
Diyelim ki sahip olduğunuz tüm güzel şeyleri (para, sağlık, huzur vs.) kaybettiniz. Tüm bunlara rağmen yanınızda kimse kalır mı?
Böyle dostluklar sadece masallarda mı olur?

Diyelim ki sahip olduğunuz tüm güzel şeyleri (para, sağlık, huzur vs.) kaybettiniz. Tüm bunlara rağmen yanınızda kimse kalır mı?
Böyle dostluklar sadece masallarda mı olur?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Zaten hiç bir şeyim yok kendimden başka
Kendim oldugumda bile kimse yoktu yanimda ki kimse beni ben oldugum icin bile kabul etmedi sanmam yani
Arkadaşlarım kalır.
Kendimizi kaybetmeyelim yeter. Yoksa kimse kalmaz.
İnsanın her zaman sığınacak limanı ailesidir..
Sonrası dostlar ve arkadaşlar gelir. Kimin ne olduğu da kara günde belli olur.
Sevdiklerin yanında ise masallar diyarındasın demektir zaten şu çıkar kokan dünyada.
elbette ki kalır
Şu an hiçbirine sahip değilim
Zaten bir şeyim olmadığı için yine herkes yanımda olur herhalde 😂😂😂😂😂
Ailem kalır
Kalır diye Ümit ediyorum