Küçükken fazla sayıda tacize uğradım düşüncelerimle nasıl başa çıkabilirim?

Az önceki soruyu tekrardan gönderiyorum. Geçmişimde, öz kuzenimden, arkadaşımın babasından, arkadaş ortamından, benden epey büyük kişilerden... Şöyle bir düşünürsem +20 den fazla tacize uğradım. İlk tacizimi öz kuzenim tarafından aldım 7 yaşındaydım. Neden hepsi beni buldu? Düşündükçe intihar edesim geliyor. Az önce de unuttuğum bir anı geldi aklima. Gerçekten rahatsız oluyorum artık ne yapmalıyım?

Küçükken fazla sayıda tacize uğradım düşüncelerimle nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla