Eşinin bunda suçu nedir? Sonuçta ailesi kötü davranıyor, eşin değil. Aile problemini konuşarak çözebileceğinizi düşünüyorum. Öncelikle mevzuyu eşinle paylaş. Eşinin bu konu hakkında olan düşünceleri önemli. Çünkü sadece onun yardımı ile bu sorunu boşanmaya gerek duymadan çözebilirsin. Eğer eşin seninle aynı fikirde ise plan yapın. Birinci planınız bizzat eşinin ailesiyle uygun bir dille konuşmak ve orta yolu bulmak olsun. Al eşini yanına, geç ailesinin karşısına neden bu şekilde kötü muamele gösterdiklerini sorun. Belki de verecekleri cevapla farkında olmadan tekrarladığın bir hatanın olduğunu fark edecek ve kendini düzeltebileceksin. Kimse kimseye sebepsiz yere kötü davranmaz. Baktın suçsuz olduğun halde ailesi problem çıkarmaya devam ediyor, işte o zaman eşin devreye girsin. Eğer bu şekilde davranmaya devam ederlerse kendileriyle iletişimini tamamen keseceğini söylesin. İşte bu da ikinci planınız olsun. Belki çocuklarını kaybetme korkusu ile seninle uğraşmaktan vazgeçerler. Hayır eşim hiçbir şekilde bana destek olmak istemiyor diyorsan boşanmayı düşünebilirsin.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılMerhaba.
Öncelikle şunu sormak isterim ; Nasılsınız nasıl gidiyor hayat?
Onu karşınıza alarak güzel yaklaşarak tatlı bir dil ile konuşun bu durumu sevginin aşamayacağı hiçbir engel yok, olamaz da sorunlar karşılıklı konuşarak çözüme kavuşur umutsuzluğa kapılarak karamsar olmayın, dik durarak sabırla mücadele edin hayatın her alanında mücadele var evde işte sokakta aklına neresi geliyor ise orada insanın olduğu yerde, mücadele mutlaka olur ekmeği de ağzımıza alıyoruz çiğnediğimiz zaman midemize gidiyor bakın bu bile bir çaba gerektiriyor, bir yuva kolay kurulmuyor kolay yıkılsın daima birbirinize sımsıkı sarılın en çok sizin size ihtiyacınız olacak bu dünyada, ve her gecenin bir sabahı var güzellikler zorluklara göğüs gerdikten sonra ortaya çıkar insanların görüşlerine göre hayatımızı şekillendirmek doğru değil, nihayetin de melek olsan kanat sesinden rahatsız olurlar kendinize olan inancı güveni kaybetmeyin, gerisi kendiliğinden gelir dönüp arkanıza bakın siz nelerin hangi olayların üstesinden geldiniz bunun da gelirsiniz, şimdi şu an bulunduğun yerde kalkın gidin aynanın karşısına geçip gülümseyin eminim çok yakışıyordur size ümidin yine siz kendiniz olduğunu unutmayın, sağlıcakla kalın sizi emanetleri kaybolmayan Allah’a emanet ediyorum. 🍂13 Yorumla
Soran+1 yılYa gerçekten çok teşekkür ederim.. ♥️
- +1 yıl
Rica ederim. ❤️
Zorluklara göğüs germek lazım evlilik tek bir beden de iki can olmaktır bunun bilincin de olarak hareket etmek lazım, yarınların neler getireceğini bilemeyiz siz ne olursa olsun ne yaşarsanız yaşayın karamsar olmayın aksine arada ki, bağın zayıflamasına müsade etmeyin nefes aldığımız sürece umut var demektir.
Gece başınızı yastığa koyduğunuz da birbirinize sımsıkı sarılın, uzun evliliklerin tek sırrı işte budur. - +1 yıl
Teşekkür ederim.
Sağlıcakla kalın, sizi emanetleri kaybolmayan Allah’a emanet ediyorum.
+1 yılzor bir durum tabi
insanların temel sorunu sevginin her şeyin üstesinden geleceğine inanması ancak bazı durumlarda sevgi her şeyin üstesinden gelmiyor netice itibarıyla Türkiye de evlilik sadece çiftler arasında değil aileler arasında oluyor.
Aileler her konuda her şeye müdahil olmak istiyorlar ailelerin telkinlerinden etkilenen taraflar oluyor bu bazen erkek bazen de kız oluyor ve bu durum çiftlerin hayatına etki ediyor ve bu durum gerilime yol açıyor..
Ve sizde sevginin her şeyi çözeceğini düşündünüz belki sorunları fark ettiniz ama çözerim sandınız ama durum sizi bu noktaya getirdi bir evlilik yapmak oldukça zor yürütmek o kadar zor ama bu durumu bitirmeye karar vermek daha zor..
hayatınız onunla pek iyi değil onsuz iyi olacak mı onun sevgisinden mahrum yaşamak size iyi gelecek mi bunu en iyi siz biliyorsunuz ancak 7 ay henüz çok yeni bir ay ve eşinizi seviyorsanız biraz daha çabalamalı bir yol bulmalı eşinizle birlikte ailelerinizin etkisinden uzaklaşmanın bir yolunu aramalısınız..
Belki bu sayede sevdiğiniz adamla bir ömür huzur içerisinde olursunuz insanların sizi onaylamasını beklemeyin kendiniz olun ve size saygı duyanlara ve duymayanlara saygı gösterseniz bile size saygısızlık yapana tepki verin00 Yorumla
+1 yılBirbirinizi seviyorsanız yapma bunu pişman olursun. Bir sorun varsa bırak bu ailesi olsun eşin senin yanında mı seni sevip seni anlıyor mu? Bunlar önemli evet üçüncü kişiler çok etkiler evliliği yani herkes kocalık yapmaya çalışır artık koçanı bile gözün görmez ama birgün ayrılıp onu baksa bir hayata karışmış görünce ah dersin bunun yerine ailesiyle yakınsanız ordan uzaklaşın. Ve eşinin ailesine karşı koyması gereken tavırlar olmalı. Yoksa herkes maydanoz olmayı sever sonuçta güzel bir yeşillik türü.
12 Yorumla
Soran+1 yılO kadar güzel konuştunuz ki Allah razı olsun sizden ♥️
- +1 yıl
Cümlemizden insaAllah. Allah yardımcın olsun belkide bu bir imtihanın insaAllah geçersin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, o zaman bu konuda eşinize büyük bir iş düşüyor. Onlardan sizi gerekirse uzaklaştırması lazım ya da uzlaştırıp orta yolu bulacak hamlelerde bulunması gerekir ama bunu yaparken de ailesine de tabii ki hiçbir şekilde saygısızlık yapmadan net bir duruş sergilemesi gerekiyor. O yaştaki insanları terbiye edecek ya da düzeltecek değil elbette ama sizi eşi olarak koruyup kollaması ve yanınızda olduğunuzu hissettirecek söylemlerde ve eylemlerde bulunması gerekir. Yani ne kadar naif birisi olursa olsun, eğer bunu şimdi yapmazsa artık sonra yapsa dahi geç olur çünkü sizi kaybedebilir. Ben de oldukça naif biriyimdir ama bu konuda sesinin çıkması gerekiyor, sesimizi çıkartmamız gereken zamanlar olur ya işte bu da o zamanlardan bir tanesi. Eğer böyle giderse yani bu dediğimizi yapmazsa ayrılmayı dahi düşünebilirsiniz yani o zaman bir şey diyemeyiz size kesinlikle. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
32 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim ♥️
- +1 yıl
Rica ederim :)
+1 yılBir yolda insanın yürümesine engel olan, takılip düşmesine ve yara bere içinde kalınmasına sebep olan şey yerdeki taş parçalarıdır. Kimi küçücük olur. Ayakkabınıza girer ayağınızı tahrip eder. Kimi büyüktür atlaması aşması sizi yorar. Bu yolu yürünür ya da gidilir kılmak için bir gayretle bir bir o taşları önünüzden atmalı, küçük büyük demeden yolunuza taş düşmesin tekrar diye o yolun iki tarafını da ağaçlandırmalı, heyelanları önlemelisiniz.
