Lgbt ye saygı duyuyor musunuz? ?

Lgbt destekliyor musunuz? Veya saygı duyuyor musunuz?

açıkcası ben desteklemiyorum, saygı duyuyorum olanlara (45 yaş üstü değilim kayıt hatası)

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada lgbt yi havalı bulup bir anda ben bisexualim diyen insanlara saygı duymuyorum çünkü çoğu kişi özeniyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Mesala bisexual bir arkadaşım var. Onunla arkadaşlığımı bitiririm diye üzüldü ama bitirmedim çünkü bu onun yönelimi ve saygı duyuyorum
Lgbt ye saygı duyuyor musunuz? ?
Cevapla