• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

LGBT 'ye saygı duyuyor musunuz?

sarısusam
sarısusam Takip Et
Xper 6 Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
04
Yapay Zekaya Sor
Duymuyorsaniz neden duymuyorsunuz?
LGBT ye saygı duyuyor musunuz?
LGBT 'ye saygı duyuyor musunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Dördüncümurat4
    Dördüncümurat4 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Sapkın bir düşünceye neden saygı duyayım? Bu şununla eş değer o vakit , çocuklara yönelimi olan birisine de saygı duymamamızı gerektirir? Allahın lanetlediği bi şeye saygı duymak Müslümanlıkta çatışmaz mı? LGBT ya saygınlığımı vermek ne bileyim 🤣 gey olan birisine saygı göstermek 🤔

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • meftun35
    meftun35 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    aslında umrumda değil :D kimseye karışan birisi değilim ama şöyle bakarsak bazılarının elinde olmayan bir duygu, ağır baskılar hissediyorlar, onlar içinde zor durum ve bir yandan da aslında mantıksız da bir durum. çift yaratılmışsın neden kendi cinsinle olma saçmalığını aklından atamıyor insan bilemem.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

16

Cevap

45

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    Beni ilgilendirmiyor. Ben Sadece ''kadınlardan hoşlanıyorum'' ama diğer insanların cinsel tercihi beni ilgilendirmez. yani bana zararı yoksa çevreye zararı yoksa karışmam. saygı duyulacak bir şey değil kimseye cinsel tercihi için saygı duymam ama düşman da olmam yani durduk yere nefret etmem.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kimse, hiçbir inanç, hiçbir felsefe, hiçbir cinsel yönelim, hiçbir düşünce normal değildir bana göre. Hepsi bir tercih eseridir konu insan olduğunda. O yüzden benim tercihlerime ters düşen insanlardan uzak dururum. Onların çoğalmasını istemem, onlara zarar vermem , muhattap olmam, çevremde görmek istemem, benden uzak mısırlara sultan olsunlar efendim

    1
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    ;Asla saygılı değilim, benim bildiğim tanıdığım iki cins vardır Erkek Kadın diğerleri tamamen ailelerin yetiştirme yanlışlıkları
    erkek çocuğuna kız gibi yetiştirirsen (aman sokağa çıkma aman şuna gitme yapma etme çamurda oynama) kızı erkek gibi yetiştirirsen (koş hopla zıpla eğlen uçlarda yaşa) olacağı budur
    sakın kimse linç etmeye gelmesin soru soruldu fikrimi yazdım

    0
    0 Yorumla
  • AgentKid
    AgentKid Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Ben saygı duyuyorum ve umurumdada değil açıkcası.

    Fakat ülkemizdeki müslümanlar bencil oldukları için saygı duymazlar, onlara göre herkes müslüman gibi yaşamak zorunda.

    1
    1 Yorumla
    • Psikopatdonsuz
      Psikopatdonsuz
      +1 yıl

      🤣🤣🤣

      Yorumla
  • _Expendable
    _Expendable Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 43%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,9b cevap paylaştı.

    Gizli kapılar arkasında ne yapıyorlarsa yapsınlar ama toplumun içinde ulu orta bunu belli ederek bizde varız demesinler. Çünkü kendilerini normal bizi anormal olarak görerek hata ediyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • ysecaan_0
    ysecaan_0 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 819 cevap paylaştı.

    Duymuyorum. Genel olarak toplardan hoşlanmıyorum. Yolun ortasında öpüşen iki erkek gördüğümden beri lgbt lafı her geçtiğinde o tiplerden midem bulanıyor.

    1
    0 Yorumla
  • EsmerBirdoksanBoy
    EsmerBirdoksanBoy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Neylerine saygı duyacağız.. Lanetlenmiş bir toplumdur. Dinimiz gereği onlara saygı duysak O zmaan imanımızı sorgulamamiz lazım...

    2
    0 Yorumla
  • Akrep-Bir_Adam
    Akrep-Bir_Adam Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Saygı duymuyorum. Sevmiyorum. Sapkınlıktan başka bir şey değil.
    Hiç bana bilimsel veya doğuştan gelen bir şey bu diyerek canım şeyleri savunmayın.

    1
    0 Yorumla
  • Mrbbnbn
    Mrbbnbn Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 387 cevap paylaştı.

    Allah haram kıldığı ve müslüman olduğum icin saygı duyan zaten müslüman değildir çünkü Allah'ın ayetlerini inkar etmiş olur

    1
    0 Yorumla
  • CounterOffensive111
    CounterOffensive111 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Doğuştan olanına saygı duyuyorum ama özentilere duymuyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Lütfetmedinizefenim
    Lütfetmedinizefenim Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Lgbt bireylerine saygı duyarım
    Ama sapkınlığa saygı duymam

    2
    0 Yorumla
  • SadeceErenn
    SadeceErenn Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Duymuyorum ve bunun psikolojik bir rahatsızlık olduğunu düşünüyorum

    2
    0 Yorumla
  • StarryAqua
    StarryAqua Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 399 cevap paylaştı.

    Saygı duyuyorum çünkü eşcinsel bireylerin çoğunda hormonlar farklı. Örneğin eşcinsel iki kadından birinde erkeklik hormonu çok daha baskın. Sonuç olarak da biyolojik açıdan bakarsak bu bir hastalık.

    0
    2 Yorumla
    • Gulab-jamun
      Gulab-jamun
      +1 yıl

      Ben erkek gibi hissetmiyorum kadınım ve kadınlık hormonlarım çok normal ve sağlıklıyım sırf kadınlara ilgi duyuyorum diye hasta mı oluyorum? Bence bu bir hakaret.

      Yorumla
    • miyavcıkkkkk
      miyavcıkkkkk
      +1 yıl

      Eşcinsellik 1990 tarihinde Dünya Sağlık Örgütü tarafından da Akıl Hastalıkları Teşhis ve İstatistikleri Kılavuzu'ndan sonsuza dek çıkarıldı. Biyolojik açısından da hastalık değildir bireylerin tercihi hormonları düzgün çalışan insanlarda olabilir.

      Yorumla
  • Oziii24
    Oziii24 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    Sadece şöyle düşünüyorum bu konuda herkesin kendi tercihleri var. Ama bana itici ve ters geliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Sinirlicoksinirli
    Sinirlicoksinirli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl

    iğrençler. amma beni ilgilendirmez. görmeyeyim yeter.

    1
    0 Yorumla
  • Spinozaa1
    Spinozaa1 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 877 cevap paylaştı.

    Duymuyorum gozununde olmasınlar nerde napiyorlarsa yapsınlar

    1
    0 Yorumla
  • miyavcıkkkkk
    miyavcıkkkkk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 94%
    +1 yıl

    Saygı duyuyorum insanların hayatı bu konuda özgür olmalılar bence...

    2
    0 Yorumla
  • Grininellitonu35
    Grininellitonu35 Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    Duymuyorum
    Her insanda erkeklik ve kadınlık hormonu var
    İnsanlarda hormon dengesizliği olabilir ve bunun tedavisi var
    Şimdi bunu normalleştirdiler diye her hormonu yükselen ben eşcinselim diyor

    0
    0 Yorumla
  • _SkullCrusher_
    _SkullCrusher_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Lut kavmınin torunlarına niye saygı duyayım deli miyim ben

    1
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Allah onları öyle hatalı yaratmış bir şey demez saygı duyarım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ne destegi destekleyen kafir olur burası musluman ülke.

    Allah ıslah etsin ıslah olmayanlarada tez zamanda lanet etsin diyeyim

    0
    6 Yorumla
    • sarısusam
      sarısusam
      +1 yıl

      Laik bir ülkedeyiz... Ama yine de sen bilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      millet musluman devlet laik olabilir halkın cogunlugu muslumanım dedigine göre musluman ulkedir

      Yorumla
    • sarısusam
      sarısusam
      +1 yıl

      Sen saygı duymak zorundasın ve başka dine mensup insanlarda tanıdım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      zorunda degilim lut kavminden olanlara allahın lanetlediklerine
      saygı duyupta lut kavmi gibi helak olacak degilim Allah lanet eylesin onlarada saygı duyanlarada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben muslumanım senin gibi kafir degilim ki saygı duyacagım şimdi bende muslumanım ayagı yapmaya sakın kalkma onlara saygı duyan kafirdir. lut peygamberin eşi onlardan deegildi ama saygı duyardı onlarla beraber helak oldu. duzelme ihtimali olanları allah islah eylesin digerlerinede lanet eylesin. saygı duyanlarada yapmıyorsalar bile kendileri Allah lanet eylesin bu ülke muslumandır muslumanda kalacaktır sizlere ragmen sizlerde kuduracaksınız

      Yorumla
    • sarısusam
      sarısusam
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • ayna35
    ayna35 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 74%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Ben duymuyorum.. çünkü o bir hastalık.. tedavi olmaları gerekli

    0
    8 Yorumla
    • Gulab-jamun
      Gulab-jamun
      +1 yıl

      Homofobik olmak hastalık ve bence sen hastasın.

      Yorumla
    • miyavcıkkkkk
      miyavcıkkkkk
      +1 yıl

      Eşcinsellik 1990 tarihinde Dünya Sağlık Örgütü tarafından da Akıl Hastalıkları Teşhis ve İstatistikleri Kılavuzu'ndan sonsuza dek çıkarıldı. Biyolojik olarak da hastalık değildir normal hormonları çalışan bireylerde de gözükebilir eşcinsellik bir yönelimdir hastalık değil bunu anlayın...

      Yorumla
    • ayna35
      ayna35
      +1 yıl

      @Gulab-jamun 😉 Varsayımların çok çaresiz ve gerçekten çok uzak.. Üslubuna yorum dahi yapamam...🤣🤣🤣

      Yorumla
    • ayna35
      ayna35
      +1 yıl

      @miyavcıkkkkk öyle diyorsanız öyledir 😉 Benim düşüncem yine de sabit... çok da düşündüğüm bilgi sahibi olduğum bit durum değil. Soru birden karşıma çıkınca düşüncelerimi paylaştım. Ben ataerkil ailede büyüdüm, kültürüm, etrafım da aynı.. Ve nedense çevremde hiç escinsellige meyilli biri olmadı ya da bize çaktırmadı bilemem ama bence özgürlük adı altında biyolojik olmasa da ruhsal bir hastalık bu.. sağlıklı kadın erkek ister, sağlıklı erkek de kadın... Bu kadar basit

      Yorumla
    • miyavcıkkkkk
      miyavcıkkkkk
      +1 yıl

      Varsayımlarım çaresiz değil çünkü ortada bir varsayım yok 1990 yılında Dünya Sağlık Örgütü onaylanmış eşcinselliğin hastalık olmadığını ama siz hastalık diyorsunuz bunu destekleyecek delilleriniz yok ve bilime inkar ediyorsunuz...

      Yorumla
    • ayna35
      ayna35
      +1 yıl

      @miyavcıkkkkk Ben sana yazmadım ki onları Gulqb-jamun a yazdım.. çünkü hakaret içerikli yazmış o yüzden.. sen görüş sirkülesini bir kez daha oku.. yukarıda sana da yazdım

      Yorumla
    • miyavcıkkkkk
      miyavcıkkkkk
      +1 yıl

      ayna35 pardon ben yanlış anlamışım...

      Yorumla
    • ayna35
      ayna35
      +1 yıl

      @miyavcıkkkkk sıkıntı yok kedicik, sevdim üslubunu.. böyle olun canimi yiyin

      Yorumla
  • Be_smart
    Be_smart Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bunun mental disorder olduğu tartışması var bilim dünyasında... bana anlamli geliyor, çünkü kimse kendi durumunda bir anormallik varsa bunu anlamaz...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ne saygısı be, sktr olup gidin bu ülkeden size uygun bir ülkeye

    1
    0 Yorumla
  • Vrucutokmakkk
    Vrucutokmakkk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Duymuyorum. Normal bir surum gibi bir de reklam ediyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • _Katherina
    _Katherina Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 62%
    +1 yıl

    Transseksüel kadınım

    4
    4 Yorumla
    • Oziii24
      Oziii24
      +1 yıl

      Senmi transseksüel kadınsın?

      Yorumla
    • _Katherina
      _Katherina
      +1 yıl

      @Oziii24 yeapp

      Yorumla
    • Oziii24
      Oziii24
      +1 yıl

      Bu arada gerçekten harika görünüyorsun, ama şaşırdım gerçekten.

      Yorumla
    • _Katherina
      _Katherina
      +1 yıl

      Senin gözlerin güzel baktığı için güzel görüyorsun teşekkür ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yaşayınca aynısını saygı duyuyorum artık ama kendime saygım kalmadı

    0
    2 Yorumla
    • Gulab-jamun
      Gulab-jamun
      +1 yıl

      İlk olarak kendine saygı duymalısın. Kendine saygı duymazsan başkalarına saygı duymanın bir önemi yoktur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yaşadıklarım çok farklı şeylerdi ama

      Yorumla
  • DAFFİMROBLOX
    DAFFİMROBLOX Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    LGBT 'ye Saygı duyuyorum Neden Olmasın Ayıp Değil Ki İki Cinsiyet Sen Saygı Duymuyorsan O Senin Sorunun

    1
    0 Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    LGBT bireyler ile sorunum yok.

    2
    0 Yorumla
  • Budabuda
    Budabuda Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 82%
    +1 yıl

    Banane kim ne yaparsa yapsın

    1
    0 Yorumla
  • idraketmekzoriş
    idraketmekzoriş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    umrumda değiller

    1
    0 Yorumla
  • Bypipo95
    Bypipo95 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Duymuyorum doğuştan öyle olanlar hariç hepsi iğrenç geliyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Boraltay
    Boraltay Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    bana zararı yok o ınsanların.. antıpatı hıssetmıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Duymuyorum sevmiyorum görmekte istemiyorum

    2
    0 Yorumla
  • Fearlessdr
    Fearlessdr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    Duyuyorum bir tercih isteyen istedigine yonelir..

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Biseksüelim desem yeterli olur mu

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen peki diye sorsam 🙈

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ne duyuyorum ne de duymuyorum ilgi alanım değiller

    1
    0 Yorumla
  • karetra_
    karetra_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    One yenen bi şey mi

    0
    0 Yorumla
  • Çatapatagelbro
    Çatapatagelbro Takip Et
    Guru Yaş: 109 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Ben hiç kimseye saygı duymuyorum normalde

    0
    0 Yorumla
  • Pasara
    Pasara Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 794 cevap paylaştı.

    Tabii ki

    3
    0 Yorumla
  • Blackberryyyyyeeee
    Blackberryyyyyeeee Takip Et
    Xper 2 Yaş: 110
    +1 yıl

    Duyuyorum... biseksuelim

    3
    0 Yorumla
  • Butterflyy_0
    Butterflyy_0 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet

    3
    0 Yorumla
  • TraPol
    TraPol Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 904 cevap paylaştı.

    Tabi ki

    2
    0 Yorumla
  • hfcbb
    hfcbb Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Elbette saygı duyuyorum

    1
    0 Yorumla
  • TheCursedCake_
    TheCursedCake_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Duyuyorum

    1
    0 Yorumla
  • Psikopatdonsuz
    Psikopatdonsuz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Umrumda değil

    1
    0 Yorumla
  • BoğaErkeği34
    BoğaErkeği34 Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    Hayır

    1
    0 Yorumla
  • Cyclaxq
    Cyclaxq Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bir şey hissetmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Yujiİtadori
    Yujiİtadori Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 102%
    +1 yıl

    hyrrrr

    1
    0 Yorumla
  • marybeth
    marybeth Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 82%
    +1 yıl

    Duyuyorum

    2
    0 Yorumla
  • _Justimagineit_
    _Justimagineit_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Duyuyorum

    2
    1 Yorumla
    • SevdirenAdaamm
      SevdirenAdaamm
      +1 yıl

      Görüyorum

      Yorumla
  • Birkirlangicmisali
    Birkirlangicmisali Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Duyuyorum

    2
    0 Yorumla
  • MysticLe
    MysticLe Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 319 cevap paylaştı.

    Nötr

    1
    0 Yorumla
  • AlperDeniz06
    AlperDeniz06 Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 391 cevap paylaştı.

    Hayir

    2
    0 Yorumla
  • CapillatusArcus
    CapillatusArcus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • Moddelen
    Moddelen Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    duymam

    0
    0 Yorumla
  • Olgun_dayı
    Olgun_dayı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Duyuyorum tabiki

    2
    0 Yorumla
  • güneyjdm
    güneyjdm Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Duymuyorum

    0
    0 Yorumla
  • Semihh98
    Semihh98 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,4b cevap paylaştı.

    Duyuyorum

    1
    0 Yorumla
  • SevdirenAdaamm
    SevdirenAdaamm Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hayır

    1
    1 Yorumla
    • SevdirenAdaamm
      SevdirenAdaamm
      +1 yıl

      Nedeni gerek yok ihtiyaç için varken cinsiyet tercihi,
      Yokmuş gibi kendisi gibisine yönelmemeli dik başlı dik başlıya
      Yönelmeli dik başlı çatık kaşlı? yumuşak Ağızlı içi yaş'lı (ıslak) ya. Dünyaya gelsin nesli, tükenmesin ahlakı edebi soyu kaderi ehli ,
      edep gitmesin kendi gibisinden biri yüzünden ,
      Anne baba kalmaz cihanın temelinde ,
      Kukladan olan evlat burnu uzamasa olmaz değeri himayesi hikaye,
      2 erkek 2 kadından da kukladan beterdir ebeveynlik kurup 2 cinsle anne baba olamamak kimselere

      Yorumla
  • Devamını Gör (1)
Devamını Gör(46)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > LGBT 'ye saygı duyuyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

LGBT'ye saygı duyuyor musunuz? 26 cevap verildi
LGBT'ye saygı duyuyor musunuz? 10 cevap verildi
LGBT ye saygı duyuyor musunuz? 14 cevap verildi
LGBT’ye saygı duyuyor musunuz? 41 cevap verildi
LGBT bireylerine saygı duyar mısınız? 19 cevap verildi
LGBT’li üyelere saygı duyuyor musunuz? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