Eşimle henüz 7 aydır evliyiz onu çok seviyorum fakat ilişkimiz yürümüyor, siz olsanız ne yapardınız?

Merhaba arkadaşlar eşimle birbirimizi gerçekten çok seviyoruz ama ailesi yüzünden evlilik yürümüyor ustelik daha 7aylik evliyiz yani ne yapacağımı şaşırdım hiç istemiyorum artık böyle insanlarla muhatap olmayı eşimi ne kadar sevsem de bağrıma basıp ayrılacam siz olsaydiniz ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben boşanmak istesem ona bir tazminat açamam ki çünkü kendim istedim benim ailem zaten ondan kat kat zengin onun beş kurusuna kalmadım ayrıca gayet ayaklarımın üzerinde duran bir kadınım ben
Eşimle henüz 7 aydır evliyiz onu çok seviyorum fakat ilişkimiz yürümüyor, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla