- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u +1 yılBu tür durumlar oldukça karmaşık olabilir ve duygusal olarak zorlayıcı olabilir. Kararınızı verirken hem kendi duygusal sağlığınızı hem de çocuğunuzun ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmanız önemlidir. Eğer eski eşiniz oğlunuzu görmek istiyor ve siz de çocuğunuzun bu ilişkiye ihtiyacı olduğunu düşünüyorsanız, 3. yaş günü gibi özel bir günü paylaşmak için iyi bir fırsat olabilir. Ancak, bu kararı verirken çocuğunuzun güvenliği ve rahatlığı en öncelikli konu olmalıdır. Eski eşinizle iletişim kurarak durumu açık bir şekilde konuşmanız, çocuğunuzun ihtiyaçlarını ve duygusal sağlığını nasıl en iyi şekilde koruyabileceğinizi anlamanıza yardımcı olabilir. Ayrıca, belirli bir plan yapmak, buluşma koşullarını ve sürecini netleştirebilir ve böylece her iki tarafın da rahat hissetmesini sağlayabilir. Unutmayın ki her durum farklıdır ve en iyi kararı vermek için içgüdülerinizle, mantığınızla ve en önemlisi çocuğunuzun refahını gözeterek hareket etmelisiniz. Eğer karar verirken zorlanıyorsanız, bir aile danışmanından veya uzmanından destek almak da faydalı olabilir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılEn güzelini yapmışsın saklama doğru olmazdı derneğin dönemlerde çocuk yetişkinlik dönemine geldiği zaman sizin için daha zor bir durumla karşı karşıya kalabilirdiniz doğrusunu yapmışsınız yani bir insan eşinden ayrılsa da çocuğum babasından veya annesinden koparması hiçbir şekilde doğru olmazdı.
00 Yorumla
Bence çağır oğlunu görmeye hakkı var. Hem anladığım kadarıyla sen onunla aranı düzeltip tekrar evlenmek istiyorsun eğer kendisininde rızası varsa çocuk için en iyisi olacaktır diye düşünüyorum.
02 Yorumla
Soran+1 yılGörecek fotoğraflarını attım hayranlıkla bakıyor bebeğine
+1 yılKendi cocugu olduguna inanmiyorsa dna testi yaptirsin. Sonra olacaklari düsünsün. Ondan sonra cocugun hakkinda daha iyi karar verebilirsin. Ama cocugun biyolojik babasi hala istemiyorsa 2.5 yasindaki cocugu babam beni hic sevmedi diye bi duyguyu yasatmaya hakkiniz yok sizin!
015 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum günceli okuyabilirsin
- +1 yıl
Bana benziyor dediyse ufaktan da olsa isik var, Davet edebilirsiniz örneğin şu tarihte saatte doğum günü yapılacak yeri vs yazıp davet edebilirsiniz daha söyleme gelip gelmemek ona kalmış bir şey. Insallah hakkinda olumlu sonuclar aliriz 🤲🏻
Soran+1 yılKonuşuyoruz fotoğraflarını istedi çocuğun hayranlıkla bakıyor
- +1 yıl
Gercekten mi bu cok güzel bir haber 🥹 tanismak istiyor mu peki?
Soran+1 yılNe istiyorum biliyor musun bütün kötü şeyleri unutup ona sarılmak ama unutamıyorum işte kırdı üzdü bizi bıraktı sahip. Çıkmadı
- +1 yıl
Aldatti mi ne yapti? Nasil sürec gecirdiginizi bilemedigim icin yorum yapamiyorum bilsem seve seve yardimci olurdum. Şu an sizi anladigim bir sey varsa o da cocugunu düsündügün icin fedakarligi yapiyorsun
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
@Kriminal_Kalp anlamadim?
- +1 yıl
Direk seninle konuşmam lazım
- +1 yıl
ne konusacaksan konu ac özel mesajlara ve özel isteklere kapaliyim 🚫
- +1 yıl
Babasiyla son durum ne görüstürdünüz sanirim
Soran+1 yılDün gece beraberdik çok güzel vakit geçirdiler hem oğluna hem bana yakındı sıcaktı ama ben hala kızgınım çocuğuna sahip çıkmak istemesi bizi bıraktığını unutturmaz
- +1 yıl
Oglunuz adina hem sevindim ama sizin adiniza hem üzüldüm 🥺 bu sürecte dikkatli olmakta fayda var. Oglunuz mutlu muydu babasi oldugu duyunca nasil tepki verdi özlem duygusu giderebilmis mi?
Soran+1 yılBabam bizimle kalsın mı demeye başladı baya bağlandılar kısa sürede bugün biraz gezmişler babam prenses yapacak seni gibi şeyler söyledi çok anlamadım ama düğün fotoğraflarını göstermiş olabilir çocuğum gelinlikli halime prenses diyor
- +1 yıl
Sizinle barismak evlenmek istiyor dediginiz gibi sizinle biraz basbasa konusalim gibisinden dedi mi hic? Adim atacak sana bence.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 7,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence haberi olması güzel olur gadası
Oğlun içinde iyi olur00 Yorumla
+1 yılÇocuğunu istemeyen adama bunu demek ne kadar mantıklı. İstese zaten gelirdi sana sorardı, sen şimdi çağıracaksın o ise gelmeyecek. Yine senin moralin bozulacak.
12 Yorumla
Soran+1 yılBelki gelir
- +1 yıl
Sen bilirsin
Az çok tanırsın onu bence nasıl tepki vereceğini tahmin edebilirsin ona göre cagirirsin ya da cagirmassin bu haberi duyduğunda sinirlenir mi sevinir mi bilemiyorum ama çocuguna dayanamaz bir baba diye dusunuyorum
00 YorumlaTabiki siz ne kadar anlaşamayip ayrilsanizda o çocuğu yarım bırakmaya hakkınız yok çağır tanışın hatta baba uzaklassa bile siz yakinlastirmaya çalışın🙏
02 Yorumla
Soran+1 yılDün gece beraberdik çok güzel vakit geçirdiler hem oğluna hem bana yakındı sıcaktı ama ben hala kızgınım çocuğuna sahip çıkmak istemesi bizi bıraktığını unutturmaz
+1 yılKaç yıldır merak etmemiş sormamış bir adam arada yıllar geçmiş çok gereksiz olur evlenmek için artık erken değil. İyi birini bulduğunda evlenebilirsin
11 Yorumla
Soran+1 yılYok istemem
Çocuk & Ebeveyn konusunda 707 cevap paylaştı. Kendi oğlunu 2.5 sene görmeye gelmediyse ondan çocuğa bir hayır gelmez. Babasını hiç tanımasın daha iyi.
20 YorumlaAz daha detay versen ağlarım. Tanistir tabii. Hatta isterlerse zaman gecirmelerine izin ver ya da herhangi bir engel yoksa 3 lü vakit geçirin
02 Yorumla
Soran+1 yılDün gece beraberdik çok güzel vakit geçirdiler hem oğluna hem bana yakındı sıcaktı ama ben hala kızgınım çocuğuna sahip çıkmak istemesi bizi bıraktığını unutturmaz
+1 yıl3. Yaş gününe kadar oğlunu merak edip gelmediyse çağırma terbiyesiz o nasıl baba öyle hiç mi merak etmemis çocuğunu seninle bosanirken çocuğu ilerde bosanmis galiba
00 Yorumla
+1 yılNe gereği var yani? Böyle umarsız insana çocuk gostersen ne işe yarar?
110 Yorumla
Soran+1 yılTanışsınlar babam buymuş desin istiyorum
Soran+1 yılYoldan geçen adamlara bak baba diye parmak uzatıyor
- +1 yıl
Böylesi insanı baba bileceğine hiç bilmesin daha iyi.
Soran+1 yılOlmaz
- +1 yıl
Keyfin bilir tabi
Soran+1 yılY... In doğum günü 2 hafta sonra dedim
Utanıyorum dedi
Neden dedim
Doğum gününü bilmiyorum dedi
Gelecek misin onu söyle dedim
Gelmek istiyorum ama bana çok kızgınsın dedi... Öyle- +1 yıl
Utanmaya devam etsin bence
Soran+1 yılBelli ki pişman
- +1 yıl
Herkes bir şeylerden pismandir. Pişman diye daha önce yaptıklarını görmezden mi gelicez?
Soran+1 yılHayır
+1 yılOğlunu bu yaşına kadar onemsememis. Bundan sonra olsa da fark etmez benim fikrim. Boşuna huzurunu kaçırma derim..
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 333 cevap paylaştı.
+1 yılOğlun seni soruyor tanışmak istiyor dersen o gereğini yapar. Sevdiği şeyleri söyle doğum gününü söyle oğlu ile ilgilensin 👍
00 Yorumla ne saçma ilişkiler yaşıyorsunuz böyle akıl alır gibi değil. çocuğunu yıllardır görmeyen bana vs hastamısınız nesiniz siz...
00 Yorumla
+1 yılÇağır elbette. Oğlun için yapıyorsun sonuçta. Eşinle aranda ne geçerse geçsin, ortak bir çocuğunuz var. Ona babalık yapsın. Sende teşvik et.
00 Yorumla
+1 yılAsla çağırma bu zamana kadar görmemiş bundan sonra da görmesin bi zahmet ben olsam bunu düşünmezdim deliriyorum böyle adam müsvettelerine gerçekten
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 586 cevap paylaştı.
+1 yılkeşke en başından söyleseydiniz babasının bilmeye hakkı vardı
01 Yorumla
Soran+1 yılBiliyor bebeği olduğunu
Çocuk & Ebeveyn konusunda 640 cevap paylaştı. bence öldü deyin baban olsun bitsin öyle bi insana iyilik yapmayın
06 Yorumla
Soran+1 yılHayır öyle nasıl diyeyim 2.5 yaşında çocuğa
Soran+1 yılBilmiyorum belki göresi var ama çekiniyor hatalarından dolayı
Soran+1 yılBilmiyorum yaaa
Soran+1 yılY... In doğum günü 2 hafta sonra dedim
Utanıyorum dedi
Neden dedim
Doğum gününü bilmiyorum dedi
Gelecek misin onu söyle dedim
Gelmek istiyorum ama bana çok kızgınsın dedi... Öyle
+1 yılÇağır evlat sadece senin değil sonuçta onun da evladı
03 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar yüzsüz kadın sahip çıkmadım hala peşimde demez değil mi
- +1 yıl
Hayatım tabiki demez diyemez de zaten boşandık bitti herkes yoluna değil ki sonuçta ortada bir bebek bir çocuk var yani bu çocuğun babaya da ihtiyacı var ben olsam adamı sevmesem bile adama bunları söylerdim bir çocuk için süper anne yeterli olmuyor bir babaya da gerek duyar
Soran+1 yılEvet sokakta insanları baba diye parmak uzatıyor
+1 yılbence çok büyük bir büyüklük etmiş olursun yap bence inan pişman olmazsın
01 Yorumla
Soran+1 yıl1 kere tanışsınlar babam buymuş desin istiyorum
Bence de cagirmalisin gelip gelmemek ona kalsın eğer gelmezse daha herhangi bi adım atmışsın.
00 Yorumla
+1 yılEvet çağır boşanmış olsanız bile çocuk baba sevgisi görmeden büyümesin.
