
Kaybettiğiniz bir şeye kadeh kaldıracak olsanız bu neye olurdu?

Güzel soru.
''Geçmişe'' diye düşündüm bir an için, ama sesli söyleyince fazla samimiyetsizce ve özentiliğimsi koktu bana bile. Ondan demiyorum bunu, biraz daha derine inmeliyim dedim kendi kendime şu an. Aferim bana. (alevli meyveler)
Beni sarsması gereken bir şeye kadeh kaldırırım ancak.
Hayal kırıklığına.
geçmişteki hayal kırıklıklarına o zaman :)
Güzel soru.. Aslında sınırları zorlayıp da kaybettiğimizi düşündüğümüz birçok şey için kadeh kaldırabiliriz.. Ben henüz hiçbirşeyde sınırları zorladığımı düşünmüyorum..
üşengeçlikten mi zorlamadın yoksa değmeyeceğini mi düşündün?
herkesin sınırları vardır :) bence yeterince zorlamamışsın kendini :)
zihinsel engellerden bahsetmiyorum fiziksel engellerden bahsediyorum :)
zihnimizde sınırlarımız yok evet ama zihnimizdeki şeyleri hayata geçirmek istediğimizde fiziksel olarak engellerimiz oluyor ve ister istemez bazı kaybettiğimiz şeyler oluyor :)
Ne demek istediğini anladım sanırım, ama o bahsettiğin fiziksel engeller sınırı oluşturmaz.. zihninde biter her olay.. Sen en başından beri engel koymuş olursun böyle düşünerek.. 😊 Bu bahsettiğim şeyler bir ikinci şahısı düşünmeden yaptığım yorumlar.. Yani şu aşk meşk konuları vs dahil değil tabiki 😊
yok ben de genel bir konu hakkında konuştum zaten :) mesela şu kadar km dinlenmeden koşarım diye düşünmek o kadar km koşacağın anlamına gelmez fiziksel olarak vücudun dayanma sınırı vardır ve koşamazsın :) buna engel koymaktan daha çok sınırlarını bilmek demek daha doğru olur bence :)
o deneyişlerde her çabaladığında kaybettiğin şeyler olur işte :) çabalamak zaten zorlamak oluyor zorlanmasan çaba sarf etmezsin :)
Her cümlene katılıyorum.. Sadece şunda hemfikir değilim 😊 Her çabalamanda olmayışı kaybetmek demek değildir..😊 Ve ben buna kaybettim deyip kadeh kaldırmam😊 Kurduğun cümlelerde farkında olmadan engel koyuyorsun aslında kendine.. Hatta engel koymak işimize geliyor değil mi çoğu zaman 😊
Bu benim için biraz karışık oldu sanırım 3 defa okumuşumdur yazdığın şeyi :D anladığım kadarıyla demek istediğin "kaybettiğimizi sandığımız şey aslında bir kazanımdır" mı oluyor yanlış anladıysam düzelt :D
anladım doğru diyorsun öyle bakmak lazım olaylara ama insan özlüyor bazen işte bazı şeyleri :) aynen ben de sevdim sen de bu sitedeki çoğu insana göre çok olgun cevaplayan nadir insanlardan biri çıktın o yüzden biraz sorgulayayım dedim :D
yapmam gereken şeyi farkına varmamı sağladın teşekkürler :) eskiden daha canayakın bir insandım sonra canıyanan biri oldum sanırım o yüzden şimdi bu kadar canıyakanım ahaha :D böyle olmak hoşuma gitmiyor ama yapacak bir şey yok :)
Rica ederim ne demek😊 Bu arada şu canıyanan kısımları çözümü olmayan tek şey bu hayatta inan.. Temkinli ola ola bende birgün patlayabilirim bu konuda 😀 Boşver hayatın pürüzleri bunlar, senin elinde olmayan o kadar çok şey var ki.. Her zaman mantığın bir adım önde olsun bu yüzden😊 Herşey gönlünce olur umarım😊
herşey mantıklıca olsun gönlümüzce olunca iyi şeyler olmuyor :D temkinli olmak da kendini engellemek değil midir? :)
Ben buna mecburmuşum gibi hissediyorum 😀 Yani kaldıramayacağım şeylerin altına giremiyorum, benim elimde olmayan şeyler için kendime engel koyuyorum , evet.. Ama bu tezimi sana en başından söylemiştim.. Sadece kendi elimde olan şeyler için engel koymam ben bu hayatta 😀 Diğerleri umrumda değil 😂
elinde olan şeyler için zaten koymaz ki insan kendine engel ama sınırlarım yok diyemezsin o zaman :) vardır sınırların ama o sınırlara çabalayarak ulaşmamışsındır işte :) o yüzden de kaybetmiyorsun sen tamam çözdüm olayı ahahaha :D
benim için çok geç :D tamam bırak sen kadeh kaldırma ya istemiyorum ahaha :D senin kadehini ben kaldırıcam despina'nın ilkokulda kaybettiği silgiye :D
Hahah😂 ilkokulda da çok silgi kaybederdim yaa içine doğdu sanırım😀
Geç değil hiçbirşey için.. Sen canayakınlığını koruyarak temkinli ilerleyebilirsin.. Yaşadığın şeylerin seni değiştirmesine asla izin verme bu hayatta.. Ne kendini suçla ne de değiştir... Hayat bu, her gün olgunlaştırıyor, böyle düşün 😊
hangimiz kaybetmedik ki diye düşünüp salladım :D hayırlısı bakalım ya :/
Kadeh kaldıracağım bişey olacaksa bu eğer artık geçmiş bitmiş geri dönüşü olmayacak şey uğruma olmalı.. Oda geçen yıllarıma, ömrüme, yaşanmışlıklara olurdu. HEPİNİZİN ŞEREFİNE
Hep şerefe diyip kaldırırdın kadehi, ben ise hep mutluluğa kaldırırdım. Senin şerefe ihtiyacın vardı, benim ise mutluluğa. (dipnot sana laf sokmadım söz öyle :P )
ahaha alınmadım üstüme çünkü ben şerefe kaldırmadım :) güzel sözmüş :)
aynen bunu yazan dayı iyi içiciymiş :)
ben senin yorumunu merak ettim ama dayınınkini değil :D
bu konuya mı ben içmiyorum geçen bir tazeledim kendimi içersem sanırım mutluluğa içerim :)
Cevap
34Cevap
Kaç kez kadeh kaldırma şansım var? Bana yetmeyecek sanırım kadehler. :) Cevap olarak da şey diyorum "kaybettiğim umutlara" kaldırıyorum.
sen hepsi için bir kadeh kaldır yoksa sen evin yolunu bulamayacaksın gibi bu gece :D
he tamam o zaman aynı kadehi bir kaç kez kaldırabilirsin :D
Umutsuzluğa kaldırırdım. Umutlarımla yaşıyorum, umutsuzluğu kaybediyorum Ve "Cennete gitmek için doğru yolu bilmiyorum"
senin gibi olan insanlarla aynı yere gideceğine göre sıkıntı yapma bence :)
gerçekler <3
Sevdiğm parçalar arasında bu şarkı ya <3
yine içimdeki iyi niyetime:(
lanet olmasın içindeki insan sevgisi ahah :D
Panda ben nerde hata yapıyroum ouff:(
her tercih digerinden vazgecistir ya hani, ne kadar mutlu olursam olayim vazgectigim bazi seyler icin kaldiriyorum icimden, arkamda biraktigim, yanima alamadigim kisiler icin
İnsanlığa kaldırırdım.
Diyojen'in, gündüz vakti elinde fenerle dolaşırken, ne aradığını soranlara verdiği yanıt; “Dürüst İnsan Arıyorum!”
Ben kadeh kaldırmayı pek sevmem. Normal bardak kaldırıyorum. Bu da bir şey kaybedince olmuyor zaten. asdf
Sürdüremediğimiz ilişkimize kaldırdım kadehi. Son yuduma bıraktım kadeh kaldırma işini de: "Onun için kaldırdığım son kadeh"
Yanlış insanlarla harcadigim zamanım için kaldırabilirim. Vakit değerli sonuçta 🤔
Akıp giden yıllara 🚬🚬🍺🍻
Beni o güzel gözleri ile ikna edip ilk öpmesine.. O gözleri bir daha göremicek olmama kaldırırdım :)
Kaybedecek hiç bir şeyi olmayanlara kaldıralım bu sefer derdim -.- Çünkü hiç bir şeye sahip değildim ki kaybedeyim :)
Benim kadeh kaldırmam için imanımı kaybetmiş olmam gerek 😄
sen vişne suyu kaldır o zaman :D
Prezervatif'e Ayrı yazdım dikkat edersen benim için ne kadar önemli anla artık
mallığıma kadeh kaldırırdım
yaptığım iyilik ve fedakarlıklara olsun
Mutluluğa kaldırırdım 😊
Boş insanlara harcadığım vakitlerime
En yakın arkadaşım ı kaybettim ona kaldırırım
Kadeh kaldırmayı sevmiyorum
çay bardağı kaldır o zaman?
olur fincan kaldır sen :)
Çakmağım ya. Şerefe ulan efkarlandım yine.
Güzel günlerin geçmesine
Kaybettiğim umutlarımın şerefine tabi ki..
Kaaşar bir sevgiliye..
Hangi birine kaldırsam ki... O kadına kaldırayım!
bir tek sana kadeh kaldırırm :)
Onun serefsizligine kaldirirdim
Kadeh haram kaldırmam
güzel soru ama cevabı dülşünüyorum
Sihirbaz Değildik ama bizde çok şey kaybettik. :D
Sevdiğim birisi
Sünnet olduğumda kesilen pipimin uç derisine
yıllarım diyip içerdim :D
Gençliğime 😛
18 yaşında görünüyorsun daha ne gençliği :D
15-16 daha genç ama
Huzur ✋🏻
bu umitlerim olurdu
Babama :)
Eski işime.
Gururuma
gecmis yillarima..
Kendimi kaybettiğime...
Psikolojim 😂
çocukluğum.
Yıllarım
Kaybettiğim işime
sahte dostlarıma :D
Geçen yıllar
Ruhuma.
Cocukluguma
Gençliğim 😊
Aşık olduğum adama
eski yakınlarıma
Sevdiğim kadına.
Ruhuma.
aşağılık insanlara
Gencligim
Zamana
Babama :)
Gençliktir heralde
Beni yoranlar
yıllar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar