Yobaz bi aileniz olsa ne yapardınız?

ailem küçüklüğümden beri çok yobaz tarikat mensubu insanlar. beni çocukken zorla başımı kapattırdılar, lisedeyken geri açtım çabalarımla. çocukken giydiğim kıyafetler yüzünden tokat yedim, şiddet gördüm, arkadaşlarımın yanında küçük düşürüldüm. okuldan aldılar liseye bir sene geç başladım annemin insafına gelip. tek başıma yazıldım lisede okula gidip. çocukluğumdan beri cinsiyetimden dolayı zorluklar çekiyorum. kadın olmak bu tarz ailelerde o kadar zor ki. üniversite sınavına göndermediler özel yetenekten girecektim gidemedim. önlisans okudum. şu an işsizim iş bulamadım 26 yaşındayım hiç çalışmadım. çalışmam için sürekli engel oldular gerçi izin vermediler. artık yaşamak istemiyorum sanırım.
Yobaz bi aileniz olsa ne yapardınız?
Cevapla