00 Yorumla
+1 yılNe çocuğu babasından, ne de babayı çocuğundan ayırmaya hakkın var bence
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılsen neden yüzsüz olasın, babasını görsün istiyorsun , ama nasıl bir adamdır ki çocuğunu görmek için hiç teşebbüste bulunmadı mı? bence hiç arama
010 Yorumla
Soran+1 yılİşte o da çok zoruma gidiyor hiç görmedi istemedi
Cevap sahibi+1 yıltamam ama sen hamileyken senden ayrılan adamdan ne hayır bekliyorsun sen vicdanen düşünüyorsun buna inanıyorum ama çocuk biraz daha büyüsün bence.. çok istesen seninle 50 kere kontak kurmak ister çocuğunu görmek için can atardı durumu da bilmiyorum ezbere yorum yapıyorum ama fikrim bu
Soran+1 yılBilmiyorum gerçekten
Cevap sahibi+1 yılçağırmaa.. boş ver.. bence
Soran+1 yılGünceli oku
Cevap sahibi+1 yılüzüldüm ya 😞 fikrimi değiştirdim bir teklif et istersen
Soran+1 yılEdeceğim
Cevap sahibi+1 yılet.. sonucu yaz ama
Soran+1 yılDün gece beraberdik çok güzel vakit geçirdiler hem oğluna hem bana yakındı sıcaktı ama ben hala kızgınım çocuğuna sahip çıkmak istemesi bizi bıraktığını unutturmaz
Cevap sahibi+1 yılorası öyle, ama en azından bir adım.. babasını tanıması iyi olmuş. akıllı kadınsın 👍
Gizli Üye(30-35)+1 yılhikaye gibi geldi. duygusuz sorumluluksuz hayat sekli
00 Yorumla
+1 yılYanlış anlama ergen gibi hareket etmeyin o çocuğa bu zulmü yapamazsın gelsin görsün çocuğu. Şüpenz varsa denea yaptrın kafanız rahat olsun. Zormu bunları yapmak
00 YorumlaNasıl olurda bir baba 2.5 yıl oğlunu görmeden dayanabilir ya 😞 olan her zaman ki gibi çocuklara oluyor 😪😪
014 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
Soran+1 yılÖyle
Soran+1 yılEvine neden gitmiyoj gitsene
Soran+1 yılY... In doğum günü 2 hafta sonra dedim
Utanıyorum dedi
Neden dedim
Doğum gününü bilmiyorum dedi
Gelecek misin onu söyle dedim
Gelmek istiyorum ama bana çok kızgınsın dedi... Öyle
Soran+1 yılBence de
Soran+1 yılÇocuğa hayranlıkla bakıyor bana çok benziyor diye nasıl heyecanlandım ona benzeyen bir şey doğurdum
Soran+1 yılÇocukluk aşkımdı 16 yaşında başladık konuşmaya o zamandan beri çok güzel şeyler yaşadık 18 19 yaşında en büyük hayali baba olmaktı çok şey yaşadık işte
Nasıl bıraktın mahkeme görme hakkı vermedi mi
03 Yorumla
Soran+1 yılİstemeyince bir şey diyemem
Soran+1 yılSaçmalama
+1 yılÇok merak etseydi gelirdi sorardı boş ver onsuzda olur
00 Yorumla
+1 yılBoşanırken hamile olduğunu biliyor muydu?
18 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyordu
- +1 yıl
Cocuktan haberi olmadı hiç o zaman doğru mu
Soran+1 yılOldu
- +1 yıl
Olduğu gün elinden geleni yaptı mı babalık yapmak için?
Soran+1 yılHayır
Soran+1 yılBenden mi nasıl falan diye şaşırdı sövdüm kapattım yüzüne telefonu
- +1 yıl
Üzücü
Soran+1 yılAynen öyle
Çocuk & Ebeveyn konusunda 323 cevap paylaştı. çağırma o hayırsızı
014 Yorumla
Soran+1 yılİçimdeki yangını bir bilsen
Soran+1 yılHemde çok
Soran+1 yılOldu
Soran+1 yılİstiyor gelmek istiyor çok şükür ya
Soran+1 yılY... In doğum günü 2 hafta sonra dedim
Utanıyorum dedi
Neden dedim
Doğum gününü bilmiyorum dedi
Gelecek misin onu söyle dedim
Gelmek istiyorum ama bana çok kızgınsın dedi... Öyle
Soran+1 yılNeden istemedin bizi dedim aramız kötüydü hamile kalman imkansız gibiydi beni aldattın sandım dedi yüz yüze konuşalım diyorum bilmiyorum
Soran+1 yılYatmıyorduk aramız kötüydü
Cagirma 3 senedir gormediyse niye cagiriyon
01 Yorumla
Soran+1 yılGörsün istiyorum
+1 yılNasıl insanlarsınız siz böyle ya
010 Yorumla
Soran+1 yılNasıl
- +1 yıl
Kötü
- +1 yıl
Sen değil kocan yani
Soran+1 yılBiliyorum
- +1 yıl
Neden boşandınız bunca yıl çocuğu merak etmedi mi
Soran+1 yılAldatma
- +1 yıl
Kim sen mi o mu
Soran+1 yılO
- +1 yıl
Nerde kimle nasıl
Soran+1 yılBilmiyorum kanıt yok aldattın diye üzerine gittim darladım anlaşmalı boşandık
+1 yılDaha mantıklı çağırmanız
10 Yorumla
+1 yılYok ölünce çağırırsin
00 Yorumla
+1 yılCagirma gormek istese gelir gorur
00 YorumlaÖğlenden becerikli biri olacak.
01 Yorumla
+1 yılAskere giderken haber verseydin..
00 YorumlaBen çağırmam sahsen
00 YorumlaÜzücü bir durum ama sonuçta babası cagirmalisiniz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGörmek isteseydi her türlü gelirdi
05 Yorumla
Soran+1 yılBiliyorum
Cevap sahibi+1 yılBiliyorsam yapma farklı anlar
Soran+1 yılGünceli oku
Cevap sahibi+1 yılOkudum gunaha girmek istemiyorum sen bilirsin ne istersen yap
Soran+1 yılTamam
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence barışın o çocuk için
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCagir belki barirsirsinus bi gun
00 Yorumla
+1 yılCocuk bahane onu ozluyorsun sen
035 Yorumla
Soran+1 yılŞşşşşş
- +1 yıl
Hakiyim dimi 🙃
Soran+1 yılEski eşim sonuçta 16 yaşından beri seviyordum 29umda boşandık kaç senem geçmiş
- +1 yıl
Ikinizde bekarmisiniz hağla
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Bence birlesmeyi deneyin...
Tavsiyem..
Cocuk bunu yapabilir...
Sende istiyosan birlesin..
Napacan elin adamiyla evlenip.
Soran+1 yılO da doğru
- +1 yıl
Sapikmi pismi neyin nesi elin adamiyla evlenip yanina uzanacana...
Sonucda kocan cocunun babasi.
Onu davet et bence gelsin gorsun..
Yakinlas kadinsin yavvvv her akli benmi vercem kardeş..
Tekrar birlesin...
Emin sacma bi nedenden bosanmissinizdir...
Soran+1 yılYo aldattı ama kanıtı yoktu üzerine gidince anlaşmalı boşandık
- +1 yıl
Beni yanlis anlama ben aldatmaya karsiyim...
Fakat sonucta erkek.. tamamm oda yanlis bak yanlisssss...
Fakat erkek en azindan 1 defa seytana uymus olabilir..
Delimisin elin adamiyla evlenip ona oyuncak olcan..
Kocan varken..
Konusun anlasin..
Bana due edecen kocanda bekarmis.. bebekde olmus deli olma. - +1 yıl
O cocuk buyyunce nekadar zor olacak farkindamisiniz...
Sizin hatanizi niye bebekler cekiyor hep...
Kendi babasiyla annesiyle buyume hakki var..
Neymis aldatmis... yapmis bi hayvanlik isde...
Af et bitsin konu..
Soran+1 yılBebeğe hayranlıkla bakıyor fotoğraf istedi
Soran+1 yılAldattı mı bilmiyorum aslında
Soran+1 yılYumuşamakta istemiyorum ama bir kanıtım yok sadece eve geç geliyordu
- +1 yıl
Islamiyette bile karisini aldatadan adamin cezasi 100 sopadir... bosanmak tavsiye edilmez..
Biz erkekler biraz farkliyiz.
Esitlimiz insan olarak..
Fakat bedenlerimiz farkli bunu kabullenin ve yuva yikmayin bos yere...
Yine diyorum YANLIS kabul edilemez bisey..
Fakat sonucu bosanma olmamali..
Senin gururun varsa..
Bebeginde var kim ister elin adamina baba demeyi... - +1 yıl
Sen annen baska bi adamla evli olsa.. baska bi adamla aksamlari yatağa girse razı olurmuydun..
Ikinizde bekarken anlasin tekrar..
Beni dinle dua edecn diyom sanaaaaaa...
Okadar cok edecen ki hemde..
Soran+1 yılYaaa umarım
- +1 yıl
Televizyon ve internet evleri yikan... size yalanlari asiladilar...
Iyi bir koca cocunun ve esinin rizkini dusunen kocadir...
Aldatma haricinde sana bir kotulu oldumu hic
- +1 yıl
Dizilerde izlediniz seyler hayal ve gercekle alakasi yok...
Sen baska adamla o baska kadinla mutlumu olcaniz...
ya da evlendin adam aldatmicakmi saniyosun seni...
Laf dinle insan sozu dinle..
