemeler
+1 yıl
Boşandıktan sonra hiç konuşmadık bebeği başkasından sanıyor sandım ayrıldıktan sonra söyleyince hamile olduğunu
Güncellemeler
+1 yıl
Dün sabah ona oğlumun fotoğrafını attım hiç bir şey yazmadım başka ilk kez o fotoğrafta gördü dün gece konuştuk ilk kez o mu dedi evet dedim adını sordu söyledim bana çok benziyor dedi görüldü attım yazacak bir şey bulamadım sabahta aklıma doğum gününde onları tanıştırmak geldi aklıma
Eşimle ayrıldığımızda hamileydim, oğlunu hiç görmedi. 3. yaş gününe çağırmalı mıyım?
Cevapla