Hayatta her yol düzlüklerden kırlardan ovalardan geçmez. Bazı yollar sarp bazı yollar dağlıktır. Unutmayın ki dünyanın en güzel manzaraları o zorluklara tırmandığinız dagların ucundadır.
Bu yüzden gerekirse bir ilişki terapisine başvurup, aranızdaki problemleri sık sık oturup konuşmalı, bu problemleri aşmak için ikinizde çaba göstermelisiniz. Emeksiz yemek olmaz : )10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Eşinle bir problemin yok sorun ailesi ise
Evliliğini bitirmen ikinizede haksızlık olurHer evlilikte aileler veya kişilerin kendisi bazı zorluklar yaşarlar en ufak bir sorunda boşanmak olmaz iyi düşün. Seni seven seninde sevdiğin birini bulup onunla bir yuva kurmak kolay değil inanBiraz zaman ver sevgi emek fedakarlık ister sende biraz fedakarlık yap pes etmeEşinin elini bırakma yanında ol pişman olmazsın ailesi sen ayrıldın diye üzülmez ama ikimizde üzülürsünüz.10 Yorumla
+1 yılsizi anlıyorum. ailesi seni istedikleri gelin gibi olman için baskı kuruyor ve her işine, herşeyine karışıyorlardır. işinize karışırlarsa sessiz kalmayın sessiz kalanı daha çok eziyorlar çünkü! sadece ben oğlunuz ile evlendim diyin. birlikte yaşıyor muzunuz bilmiyorum ama birlikte yaşamak daha da kötü ev ev üstüne olmuyor. eşinin de ailesini ufak da olsa uyarması gerek bunaltmayın eşimi diye, onlar ailesi ise siz de eşiniz! yoksa o evde huzur kolay olmaz.. Boşanmayın ama gözlemleyin bi süre daha eşiniz sizi savunacak mı, ailesinin baskısına ve karışmasına laf edecek mi, kimden taraf olacak diye. Eşiniz eğer orta yolu bulmaya çalışır ise iyi bir eş olur, ama sadece kendi ailesini size karşı savunur ise de bunun çözümü belli!:)
06 Yorumla- +1 yıl
Ailesi sorun değil hakkaride yaşamak istemiyor
Soran+1 yıl@Sinyalciii kardeşim ben onunla bu şartları bile bile evlendim Hakkari de olmak benim için sorun degil biz tatile gittiğimizde ne zaman eşim beni alsa dışarı çıksak annesi ağlayıp zirliyor benimle konuşmuyor eşimle odamıza geçince bile sinirleniyor küçük oğlu desen zaten saygısızlık dizboyu. Benim anlatmak istediğim zaten uzaktayım hem aileme hasretim hem eşimden ayrıyım tatilde bile huzur vermedi bak biz yine ayrıyız evde tek basimayim yine eşimi göremiyorum bu kadar yaptıklarına değdi mi ne oğlu huzurlu ne ben
- +1 yıl
@Sinyalciii en başta yazdığını okumuştum net detay anlatmamış. ozaman yaşayacakları yeri baştan konuşsalarmış keşke. şimdi böyle problem ile uğraşmazlardı.
- +1 yıl
asker eşleri böyle oluyor genelde geçen buraya uzman çavuş yazdı karısı bulunduğu şehirde yapamayacağını söyleyerek kendisini terk etmiş nafaka ve tazminat davası açmış amaç para koparmak boşanmak içinde bahane bulmak lazm tabi
- +1 yıl
aile ile yakın yaşamak da ayrı problem en başta gereksiz alaycı eleştiri ve dedikodu çok olur. o bile insanı bunalıma iter.
- +1 yıl
Bu günde evlik ten soğuduk ben kaçar hesabı da kapatıyorum
+1 yılAilesi size nasıl davranıyor bilmiyorum ama ortada bir yanlış varsa oturulup konuşulması gerekir. Konuşarak çözmeye yanaşmazlarsa eşinize söyleyip kendi ailesinin sizin evliliğinize müdahale etmemesi gerektiğini belirtmesi gerekir, tabi bunu onları kırmadan düzgün bir üslup ve emin bir duruşla yapması gerekir. Çoğu evlilik çiftlerin ailelerinin çocuklarına müdahale etmesinden kaynaklı zarar görüyor ve bitiyor. Eşler sorunlarını kendi aralarından konuşup halletmeli diye düşünüyorum.
10 Yorumla
+1 yılMerhaba öğretmenim, bir meslektaşınız olarak yazmak istiyorum. Durumunuza üzüldüm, eşinizi seviyorsunuz, eşinizle son bir kez konuşmanızı tavsiye ediyorum ciddi olarak... ailenin baskısı devam edecekse boşanacağım haberin olsun şeklinde açıkça konuşun. Siz onunla evlenseniz seviyor olsanız bile kimsenin size bu baskıyı yapmasına hakkı yok. Bunda eşinizin suçu büyük. Seviyorum iyi insan diye düşünmeyin. Konuşmanız sonrasındaki 1aylık dönemde düzelme olmazsa beklemeyin. Ailesi ve kendisi ile uyumlu nice insanlar karşınıza çıkacaktır. Yolunuz açık, bahtınız güzel olsun. Sağlıcakla ☘️
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Eşinin bu konuda ailesi ile konuşup iç işlerine karışmaları yönünde uyarması lazım. Zaten oldum olası ailelerin bu evlilik işlerine neden karıştıklarını bir türlü anlamış değilim. İki insan birbirini sevmiş, bırakın artık insanları hayatını yaşasın öyle değil mi?
Bu konuda ne yapıp ne edip eşinin mutlaka ailesiyle konuşması lazım. Bu olayı ancak o şekilde çözebilir diye düşünüyorum. Az buzda değil hani şurada 5 ay sonra 1 yıl olacaksınız. Yazık günah birbirinizi severken ayrılmak olacak iş değil. İnşallah bu durumu çabuk atlatırda mutlu mesut hayatınıza devam edersiniz. 🙏🏻00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Eğer söylediğiniz kadar büyük bir sevgi varsa, bir kez daha düşünün derim. Çünkü bu duyguları hissettirebilecek insanı bulmak epey zor. Bence eşinizle durumu açık açık konuşun. Bence onun da çok memnun olduğu bir durum değildir ve nasıl üstesinden geleceğini bilmiyordur. Eşin belki ne yapacağını bilemediği için kolaya kaçıyor ve oluruna bırakıyordur. Onu bu gerçekle yüzleştirmelisin. Ve ondan sonrası için iş ona düşüyor. Ailesiyle adabıyla konuşur ve dengeleri sağlarsa bence zaman içinde her şey rayına oturur.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılEşin ve sen Serhat Yabancı'nın Bensiz Biz Olmaz kitabını okuyun..
Madem seviyorsun ayrılık konusunda acele etme, ayrıca Serhat Yabancı'nın Evlenmeden/Boşanmadan önce iyi düşün kitabını da oku.
Şu üçüncü şahıslar her şeye karışmasa, ne anlayacaklar çocukları boşanınca sanki20 Yorumla
+1 yıldoğruyu yanlışı haklıyı haksizi görmeyip kendi evliliğine niye ailesini karıştırıyor? sen ailesiyle evlenmedin onunla evlendin aklıni başına almazsa ayrıl eğer gerçekten sevse kaybetmekten korksa böyle şeylere izin vermez üstelik yeni evlisiniz ve oyuncak değil bu
13 Yorumla
Soran+1 yılO kadar doğru söylüyorsunuz ki aslında eşim çok naif beyefendi biri ama hiçbirine söz geçiremiyor kardeşi bile benimle saygısızca konuşuyor
- +1 yıl
işte iş eşiniz de bitiyor kendine çeki düzen vermeli umarım düzelir her şey yoluna girer
Soran+1 yılNe diyim
Eşinizin ailesi ne yapıyor?
Yakın olması ve ev ev üzerine olması her daim sorun. Öncelikle eşiniz ile konuşmalısınız. Birbirinizi seviyorsanız anlamanızda gerekiyor00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 959 cevap paylaştı. Nasıl başlarsa öyle gider. Bir şeylere tepkini baştan koy. Önce eşinle sorunlarınızı etraflıca konuşun. Olay eşinde bitiyor ailesinde değil. Ona derdini anlatabilirsen onda da o anlayış varsa çözersiniz sorunlarınızı.
Ailesi seni huzursuz ediyorsa koy mesafeni ve ver cevabını.00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbende sen gibiydim aynı sebepten muzdariptim 7 aylık evliydim ve ailesi çok şey yaşattı genede devam ettim 10. ayda baktım eşimde artık bana karşı değişti ailesi her türlü ikna ediyor yani bana sen haklısın diyen adam ailemdrn vazgeçemem dedi ve 10 aylık evliyken eşiminde hakaretleri ve kötü muamelesiyle boşandım aileside kına yaktı sn tavsiyrm hala eşinden hakaret ve ailesinin safına geçmeden temiz temiz boşan sonu her zaman ayrılıktır
03 Yorumla- +1 yıl
Geri dönmek istedi mi peki?
Cevap sahibi+1 yıl@Korkmayannn51 boşanma evresinde evet bir hakaret bir yalvarma manyak etti kendisini ama sonunda ağzıma sıç... tı en temizi ayrılmaktı 2 sene geçmedi evlendi
Cevap sahibi+1 yıltazminat davasıyla uğraşma direk boşanma davası aç anlaşmalı boşanma protokolüde yaparsan 1 celsede boşanırsın 1 ayda biter koy kafana boşan geriyede bakma eninde sonunda yüzgöz olup boşanacaksın o admdan en başında yap
Insanlar evliliği çocuk oyuncağı sanıyor evlenen kişi kız erkek farketmez iki ailesi olacağını hesaplamalı taşıyamıyorsa evlenmesin kimse kimseyi ailesinden koparamaz hayat çok ciddi ve farklı bir şey toz pembe değil
02 Yorumla
Soran+1 yılKimse kimseyi esinden de koparamaz bir eve gelin gidiyorsa ona da aynı şekilde saygı duyulmalı sacma sapan triplere girilmemeli eşimle yatağa girerken bile kadın kendinden geçiyor beni kuması zannediyor böyle anneler gebersin inşallah
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılEğer seni gerçekten sevseydi ailesinin seni üzecek şeyler yapmasına engel olurdu
31 Yorumla
Soran+1 yılEngel olmaya çalışıyor ama ailesi o kadar cazgır ki kardeşi bile bana saygısızlık ediyor hani ben kendim öyle kotu bir insan olsam vallahi anliycam hem daha 7aylik evli biriyim ne yapabilirim ki en fazla ya
+1 yılAilesi için ayrılınmaz ya takma kafana rahatsız olduğun şeyleri eşine anlat. Onlara karşı da susma. Kendi evinin içinde sana sorun olmasın. Senin kalbin kırılcağna onların ki kırılsın. Saygı hakedene.
00 YorumlaBir evlilik yürümüyorsa ve yürütemeyeceğin konusunda kendinden eminsen istersen 2-3 aylık evli ol hiç fark etmez. Olmayan bir şeyi oldurtmaya çalışmak insanı yorar, yıpratır...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılEyvah daha 7 ay ve konu aile. Bunu çözecek tek kişi o karışan tarafın çocuğu olan eş. Bunu yapamayan için evlilik bir cehenneme dönüşür ve sonuç ister istemez er ya da geç kaçınılmazdir maalesef...
