Sizce bu davranışlarım teyzemin hoşuna gitmiş midir? Ayrıca bu davranışım düşünceli bir davranış olmuş mu?

Annem yaklaşık ay önce doğum yapmıştı, birkaç hafta önce de Danimarka'dan teyzem anneme ev işlerinde yardımcı olmak için Türkiye'ye geldi. Gelirken bize bir sürü şeker, çikolata falan getirmiş; ayrıca bana ve ortanca kardeşime de 1000'er Kron para getirdiğini söyledi. Yaklaşık 10 gündür de bazen ortanca kardeşimle, bazen de üçümüz birlikte dışarı çıkıp geziyoruz. Teyzem genellikle kendi ihtiyaçlarını alıyor, ama bize de sürekli istediğimiz bir şey olursa alabileceğimizi söylüyor. Geçenlerde kardeşimle birlikte hamburger yemeye gitmişler. Bugün de yine ben, ortanca kardeşim ve teyzem dışarı çıkıp teyzeme, biraz da ortanca kardeşime biraz alışveriş yaptık. Kardeşim kendisine 400 TL tutarında elbise aldı, ücretini teyzem ödedi. Sonrasında teyzem 3 çocuğuna 1,000 TL tutarında ayakkabı aldı, onların ücretini de ben ödemek istedim, ama teyzem " Ben bunları çocuklarıma alıyorum " diyerek reddetti. Sonrasında eve dönerken de teyzemle birlikte bakkala gidip teyzemin çocuklarının istediği Rocco Sıkı Şeker'lerden 9 kutu aldık, 81 TL tuttu ve teyzemin yaptıklarına karşı ben de ona bir iyilikte bulunayım diye düşünerek onların ücretini de ben ödedim.
Sizce bu davranışlarım teyzemin hoşuna gitmiş midir? Ayrıca bu davranışım düşünceli bir davranış olmuş mu?
Cevapla