Desteklemiyorum ama saygı duyuyorum
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Desteklemiyorum ama saygı duyuyorum
Lgbt bir hastalık degil tercih meselesi insanlarin kararına saygı duyarim kim ne isterse giyebilir yasayabilir günahı da sevabı da onu ilgilendirir ben o yüzden yargılamam asla saygı duyarım ama. bu saygım onu cokta zirveye cikarmaz cokta buyuk bir saygı olmaz yani
Ben tercih meselesi olduğunu düşünüyorum sana gore hastalık bana göre tercih senin bu kararina d saygi duyarim
Anlıyorum
Ya zaten amacı aşk anlamın da sevmek degilki zevkini yaşamak ben bu konuda escinsel asklarin olduguna inanmıyorum o cokta inandırıcı degil yani ask olayi burdaki tercih o zevki heyecani yaşamak zevk yani
Anladım
Cevap
9Cevap
Desteklemiyorum ben. ama herkesin kendi hayatı yani karışmam
ne desteklerim ne de saygı duyarım
ne bu yahu trans kadın Cross dresser nedir bu rezillik yahu?
Ya Erkeksin Ya Kadın diğerleri lubinyadır asla iyi gözle bakmıyorum
Sadece yaşı küçük kişilerin aklını çelmeye çalışıp cinsel yönelimlerini değiştirmeye çalışan insanlara saygı duymuyorum. Onun dışında tamamen doğumsal şekilde kendisini karşı cins olarak hisseden insanların kendi tercihi deyip geçiyorum.
Adıma düşünürsem beni hiç ilgilendirmez ama, toplum adına düşününce lanetliyorum, nedeni de toplumu yozlaşmaya çürütmeye çok elverişli bir güç
Selam gay erkeğim aslında kimseye bir zararım yok kendi halimde bir insanım
Kendi sevgilin ya da eşin seni erkekle aldatsa saygı duyar mıydın? Oğlun gay olsa saygı duyar mıydın? ben saygı duymuyorum, günümüzde bu kadar artmasının sebebi de dikkat çekmesi.
lgbt denilen şey bir hastalık bana göre, cinsel kimliği gelişmemiş bireyler bu yüzden saygı duyuyorum lgbtli birinin bana bir zararı yok
Saygı duyuyorum ve gayleri seviyorum
Duymuyom
Duyuyorum
Sapıklık sapkınlık
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?