Böyle bir ailede olsaydınız ne yapardınız?

Sürekli gelen giden olan, kalabalıklaşan kendinize ait tek bir alanınızın olmaması, o da yetmezmiş gibi her işinize müdahale edilen. Ailemle aynı şehirdeyim, okuyorum ama artık çok bıktım annemden bile bazen başka şehire geçiş yapayım diyorum ama oralarda nasıl yaşarım bilmiyorum ona da karışırlar muhtemelen ama yine de kendime yetersem belki kurtulmak kolay olur. Kafayı yemek üzereyim cidden hep böyleydi, okulun 1 yılı var, ölmek bile istiyorum ailem yüzünden. Şu an bile ağlıyorum

Böyle bir ailede olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla