6 ay önce kalçadan iğne yaptırdım hala ağrı ve uyuşma geçmedi?

bu gecermi kalicimi donununca his yok cok siddetli agri var.
6 ay önce kalçadan iğne yaptırdım hala ağrı ve uyuşma geçmedi?
Cevapla