2 hafta önce 1 aylık iğne (mesigyna) yaptırdım şu an ağrılarım var?

bu ay ki reglim yarım yamalak bısey oldu bıttıkten ertesı gun 1 aylık ıgne yaptırdım su an kasık agrılarım var tekrar regl olacak gıbıyım olsam bı sıkıntı yaratır mı?
2 hafta önce 1 aylık iğne (mesigyna) yaptırdım şu an ağrılarım var?
Cevapla