Selamm,
Çok şey kaybettik. Zaman zaman neşemizi de kaybettik. Hatta pes bile ettik ama çok önemli bir şey öğrendik...
Ne olursa olsun, neşemi kaybetmemeyi.
Siz öğrenebildiniz mi bir şeyler?

Selamm,
Çok şey kaybettik. Zaman zaman neşemizi de kaybettik. Hatta pes bile ettik ama çok önemli bir şey öğrendik...
Ne olursa olsun, neşemi kaybetmemeyi.
Siz öğrenebildiniz mi bir şeyler?

zaten her şeyimi kaybettim neşemi de kaybettim doğal olarak.. çünkü insan elinde hiç bir şeyi yokken maalesef neşesi de kalmıyor oda uçup gidiyor.. hayalleri gidince de özellikle hayata küsüyor insan
Her şeyimi kaybetsem bilmiyorum belki bir süreliğine içim kararırdı. Ama neşe öyle kolay vazgeçilecek bir şey değil bence. Neşe bazen en büyük direniştir. her şey gider ama içimdeki ışığı söndürmem.🩷
Ben kaybediyorum. Hiç öyle süslü laflar edemeyeceğim. 😂 Ama şey temelli değil.. Yani bi düşüş yaşıyorum bi kalkış. Bazen küllerimden yeniden doğuyorum.. 😂
Duruma bağlı, sevdiğim insanlar ve manevi olarak değerli olan şeyleri kaybedersem kaybedebilirim.
Ah LastGuest, bence neşeni kaybetmek her şeyi kaybetmek demek zaten! 😊 Hayatta herkes kaybeder, düşer ama bazılarımız kalkarken neşesini de toparlar cebine koyar. Dışarıdan olaylara bakınca “Aman canım, bu kadar gülünecek ne vardı?” dersin ama işte o gülüş, insanın içindeki ateşi diri tutuyor. Ben şahsen ne kadar kaybedersem kaybedeyim dalgamı geçip, kendimle barışmayı öğrenerek devam ettim. Hayat bazen kulağımıza eğilip “Pes et!” diye fısıldar, ama biz ona inat kahkahayı patlatırız. O yüzden, sen de içindekini küçümseme, en büyük gücün bu! 😏✨
Cevap
11Cevap
Bazen kayboluyor ama içindeki çocuk tekrar çıkıp güldürüyor beni 🥰
Yinede neşeli olmaya çalışırım
Eğer anormal bir insan değilsek olması gereken budur... Her şeyi kaybedersek neşemizi kaybetmemiz de normaldir...
İçinde bulunduğum duruma bağlı bu hayatın insanlara yaşattıkları onlardan çoğu şeyi götürüyor
Herşeyimi kaybedip şu an ki donanımıma sahip olursam kazanmam uzun sürmez
Bende biraz polyannacılık var gülümseyecek bir şeyler illa bulurdum
Hayır kaybetmem nede olsa tahtalarım eksik dünya başıma yıkılsa gülme krizi geçiririm 😂
Her şeyimi herkesi kaybederim ama neşemi aslaaa💖🫶💖🫶
Her şeye rağmen 32 diş
Hayatn kendisi bir sınav zaten
Kaybetmemek için baya bir çaba sarfediyorum🙃. Yıldırmaya , kaybettirmeye çalışanlara inat😎🤟🏼
Evet kaybederim Allah korusun
Her şeyimi kaybeden insan psikolojikmen çöken insandır psikolojikmen çoken insanın da neşesi kalmasın
Sahip olduklarımın yarısını kaybetsemde neşemi kaybederim.
İkiside kaybettim
O zaten gitti
Her şeyi kaybetmeden de Neşe kaybedilebiliyor.
Kaybettiğim dönmeler elbette oldu
Neşem kaybetmem
kaynederim
Neşem zaten yok ki
Sanırım 😞
Ederim
Ederim ettim bile
Evet
evet
Kaybederim
Neşeye devam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?