AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Neden evlendin o zaman sanki hakkaride araziye sen çıkıyorsun çatışmaya gidiyorsun
Aptal misin kardeşim burada yaşananın tek başına yasamanın zorluğunu biliyor musun ki konuşuyorsun ben gitmiyorum dağa ama en az onun kadar bende cekiyorum sizin gibi cahillerin nesli tükensin artık
Asıl Aptal sensin evde sıcacık evde oturmak çok zor
Allah islah eylesin
Kimse başına gelmeden anlamazb
Hee öyle bide hakaret ediyor dağda yatmak çok kolay dimi
ailesiyle görüşmeyin abla
Iyi de ister istemez görüşecek
yo niye herifin ailesi artık anası babası değil karısı, evliliğini etkiliyorsa koparıcak ailesiyle tamamen bağı
Ona eşinin de rızası olması lazım
tm knk bende onu diyorum
Soruyu soran bi yanıt verse de öğrensek
:D
Valla ne diyeyim diğer sorulara yanıt verdim aslında onları okuyabilir misiniz yoruldum gerçekten
Evlilere 3. kişiler dokunursa o evlilikler biter.
Ayrılık sebebi nedir tam olarak?
Ne konuda anlaşamıyorsunuz?
Ayrılma yuva yıkmak kolay değil
Senin bileceğin bir durum çünkü senin eşin abla
Ailesiyle ayni evde mi yaşıyorsunuz?
Cevap verecek misin @Hayvansever1i
Daha yenisin geçer inşallah
Yürümez ise çocuk olmadan boşan
Dogru karar
ilişkimi kurtarmaya çalışırdım.
Yürümüyorsa zorlamamak lazım
Bizim yorumumuza göre mi karar vereceksin 😇
Evet en çok da senin yorumunu ele alicam buyur dinliyorum
Kocan la beraber dağa çık ayrı kalmazsın 😂
Keske çıkabilsem Allah’ın enbesili
Sende o kapasite yok
Ailesi ile birlikte mi yaşıyorsunuz
Kizı kim gaza getirdi lan 😂
Nasıl yani kim gaza getirdi derken 😅
Güncellemede gaza gelmişsin abla 😂 baban Ali Ağaoğlu sanırım 😂bize de atsana bir harçlık
Ya o güncelleme olarak gitmis ben birine cevap olarak yazacaktım ağzına tükürdüğümün bir dengesizi bos yaptı
Çok sinirli yapın var sanırım veya çok sakin olmana rağmen çok doldun 😂
Çok fazla yoruldum Keske anlasa biri halimi o güncelleme Nasıl siliniyor acaba
Güncelleme silinmez kaldı artık o orada 😂
Neyse görsünler zengin olduğumu zengin olmaktan mi utanicam 😂😂
Hiç Bırakın küçük gelini 😂
Aynen nazmiyeyim ben
:)))
Konuşun ayrı yere taşının
Zaten taa neredeyiz ayrıyız onlardan
Erkekte iş yok aileyi sokmasın
İşte efendiliğini bozmuycak ya ondan
Zaten bekarken de bok gibi hayatım vardı evlendim hala bok bezdim yemin ederim
Konuşmak istersen dinlerim
Amannn neyi konuşayım ki bu hayatın Allah belasini versin keşke gebersem kurtulsam
Saçmalama sakin
Problem nedir peki?
Sürekli kayınvalidem beni eşimden kıskanıyor yani gezmemize bile karışıyor zaten hep ayrı gayrıyız 7aylik evliliğimde sadece 3ay yan yana olabildik eşim askeri personel gerçekten bıktım çok soğudum
Bunu eşinle konuştun mu? ya da esin annesini uyardı mi böyle yapmaması konusunda?
Zaten herşeyi biliyor konuşmadı 1ay falan kendilerini parçaladılar ben anlam veremiyorum
Yıkıcı olmak bazı şeyleri bir seferde bitirmek çok kolaydır. Önemli Olan yapıcı olmaktır ve dimdik ayakta durabilmektir. Kaynanan seninle uğraşıyorsa sende onunla uğraş. Eşini kaptırma ona.
Hayır yani benim onlara hiçbir zararım yok eşim arabayı üstüme yaptı diye böyle yapıyorlar ama ben istemedim eşim kendi yaptı ne yapabilirim vallahi bıktım en sonunda sıkıcam kafama bir gün zaten bekarken bok gibi hayatım vardı
Sakin ol sakın. Kafana sıkmakla kurtulacağını mi sanıyorsun? Mücadele etmek varken neden kaçmayı düşünüyorsun ki? Eşinin iplerini eline almasını bil. Onunla aynı evde yaşayan sensin. Ve ailesine karşı seni savunması gerektiğini sana bir haksızlık yapıldığını bunu ona belirtmelisin. Seni onlara karşı savunması gerekiyor. Eğer bunu yapmıyorsa tabiki hatası vardır. Işte o yüzden iplerini eline al.
Ben zaten asla kendimi ezdirmem hiçbirine ne ailem ne de kendim. Ben hep tek başıma bir yerlere geldim onlar beni yıkamaz. Ben sadece ayrılık konusunu size sordum akıl akıldan üstündür. Bazen mantıklı düşünemiyorum sinirliyken ama gerçekten bıktım evlilikten
Ben bukadar kısa sürede evliliği bitirmemeni tavsiye ediyorum. Ama baktın ki esin seni onlara karşı savunamıyor yanında olamıyor tabiki katlanma bu duruma.
Daha 22yasindayim neyime evlendiysem geldim eşimin görevi var diye taa Hakkari’ye ben istanbulluyum buralarda da yapamıyorum bir de bu Allah’ın belasi kadın da bi susmuyor sürekli boş yapıyor eşimde zaten göreve gidiyor bir ay gelmiyor tek basıma bıktım buralarda hayatımı elimden aldılar resmen neyine sabredeyim
Bir zamanlar memleketimi çok sevmeme rağmen su istanbulun suyunu bi içtim dahada memlekete ısınamadım. Insan gerçekten İstanbul'a alışınca öyle ufak yerlerde yapamıyor haklısın. Evet kendisini araziye göreve felan yollarlar. Biliyorum ötür yerleri. Katlanamiyorsan yapamıyorsan boşan ozaman.
Öyle yapıcam dayanamıyorum artık
Tekrardan sağlıklı bir şekilde dusunmeni tavsiye ediyorum ama. Istanbulun yaşam tarzı çok zor söylememe gerek yok bilirsin. Ve genç yaşta dul kalmak. Günümüzün insanları çok farklı göz ile bakabiliyor.
Dul olunca noluyormus? Ben bir öğretmenim kendi ayaklarımın üzerinde de çok şükür ki durabiliyorum kim bana ne diyebilir?
Yanlis anlama beni. Insanlar farklı gözle bakıyorlar dedim. Ve seninde bilmen lazım güzel bir gözle bakmıyorlar.
Afedersiniz de bacım mu olmuş oluyorum yani? Bunlari çekmek için evlenmedim ben.
bacım yazcaktim da çevirmiş
Allahım ya çeviriyor klavye... mi oldum yazmak istedim
İlk öncelikle kendi ayakların üzerinde durabildigin için kimseye minnet etmediğin için seni taktir ediyorum. Bu zamanda dediğim dedik tuttuğunu koparan az insan var. Artık katlanacak gibi değilse boşanmanı tavsiye ediyorum. Zaten seni çok sevse ailesine ezdirmezdi.
Alsın annesi yatırsın yavrusunu koynunda benimde annem var iki de gelini var aynı şekilde oğlu var ama böyle yaptığını gelinlerine eziyet ettiğini hiç görmedim onlarda annemi zaten çok severler. Böyle anneler olmaz olsun gerçekten hepsinin nesli tükensin tez vakitte ölsünler. Sadece eşime üzülüyorum işte. Daha anlatacak o kadar çok şey var ki
Dertleşmek ister misin sen?
şu an degil gerçekten benim uyumam lazım çok yorgunum kafam karmakarışık
her şey icin teşekkürler
Olurda dertleşmek istersen dostane bir şekilde dinleyebilirim seni. Teşekkür edeceğin bir şey de yapmadım ama sağol yinede. Umarım her şey gönlünce olur 🕊
Teşekkür ederim kaç yaşındaydınız?
26 yaşındayım ben ama daha büyük gösterdiğimi söylerler genelde
Konuşmanız küçük biri gibi durmuyor da ondan sordum teşekkür ederim selametle kalın 🌼
Düşüncelerimiz konuşmalarımız yaşadıklarımızdir :) tekrardan herşeyin gönlünce olması dileğiyle esen kal 🕊
Teşekkürler 🥰
🕊🕊✋
İyi geceler nasilsin? Halledebildin mi bazı sorunları?
Sebebine bagli
Sürekli kayınvalidem beni eşimden kıskanıyor yani gezmemize bile karışıyor zaten hep ayrı gayrıyız 7aylik evliliğimde sadece 3ay yan yana olabildik eşim askeri personel gerçekten bıktım çok soğudum
Sabır et belki her şey düzelir birden pes edilmez
BOŞAN
Ailesiyle konuşmayın
Sabret derim
Sorun ne tam olarak
Aile araya girince hep yürümez zaten
Boşanırım
Boşan gitsin
sorun ne tam olarak
tutt bırakma..
Neden yurumuyor bence biri alttan almalı
Ne yöndne yürümüyor
Konuş bence durumu çözmeye çalışırdım
Ayrılırım.
farklı fanteziler geliştirin seks için
Yapma sabret kardes
Neye sabredeyim abi Keske evlenmeseydim hayatımın içine sictilar
Daha 22yasindayim neyime evlendiysem geldim eşimin görevi var diye taa Hakkari’ye ben istanbulluyum buralarda da yapamıyorum bir de bu Allah’ın belasi kadın da bi susmuyor sürekli boş yapıyor eşimde zaten göreve gidiyor bir ay gelmiyor tek basıma bıktım buralarda hayatımı elimden aldılar resmen neyine sabredeyim
Aynı evdemi yaşıyosunuz kayınvalidenle ama sunu unutma yıkmak kolaydır zor olan sabretmek yuva yapmaktır
Aynı evde değiliz biz göreve geldik
Sendemi calısıyosun yani
Ben öğretmenim
Kayınvalidenle ne kadar vakit geçiriyosun ki o zaman bu sartlarda
Sıkıntı burada zaten biz bir aylık tatile gittik eşimle gezdik tozduk diye kendisini parçaladı sacma sapan ne varsa denedi az kaldı oğlunu koynuna alsın o derece yani eşim de hep alır beni giderdik bir de arabayı üstüme yapmıştı bunlardan dolayı bana karşı bir kinleri var işte
Eee onların sorunu sen bu yuzden neden yuvanı yıkacaksın ki
Bi bok yiyemezsin
sorun nedir.
Boşan çocuk olmadan
Birlikte ip atlardım
Çok faydalı paylaşım
Sorun ne?
Uzatmam
Ayrilirdim kesin
Niye yapıyorlar
Sabir
Ne olduk ailesiyle
Ortopediye gidin
ayrılırdım sanırım
Nediyoki ailesi