akıllı mantıklı insanlar yorum yaparsa sevinirim..
lgbt bireyi insanlar var mı KS de
akıllı mantıklı insanlar yorum yaparsa sevinirim..
lgbt bireyi insanlar var mı KS de
İnsan gibi davrandıkları sürece herkese saygım var.
Saygı duymak ile sevmek çok farklı
Asla sevmiyorum ama saygı duyuyorum
İnsanların çoğu sevmekle, saygı duymak arasındaki farkı bilmiyor..
Sevmek seversin sevmezsin yani ilgilenir ilgilenmezsin vb
Saygı
Eğer saygı duymazdan küfür edebilir, laf edebilir hatta ona her şeyi söyleyecek kapasiteye gelir
Saygının olduğu yerde küfür de olmaz, karalama kirletmede..
Sevmiyorum ama saygı duyuyorum
Yani sevmediğim için uzak duruyorum bunlardan
Ama yok sen söylesin böylesin umurumda değil
Kim nasıl hayat yaşamak istiyorsa yaşasın herkes kendi hayatından sorumlu, kimseyi ilgilendirmez
Oda iyimis knk eksik olma 🥀
Cevap
5Cevap
Açıkçası hayır çünkü hormonsal diyorlar ama bunun tedavisi varken tedavi olmuyorlar yani öyle kalmak onların tercihi
dediğim gibi kıyametlik bir taraf yok kuranı okuyun. te.. cavzlere saygınız var sanırım çünkü bunlar lanetlenen şeyler daha çok yaşanıyor. ve günahlar işleyen ile allah arasındadır. size bunu geröekten çok anlatmak isterdim ama tek diyebilceğim önünüzdeği tabağı temizleyin allahmış gibi tövbe haşa bu kıyamet alameti demek doğru değil yinede fikrinize saygı duyuyorum hayırlı akşamlar dilerim
Doğuştan öyle olan kişilere saygı duyarım, ama sonradan, kendi isteğiyle öyle olanlara saygı falan duymuyorum ve duymam...
Saygı duymanın lgbti ile heteroseksüel ile alakası yok eşcinsel olupta yabancı ülkelerde bürokrasi de ordu da üst düzey görev yapanlarda var saygı hak edilecek birşeydir herkese saygı duyulmaz elbette ama hakedene saygı duyulur.
Evet gay erkeğim buyur
Anlıyorum
duyarım
Hayır duymuyorum duyulacak bir şey yok.
benim gozum de herkes kendinden soruu karismam
duymuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?