Gec olmadan baris.. - +1 yıl
Sen biraz safsın bitanesi beceremessin.. sana akil veriyim bak..
Kocana de ki doktor dedi sık sık muayene olması gerekiyormus...
Ben tek beceremem..
Bizi goturebilirmisin filan de...
Azcik duygu somurusu yap enisteye
😉😉😉
Soran+1 yılHiç bir kötülüğü olmadı
- +1 yıl
Ya kafayimi yedin... hadi hadi uzatma hicc..
Cocu gormeye gelince barisin..
Doktora birlikte goturekmi filan de..
Yuvasini yikip elin onpara etmez sapikmi subyancimi belli değil adamiyla evlencek...
Kocanla baris evlen tekrar...
Ok
Soran+1 yılTamam be kızma
- +1 yıl
Evlen kız 🙂
- +1 yıl
İnsani kizdirma 😅😅
Soran+1 yılSüründürürüm evlenene kadar öyle bir şey olursa
- +1 yıl
Boyle devam et sen minik bebis babasiz kalsin 🥺🥺
Soran+1 yılDün gece beraberdik çok güzel vakit geçirdiler hem oğluna hem bana yakındı sıcaktı ama ben hala kızgınım çocuğuna sahip çıkmak istemesi bizi bıraktığını unutturmaz
- +1 yıl
Sana kardesim diyorum... beni iyi dinle..
- +1 yıl
Sonucda beni aldattin diye delilin olmadan bu yuvayi yikan sensin..
Hadi diyelim aldatti...
Sonucda 500 kere dedim fakat bida diyim aldatmak herkeze kotu fakat..
Erkekse 1 kes olmus bisey affedilebilir...
- +1 yıl
Sizi televizyon ve dizilerde kandiriyolar...
Allah c. c erkek ve kadını insan olarak ayni yaratti...
Cinsel kimlimiz farkli diyorum..
Aldatmak cok kotu her iki tarafa.
Fakat erkekse be pismansa af edilebilinir...
- +1 yıl
Baristinizmi
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Hayirli olsun
- +1 yıl
Sevindim
Süper olur
00 Yorumlaçagırma
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇağır
00 Yorumla
+1 yılne gerek var
00 Yorumla
+1 yılÇağırma
00 Yorumla
+1 yılGelmek isterse gelir sen davet etme
00 Yorumla
+1 yılCagir onu gorsun oglunu o sizin cocugunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılElinden alır
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe saçma bişi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılhayal dünyanızı zikiyim..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAranız iyide çağır
00 Yorumla
+1 yılÇağır yani
014 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar yüzsüz kadın sahip çıkmadım hala peşimde demez mi
- +1 yıl
Tam tersi olur cagirmazsan bu seferde kimleri çağırdın da beni cagirmadin olur
Soran+1 yılÇocuğunu hiç görmek istemeyen bir adam öyle demez
- +1 yıl
Sen üzerinden at sadece davet et gerisi ona kalmış
Soran+1 yılGünceli oku
- +1 yıl
Okudum ve tanıştırmak güzel fikir
Soran+1 yılÖyle düşünüyorum
- +1 yıl
Mantikli
Soran+1 yılY... In doğum günü 2 hafta sonra dedim
Utanıyorum dedi
Neden dedim
Doğum gününü bilmiyorum dedi
Gelecek misin onu söyle dedim
Gelmek istiyorum ama bana çok kızgınsın dedi... Öyle- +1 yıl
Sende utanma gerek yok bilmediğin için normal şimdi ogrendin babasi olarak gel çocuğuna tanış yapabilirsen babalık görevini yap vakit geçir de eğer sende istemiyor isen senden uzak durmasini söyle
Soran+1 yılKonuşuyoruz 16 yaşındaki halim gibi hissediyorum kalbim pıt pıt ediyor ama çok kızgınım
- +1 yıl
Yani Şu an kaç yaşındasın
Soran+1 yıl16 yaşımdan beri seviyorduk 29 da boşandık 32 yaşımdayım
- +1 yıl
Yani alışmıştık ve yalnızlık hatasına düşme derim duygularından emin olmadan yakınlaşma anladın sen
Çağır bence
01 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar yüzsüz kadın sahip çıkmadım hala peşimde demez değil
+1 yılyazıl olnuş. kıyamam
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer