1 senelik ilişkim var maddiyat açısindan kendimi hazir hissetmiyorum evlilik icin diyo siz olsaniz ne yapardiniz?

Surekli buluşuyoruz eğleniyoruz. Gerçekten çok saygılı kibar bi insan her anlamda hep beni düşünür. Özel manada da bi şeyler yaşıyoruz ama kendisi diyo seni rahatsız ediyorsa yapmayalım cafeye gidip oturalım gezelim sadece diye samimi olduğunu anlayabiliyorum. 1 senedir görüşüyoruz çok eğleniyoruz egitim alıyordu şimdi jandarma olarak atandı. Normal de de aramızda 7 saat vardı gidip geliyordu 14 saat toplam. Ben artık ilişkimizin nereye gittiğini ileride beni hayatında görüp görmek istediğini sordum. Maddiyat olarak ben hazır değilim dedi para biriktiremedim aileme para gönderiyorum araba almam lazım hayalim var diyo ben de sana çok değer veriyorum diyo. Ben de çalışıyorum çok yüksek maaşlara olmasa sizce ne yapmalıyım? Seni oyalıyor gibi hissediyorum falan diyo

1 senelik ilişkim var maddiyat açısindan kendimi hazir hissetmiyorum evlilik icin diyo siz olsaniz ne yapardiniz?
Cevapla