Psikolojik ve fiziksel şiddet dolu bir çocukluk ve ergenlik geçirdim nasıl iyileşebilirim?

Çok kötü şeyler yaşadım çok. Acısı çıkıyor ve eleştirdiğim anne ve babama dönüyorum git gide. Nelere şahit oldu bu gözlerim neler duydu kulaklarım. Sonucunda sinirli, sabırsız, bencil, yalancı, şiddete meyilli, değişken biri oldum. Evlilik sürecindeyim nişanlım elinden geleni yapıyor bu huylarıma rağmen için ama içim yaralarla ve kinle dolu. Onu da üzüyorum istemeden sonra ağlıyorum deli gibi. Dine mi yönelmeliyim, psikoloğa mı gitmeliyim ne yapmalıyım?

Psikolojik ve fiziksel şiddet dolu bir çocukluk ve ergenlik geçirdim nasıl iyileşebilirim?
Cevapla