00 Yorumla
+1 yılAilesi için sevdiğin kişiden ayrılmak olmaz. Ailesi ile muhatap olmazsın. Kocana da istediğin gibi görüş beni karıştırma dersin.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen cok sıkıldım her yerde dedikodu yapıyor annesi sacma sapan oğluna beni şikayet ediyor sen değiştin falan diyor ya ben niçin değiştireyim ki eşimi daha 7aylik evliyim zaten göremiyorum hic onu
- +1 yıl
Hayırlısı olsun be diyeyim
+1 yılAyrıldıktan sonra ne yapacksın ailenin evinde mutlumuydun. Bence iyi dusun esini al ve biraz uzaklasin arada veya tasinin.
10 Yorumla
+1 yılayrilirim ben kendi ailemden tiksinmisim onlari cekmek zorunda degilim bide
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBiraz daha sabret konuşmaya çalış. Düzelme olmazsa diyecek birsey kalmıyor. Cehaletle uğraşmak büyük savaş.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılTazminati falan salla ztn.
Esini seviyorsan ayrilma ilerde pisman olursun
Sorun ailesiyse cozum bulmaniz lazim. Ben olsam ayrilmam00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılOlayı kendi açından açıklamışsın ama eşinin ailesi sana ne yapıyor burası bizde yok. Bunu da açıklar mısın?
00 Yorumla
+1 yılEşini al onların yaşadığı sehiri terket ilçeye yerleş başka ile git
03 Yorumla
Soran+1 yılTaa hakkarideyim zaten onlar İstanbul'da
- +1 yıl
Hakkariye nasıl elleri yetiyor?
- +1 yıl
Ayrılmayı eşin jistiyomu? Ayrıca eşin nasıl bir erkek ailesini herşeye katıyor?
Evlenmeden önce ailesinin öyle olduğunu bilseydiniz evlenir miydiniz?
02 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle hayır
+1 yılSeviyorsan eşinle konuşup herkesden uzak yerde düzen kurun.
011 Yorumla
Soran+1 yılZaten Türkiye’nin ta bir ucuna geldik yine de herkes herşeye müdahil
- +1 yıl
Eşin buna müsade ediyor o zaman. Az görüşsün ailesiyle ve sende biraz tahammül göster.
Soran+1 yılDiğerlerine yazdığım cevapları okuyabiliyorsanız okumanızı tavsiye ederim çok yoruldum gerçekten. Daha 7aylik evliyim ya 7aylik.
- +1 yıl
Boşan gitsin gelecek 2. Kocanın sanki daha iyi olacağının garantisi var.
Soran+1 yılBoşanıcam zaten
- +1 yıl
Meslekleriniz nedir?
Soran+1 yılBen öğretmenim eşim astsubay
- +1 yıl
Zaten Türkiye’nin bir ucundayız deyince bende bir asker olarak eşinin asker olduğunu tahmin etmiştim. Eşinin başını yakmışın. Madem İstanbul dışına çıkmak istemiyordun neden bir askerle evlendin? Öğretmen olarakta tayinin çıkmayacakmıydı? Hiç bir şeye tahammülün kalmamış. Siz istemedikten sonra kimse size ulaşamaz. Engelleyin numaraları kardeşi seninle saygısızca konuşamaz. Diğerlerine verdiğin cevapları okudum ve hepsinde boş yapmışın. Sen aileyi İstanbul’a dönmek için bahane ediyorsun.
Soran+1 yılBoş mu yapmışım peki teşekkürler 😊
- +1 yıl
Aynen öyle ailesini bahane ediyor
- +1 yıl
Kocasına yazık
Evleriniz birlik mi? Yoksa ayrı olduğunuz halde mi sorun oluyor? Ve eşinizin bundan haberi var mı?
10 Yorumla
+1 yılBoşan çocuk falan olmadan. Sonradan çok zor olur yoksa.
10 Yorumla
+1 yılAileler hep sıkıntı oluyor ya. Aynı şehirde yaşamamak lazım. ya da çok görüşmemek lazım.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYeni boşanmış biri olarak , yurumuyorsa çocuk ve yokken hemen ayrıl derim, ilerde daha kotu sıkıntılar yaşayabilirsin
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 857 cevap paylaştı. Tam olarak neden yürümüyor. Çok da sevdiğinizi belirtiyorsunuz
00 Yorumla
+1 yılDaha yeniyken yürümüyosaa yıllar geçse hiç yürümez. Belki arkadaş gibi seviyon da Farkında değilsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 614 cevap paylaştı. Bol bol dua edip namaz kıl rabbimizden yardım isteyin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 432 cevap paylaştı. Bı arkadasimin kız kardeşi de aynı sorunları yaşadı 1 yıllık evliyken boşandılar
00 Yorumla
+1 yılEşine söyle seni ayrı eve çıkarsın yoksa biteceğini söyle net ol
00 Yorumla
+1 yılvalla hayata bir ekre geliyosun iyi düşün boşan kimseyi çekmek zorunda değilsin
00 Yorumla
+1 yılAl eşini başka şehire yerler benimde böyle bi sikintim var
00 Yorumla
+1 yılAileden uzak bir yere gitmeniz şart. Yoksa ayrılık hazin son
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Daha küçükmüşsün ya Allah yardımcın olsun ama bence aile ile konuşmamayı dene sonuçta aile yaşamıyor bu ilişkiyi karışmayın de ne bileyim sert çık.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 339 cevap paylaştı. ailesiylemi evlendin eşinlemi? eşine durumu açıkla uzaklaşın onlardan
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılEvli değilim ama evliliğin ilk iki senesi zor geçer derler yapıcı olmakta fayda var
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende ayniydim daha 3gunluk gelindim kari beni evden atmaya kalkti bir bucuk yil dayandim tekmeyi vurdum hepsine bosandim
00 Yorumla
+1 yılEşinde kabul ediyo hemen ayrılmayı öyle mi? Gerçekten seven adam eşine sahip çıkar ailesine laf ettirmez. Büyüklerden biri eşinle konuşup kulağına çekmeli.
012 Yorumla- +1 yıl
Ailesinin laf etmesine izin vermez* olcaktı belliki kendi ailesi oğluna bile saygı duymuyo. Sanki ayrılsa cokmu mutlu olcak
Soran+1 yılEşim kabul etmem diyor zaten ben gidip acicam boşanmayı çünkü bıktım sende bir kadinsin sen beni daha iyi anlarsın
Daha 22yasindayim neyime evlendiysem geldim eşimin görevi var diye taa Hakkari’ye ben istanbulluyum buralarda da yapamıyorum bir de bu Allah’ın belasi kadın da bi susmuyor sürekli boş yapıyor eşimde zaten göreve gidiyor bir ay gelmiyor tek basıma bıktım buralarda hayatımı elimden aldılar resmen neyine sabredeyim- +1 yıl
Senin zaten yaşında küçükmüş bence sen evliliği kaldıramadın Haa şunuda asöyliyim böyle durumu iyi felan diye evleniyosunuz milletle yapmayın sevmiyorsanız evlenmeyin yazık yaktın çocuğun hayatını işte
Soran+1 yılBen mi yaktım yani çocuğun hayatını
- +1 yıl
Eşinin yaşıda senden büyüktür şimdi bu hikayeleri çok dinledim kızım sen başta zaten sevmiyordun bu adamı sevsen bu meseleler halledilirdi zaten
Soran+1 yılEşimle aramda üç yaş var ve canımdan çok severek evlendim gayet ikimizde birbirimizi çok seviyoruz ama aileler yüzünden bitme derecesine geldi
- +1 yıl
Sen annesiyle birliktemi yaşıyosun
- +1 yıl
@Saracoglu53 sorun hakkaride yaşamak
- +1 yıl
İste kardeşim bu sevmek olmuyo bunlar kendini kandırrıyo bu devirde kız felan kalmamış arkadaşlar Allah hayırlı eş nasip etsin
Soran+1 yılErkek dolu zaten senin gibi adam olmayıp erkeğim diye gezinen kelavlar olduğu sürece bu ayrılıklar bitmez zihninizi bi açın gelistirin önce
- +1 yıl
Senin profil bu kızım biliyorum senin gibileri eleştiriyi bile sevmezler erkek bulmuşsun işte o adamdır ama sen onu haketmiyorsun bile
Soran+1 yılTamam kardeşim inşallah bacın vardır basına gelmeden anlayamazsın hep tek taraflı düşünürsün Allah seninde yardımcın olsun selametle kal
+1 yılailelerle biraz mesafe koysanız mesela..
ne yapıyor ailesi size?00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı. Daha 7 ayda böyleyse Allah yardımcınız olsun işiniz zor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılTek başına sevgi bazen yetmiyor benim tavsiyem acele edip çocuk yapmayın aile müdahaleleri varsa bunada göğüs gerilmiyorsa bu iş yürümez
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEşin hiç destek olmuyor mu sana yani problemleri hiç görmüyor mu o
01 Yorumla- +1 yıl
Hakkaride yasamak istemiyor
ailesiyle gorusmek istemedigini soyle baskaları için sevdiginden ayrılıyorsan ortada gercek bi sevgi olduguda soylenemez :) başkaları için kendi hayatını yakma uzulursun :)
00 Yorumla
+1 yılAynı durumu yaşadım aileler çok büyük sorun oluyor bir seçim yapcaksınız ikinizde uzak gidin aklınız varsa ailelerden aksi halde bugün olmasa yarın boşanma kaçınılmaz oluyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe gibi bir sorun var? Tanışmayı evlenmeyi nasıl başarıyorsunuz onu anlamıyorum cidden.
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNe yapacaksın
- +1 yıl
Adamdaki cesarete bak hadi kız profili açmış erkekse adam o kadar yoklukta ki
- +1 yıl
@Yağmurlu42 yoklukta olsaydım nefes alsın deyip evlenirdim değil mi?
- +1 yıl
Sana nefes alan Bakmıyor demekki 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence de ayrilmalisin yazik degil mi sana bir ömür cekilmez
00 Yorumla
+1 yılSaçma sapan yorum yaparlar dikkat et olmuyor ise ayrıl tabiki konuşmak dertleşmek fikir almak ister misin
00 Yorumla
+1 yılYürümeme nedenine bağlı neden aldatma mı var yoksa sürekli kavga mı ediyorsunuz
02 Yorumla
Soran+1 yılYok aile sadece tek neden aile.
- +1 yıl
Ay en kötüsü ailelerden uzaklaşmadıkça mutluluğu sağlayamazsınız
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvlilik.. sadece esinle olmuyor. Ailelerde evleniyor
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılKim bilir neler yaşadın bilemeyiz konuşmak istersen buyur
00 Yorumla
+1 yılKonuş kanka durumu rahatsız olduğun şeyleri söyle baktın düzelmiyor yapacak bişey yok :)
00 Yorumla
+1 yılgüzel güzel konuşun olmazsa boşanın mutsuz olmaya gerek yok
00 Yorumla
+1 yılİlk 1 sene bunlar normal. Herkes yaşıyor bence.
12 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten mi ya neden ki peki?
- +1 yıl
Evlenirken herkes peri masalı hayal ediyor. Gerçeklerle yüzleşmek acı oluyor sonra.
Gizli Üye(25-29)+1 yılsevgi carsa evlilik ölene dek devam etmeli bence sevgi vittitse de 1 gun bike durmak kavgaya sebep verir
00 Yorumla- Devamını Gör (47)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer