Aileniz bu kadar enayi olsa ne yapardınız?

Oturduğumuz yerde 6 binden aşağı ev yok, babam 3+1 müstakil bahçeli evinde 800 liraya oturtuyor, kendi kalp hastası ve çalışıyor, diğeri 2+1 onda da 650 ye oturtuyor, insan o kadar deli oluyor ki, emek emek borca girerek yaptırdığı evler kim bilir şu an ne halde, ben işsizim geçen para istedim bana 15 lira verdi 🌝 tamam o kadar pahalı oturtsun demiyorum da bizimkinden kötü evler o fiyata bizimki böyle 🌝
Aileniz bu kadar enayi olsa ne yapardınız?
Cevapla