3 senedir evliyiz ama galiba ben ne yapsam boş.. Siz olsanız ne yapardınız?

İnsanları suçlamak çok kolay, kusur aramakta..
Oğlumuz 2 yaşına girmek üzere ev işleri yemek derken çalışmaya da baslicam asla başkaları gibi yemek yapmamazlik yapıp kayınvalidemde yemiyoruz her zaman yemeğim var uykumdan fedakarlık ediyorum yine yapıyorum.
Eşim ise sürekli kusur buluyor ev ile ilgili o sadece ise gidiyor benim sorumluluğum fazla şikayetçi değilim ama insanım yetisemedigim zamanlarda oluyor.
Dün bide üstüne kişisel bakımıma her zaman özen gösteririm cinsellik yaşamak istedi hastalığım yeni bitmişti, banyo yaptım kişisel bakımlarımi da aksatmadim bana temizlik yaptın mı genel olarak dedi sanki ben pisim gibi bazen çok patavatsız kırıyor beni icabında o direkt karşıma çıkıyor ben onu rencide etmiyorum.
Beni beğenmedigini düşünüyorum çok mutsuzum ne yapmalıyım?
Hiç çevremde yok dertleseyim, bilmediğim bir şehirde küçücük çocuk ile tek başıma yaşamaya calisiyorum eşim sadece ise gidiyor.
Siz olsanız ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinizin cevapları için çok teşekkür ederim ama biraz ani tepki verenler var burada sorulacak soru değildi elbette ama insanın bazen çıkar bulamadığı zamanlar oluyor bende o anlarda idim. Evlilik kolay kurulmuyor, bir şekilde çözüme ulaşacak. Ulaşmalı...
3 senedir evliyiz ama galiba ben ne yapsam boş.. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla