AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
aile hariç herşey sıfır zaten. ailede öyle böyle diyelim. ama küsüpte beklemiyoruz anı yaşicaksın güzel güzel
Bunlarin hepsi gerceklesse allah belami vermis zaten yakindada canimi da alir diye beklerim ben
bitek sağlık var işte..
Bunlari yasayip akil sagligin nasil olur sence
Poliana bile atlatamaz bu durumu :D
Akıl falan kalmaz..
özgür olurdum.. kimseye hesap vermez, karışanım olmazdı.. en yakın zamanda da yaşamak istediğim yerden kendime bir iş bulup hayatımı devam ettirirdim
Olsun kendimi kaybetmemisim ya onun olmasida guzel. Hersey duzelir
akıl sağlığı sağlam kalırsa tabi..
Kalir kalir
mucadele edeceksın senın yerinde olsam zengin bir erkek arayarak başlardım...
.
Ben bu evreyi atlatalı yıllar oluyor istersen tavsiyene kendin uy, ben kimseye minnet etmem
Terbiyesiz paralı erkek aramayınca Kezban mı olunuyor
aramadıgını nerden bileyim... sözler ayrı yazılanlar ayrı kime inanayım
Sana kim kazık attıysa ona söyle o zaman, boş yere kalp kırma
Egtimime tutunurum tekrar kazanabilmem icin caba gosteririm...
önce iş sonra iyi bir eş. Her işte bir hayır vardır cümlesinide beynimin bir yerine kazırdım. Gerçekten merak ettim sen ne yapardın peki?
ben önce bulunduğum durumdan kurtulup, şehir değiştirdim, iş buldum çalıştım param oldu o kadar..
Ne mutlu sana küsmeden sabretmeyi ve azmetmeyi başarmışsın zor iş
Muhtemelen Edriyın diye bağırırım.
https://www.youtube.com/watch?v=mFw6oGVcZ7Yböyle bir duruma maruz kalmış kişinin kesinlikle çölden uzak durması lazım
çok güzel olur bence oyuna başlar gibi başlarım. terkedilmiş ve hiç insan bulunmayan bir orman, dağ, kır bayır felan bir yere gider orda herşeyden uzak sessiz sakin bir hayat yaşarım doğayla bütün olurum :DFDfdf
Hiç bilmedim bir ülkeye gider yeni bir hayat secerdim...
Millet şehir değiştiriyor sen ülkeyi değiştirdin :))
Daha medeni, daha güzel bir yere giderdim.
insana emeğe değer veren bir ülke secerdim
Haklısın :)
depresyona girerdim sonra bir iş bulurdum çalışırdım ama ben eski hayatımı kazanana kadarda yıpranırdım ://
Bu dediğin şeyleri kaybetmiş olan insan
Zaten hayata küsmüş insndır
Tekrar hayata küsmesi saçma
Oyle gelmiş oyle gider
Askeriye ye girer ülkeme destek olurum en azından şehit olurdam arkamda yaşlı gözler bırakmam. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
Allah korusun sen ne diyorsun kolay deyil sıfırdan başlamak
değil tabi ama olmayacağının garantisi yok..
Zaten sıfırdan başladım garantisi yok biliyorum ama düşünmekde isyemiyorum :)
Inancın varsa eğer, hersey ve herkez seni terk ettiginde yaradan hala seninledir umudunu kesme
mücadeleye devam ederim.. babadan kalma olanlar mücadeleyi bırakır ancak
Kaybetcek hic birseyim kalmadigi icin yapacaklarimin siniri olmazdi herhalde
Yinede halime sukur ederdim hicbiseyim olmasin allahm olsun ynmda ytr
her akşam gitarımı alırım sadece karın tokluğuna biryerlerde çalar söylerim :)
bir süre hayata küserim. Sonra çok yapmak istediğim bir işe girişip tekrar mutlu olmaya çalışırım
Düsünmek istemiyorum bile. s boyle seyler dusunme iyi ve guzel seyler dusun. s
iyi diyelim iyi olsun :)
Kesinlikle
bankadan kredi çekerim çatır çatır yerim ödemeye geldiğinde de alacakları hiç bir şey olmadığından kıçlarına baka baka giderler
Once bir para kazanmaya çalışırım sanırım gerisi gelir
aynen önce para lazım olacak
Yeni hedeflerim olurdu muhtemelende kaybedecek bseyim olmadigi icinde en kisa zamanda koselik olurdum.
Bende ölmüşü bitmişim çok iyi psikolojik tedavi sonrası yeni hayata başlarım ancak bu durumda
Psikolojik tedavi şart olabilir
O durumdayım Ağlıyorum ve cagresizim ama içimden bu ses güçlü ol diyo
aynen öyle güçlü olmak gerekiyor.. ve bir yerden başlayınca gerçekten gerisi geliyor
Ablacım; herşeyini kaybetsen bile, "Allah'ım var !" var diyebiliyorsan hiç bir zaman kaybetmezsin.
aynen öyle..
Baslamam, istedigimi yaparim sonunu dusunmeden, sonrada geberir giderim heralde
koyveririm herşeyi diyorsun..
Ev is dukkan egitim cart curt degil de, Aile onemli olan.
yaşadığım şehri değiştirip her şeye yeniden başlarım
Güzel :)
doğal afet olması lazım.
başka bir şehre göçerdim ve yeniden başlardım.
O kadar zor soru ki benim için cevap bile veremiyorum.
bir Hayat Tecrübemiz kalıyor işte Zekamız.. ona güvenicez işte :)
Zekanı yesinler senin :DDSfsadsafsd
ilk önce sokaklarda şarapçı olurdum sonrasını bilmiyorum öyle bişey olduğunda düşünürüm :D
Elbet baska bir tutuncak dal vardir simdi ne desem yalan olur hangi dal yakin olursa ilk ona tutunurum.
Dedıklerınden bıkacını kaybettıgım donem olmustu. Kullerımden yenıden dogdum dıyebılırım.
sevindim..
benim oğlan kalsında onsuz yapamam :) başlığı görünce hemen aklıma geldi
köye yerleşirim... hayvancılık yaparım kafayı dinlerim... kendimi dine veririm...
Kaybedecek birşeyim olmadığını anlar kazanabileceklerime bakarım.
Is haricim sifirim zaten :) atesimde kavrulmaya devam ediyorum
vurdumduymaz bencil birisi olurum. ortalığın a. ına koyarım.
Kadın olsaydım birilerini dolandırırdım. Mal gibi çalışıp toparlanmaya çalışıyorum işte.
Ne başliicam hayata herşeyi yakar giderim üşendim çünkü
bir süre beklerdim ama sonra beklemeye vaktim olmadığını anlar çok çalışır eski hayatımı kazanmaya çalışırdım.
2 ay once bu durumdaydim ve isten basladim dogru adim gibi suana kadar
evet önce iş sonra zamanla oluyor her şey
özel birliğe girerdim herhalde.. kendime hayrım yok bari ülkeme olsun... ülkemize en yararlı insandır herşeyini kaybedenler.. :)
Herkesten uzak cok uzak sakinbiryere tasinirim sifirdan baslarim gecmisi unuturum burada onemli olan gidecegim yerde huzuru hissetmem
daha iyi bir hayata başlayacağımdan eminim :)
Daha kötüsü olamaz yani :)
daha kötüsü olabilir. fakat şu an ayak bağlarım var :)
Canim sağ sihhatim yerinde olduktan sonra tekrar yeni bastan baslarim. Mal dediğin gelip gecici
mevla kuluna kaldıramayacağı yükü yüklemez bunu bilip en baştan başlarım besmele ile
Herşeyini kaybet ama şerefini namusunu kaybetme.
ilk önce iş bulmak ya da bişeyler satarak ticaret yaparak baslarım
Hiç bir şey eskisi gibi olmaz ama her zaman yola devam etmeliyiz. Show must go on!
Böyle bir şeyi yaşamadan söylemek zor fakat ben başka bir yerde yeniden başlardim
Canını kaybetmediysen 0 dan başlayacaksın. Tabi ALLAH izin vermemişse bişey yapamazsın
kaybettiklerimi tekrardan toplamaya çalışırım, hayata küsmem
Her şeyimi kaybedersem kendimi kayberim lann jsjsjsjs
Şuanda yaşadığım durum bomboş bakıyosun hayata işte...
Kaybetmiş insanın korkusu olmaz, sıfırdan tekrar daha güçlü başlarım
Allah bana kafidir. O ne güzel vekildir.