• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Her şeyini kaybetmiş olsan?

Buzlukalp
Buzlukalp Takip Et
Xper 7 Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Şu an her şeyini kaybetmiş olsan.. Aile, eğitim, iş, ev, dükkan, aşk.. Sıfırsın.. Ne yaparsın nerden başlarsın? Hayata küsüp öylece bekler misin?
Her şeyini kaybetmiş olsan?
Cevapla
Eğitim Soruları İş Soruları Aşk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • KaramazovSoylusu
    KaramazovSoylusu Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 88%
    +1 yıl

    Merhabalar.

    Biz (insanlar) yaratılış gereği son reddeye geldiğimizde yapmayacağımız bir şey yoktur. Mesela diyelim ki bir tekne var yanımızda tam boğulma esnasında elimizi o kadar sert atarız ki tekneyi kırabiliriz. Yani söz konusu hayatımız olunca yapmayacağımız şey yoktur.

    Hayatta çok iyi şekilde başarılı olmuş insanlara baktığımızda hemen hemen hepsinin kaybedecek bir şeyi kalmayıp yükselen insanlar olduğunu göreceksiniz. Mesela Gates'e baktığımız zaman kız arkadaşı parası olmadığı için onu terk etmek ister ve son parasını da denize atar bugünkü bilişim devi olmayı başarmıştır. Yani anlayacağınız bazen ileriye ok fırlatmak için geriye doğru çok fazla çekmeniz gerekir. Her kim olursa olsun kaybedecek bir şeyi kalmadığı zaman başaramayacağı şey yoktur. Zira dava adamlarına baktığımızda tarihe adını yazmalarının sebebi kaybedecek hiç bir şeylerinin olmadığıdır.

    "Hangi tip insanlardan korkmalısın biliyor musun?"
    "?"
    "Kaybedecek hiç bir şeyi kalmamış insanlardan"

    (Batman The Dark Night)

    2
    2 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Teşekkürler güzel yorum :)

      Yorumla
    • Hülyalı
      Hülyalı
      +1 yıl

      Teşekkürler 😔

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • -AKREP
    -AKREP Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 80%
    +1 yıl

    Herşeyini kaybetmiş bir insanın sırtında yükü ve kamburları yoktur bayan.
    Zor olsada ilk adımı attıktan sonra böyle bir insan emin ol o sıfır dediğin şeyi her adımda katlar. Ve en son 100'e kadar çıkar.
    Kaybedecek birşeyin yoksa, kazanacakların vardır. Canından başkada verecek birşeyin yoktur.

    www.google.com.tr/imgres

    2
    0 Yorumla
  • mistikHadesiçe
    mistikHadesiçe Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 644 cevap paylaştı.

    https://i.hizliresim.com/NbBjzL.jpg

    hyallerın varsa hala bı umut var demektır
    suankı gıbı yasamaya devam ederdım
    tek fark bı ıs bulmam gerekırdı
    gercekten bunları varlıgı suanda benı ıgılendırmıyor
    zaten yok olsa kıymetını de bılmezdım gec de olsa

    2
    0 Yorumla
  • meLoDrammm
    meLoDrammm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Allah büyüktür büyük konuşmayayım ama ailemi kaybetsem çok yıpranırım hayallerim gider yani. ne yapmam gerektiğini filan düşünemem belki de ölür giderim ya böyle kötü bir şey düşünmek istemiyorum ya k. bakma

    0
    1 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      insan ilk karamsar olur zaten bu normal bişey, aileyi kaybetmek ilerde yaşanılacak bir durum zaten teker teker gidecekler, ya hepsi zor ben de bilemedim şimdi :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

49

Cevap

124

Cevap

  • merdogan
    merdogan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 44%
    +1 yıl

    Önce acını doyasıya yaşarsın. Ağlamaktan gözlerinde yaş kalmayana kadar, sonuna kadar yaşarsın acını. Sonra çalışmaya başlarsın. Hayatı normal akılışına oturtmaya çalışırsın bu şekilde. Hem kafan dağılır, hem arkadaş, dost edinmek için vesile olur.
    Ev, dükkan olmak zorunda değil.
    Eğitim gitmez bir yere kalır :)
    Aile de gittiyse geri gelmez zaten, allah onlara uzun ömürler versin.
    Gerisi de zamanla olur gider. Aşk meşk işleri nasip kısmet işi. O konuda yapacak bir şey yok. Adam olup sahip olunanların kıymeti bilinirse, "hayırlısı" ve "buna da şükür" denilebilirse zaman hepsinin ilacı.

    2
    1 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      aynen zaman her şeyin ilacı..

      Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    herseyi kaybedersem..
    zaten bunlari veren Yaradan eger kaybetmemi istiyorsa var bir hayir derim..
    gider yeni bir sehirde bismillah der yeniden baslarim

    2
    12 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Niye yeni bir şehirde?

      Yorumla
    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      insanoglu gecmisi unutamaz.. ayni sehride kalirsan kaybettiklerin aklina gelir ve azmini sorgular kendini sorgularsin
      ama yeni bir sehirde.. hersey senin icin yeni olacagi icin azmini sorgulamazsin

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      zaten her şeyi kaybetmişsin, bir de yeni bir şehir insanı korkutabilir.. yine de sıfırdan başlamak için her şeyin yeni olması gerekir haklısın

      Yorumla
    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      yeniden baslamak icin yeni bir yer gerek sehir
      eskiden olan kalintilar eski hatalarini korkularini özlemlerini aciga cikartinca
      acaba der duraklarsin

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Olabilir ama yine de sen nereye gidersen git aklın da geçmişin de senle gelecek , biraz da yüzleşmek lazım gibi

      Yorumla
    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      o ayri bir durum
      ama mesele bir kazada kaybettin aileni.
      o sokaktan gecince dengen bozulmazmi hergün_?

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Öyle tabi ama alışırsın o duruma da

      Yorumla
    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      acilarin hergün tazelenir
      ne kadar alisirsan alis

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Olabilir :/ Allah göstermesin

      Yorumla
    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      herseyi kaybetmek öyle yorumladim sahsen ben o ruh halinde yazdigim icin öyle dedim

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Anladım teşekkürler :)

      Yorumla
    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      rica

      Yorumla
  • astsbahmet
    astsbahmet Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    herşeyim kaybettim 1 sene kendime isyan edip herşeyden vazgeçtim ama sonra ufak bir kızım var baba niye artık gülmüyorsun dedi işte o an anladımki elimde ki en kıymetli varlık hala bana güvenmek istiyordu işte böyle başladı hayatımın dönüm noktası şimdimi herşeyden önce güvenimi kazandım sonr a kaybettiğm maddiyatı kazandım unutma neyi kaybedersen kaybet özgüvenini kaybetme çün o sensindir sen kaybolmadıkça o hiç bir zaman kaybolmaz

    2
    3 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      ne güzel kızın sana umut güven olmuş :) her şey daha iyi olur inşallah :)

      Yorumla
    • astsbahmet
      astsbahmet
      +1 yıl

      teşekkürler inşallah seninde sıkıntıların biter

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      amin inşallah :)

      Yorumla
  • Untouc
    Untouc Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 36%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Çok ağır olmuş bu da ya :) Bir şekilde bir yerden başlamak gerekiyor bu zaman ne kadar sürer hakkında bir fikrim yok ama bir şekilde toparlanmak gerekir çünkü bu beden bile bize ait değil emanet olduğunu farkına varmak gerekiyor.

    Aslında olayı kısaca anlatmak gerekirse insanın ölmeden önce yapması gereken tek bir şey var, bunu kimse yapmaz. "Ben kimim?" bunu sorduğu zaman ve cevapladığı zaman ne yaşadığının bir önemi kalmıyor.

    0
    2 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Aslında bu soruyu bunun için sordum, her şeyimiz var gibi yaşıyoruz ya da kazanmak için ama aslında hiç bir şeyimiz yok.. aynen arada ben kimim demeli

      Yorumla
    • Untouc
      Untouc
      +1 yıl

      Dediğiniz gibi aslında hiç bir şeye sahip değiliz o bahsettiğiniz şeyleri bir şekilde kazanabilirsiniz tekrar ama bazı şeyleri kazanamazsınız

      Yorumla
  • metehanaydin
    metehanaydin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 40%
    +1 yıl

    Burada telaffuz etsem yalan soyluyor diyeceginiz bir rakam'a battim rakam odenmedikce katlandi Eski Turk lirasi ile xxx Milyar.
    Hepsi Odeniyor. egitim geri aliniyor. ev dukkan filan olur olmasada yasanirda @Buzlukalp
    orada "aile" demissin allah kimseye aile kaybini yasatmasin. iste o cok zor. onu atlatmak benim xxx milyar'i atlatmam dan daha zor.

    0
    2 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      ordaki aileden kastım sadece ölüm değil, manevi olarak da aslında.. Bence de her şey bir şekilde geri alınır ama ailenin yeri apayrı..

      Yorumla
    • metehanaydin
      metehanaydin
      +1 yıl

      katiliyorum arkadasim haklisin, ailenin yeri ap ayri.

      Yorumla
  • senol30
    senol30 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 56%
    +1 yıl

    bu biraz o insanın psikolojisiyle ilgili bir durum herkes kaldıramayabilir sonuçta herşeyini kaybediyorsun sıfırdan bir hayat kurmak çok zor mutlaka mücadele ederdim ama nasıl ve ne şekilde bilemem belki son yazdığınıda yapabilirim tamamen dış dünyaya kapatabilirim kendimi...

    1
    1 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      bence de insan önce hayata küser daha sonra toparlanır, kolay bir şey değil bu..

      Yorumla
  • greeneyes
    greeneyes Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 47%
    +1 yıl

    kaybetmıstım zaten.. yenıden yaptım, daha saglam... eksıklerım var onlarıda tamamlayıp dunyanın en mutlu ınsanı olacagım

    1
    3 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Hadi inşallah :)

      Yorumla
    • Hülyalı
      Hülyalı
      +1 yıl

      Harika devam böyle insanları örnek almayı seviyorum

      Yorumla
    • greeneyes
      greeneyes
      +1 yıl

      @Hülyalı ve soran arkadas tesekkurler, amin dıye noktalayayım ben:)

      Yorumla
  • Darkageman
    Darkageman Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Acıyla tatlısıyla hayat devam ediyor figüranız bu hayatta yeniden başrolü kapmak için mücadeleye başlar bazı kapanmıyacak yaralara pansuman yaparım ama yaraları ve geçmişi komple unutmam ki ne halden ne hale geldiğimi asla unutmayım ve yeniden ders çıkarabileyim

    1
    0 Yorumla
  • Sarıtavsan
    Sarıtavsan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    bir insanın canı saglıgı ve umudu varsa aslında hiçbirşeyini kaybetmemiştir. Hayat küsüp zırlamak sonra mucizelerle bişeylerin yoluna girmesini beklemek için çok kısa. Üzülünce böyle düşünüyorum ve toparlanıyorum. İnan bana iyi geliyor

    1
    1 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      çok haklısın.. umut mutlaka olmalı

      Yorumla
  • ramço53
    ramço53 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Sıfırdan daha aşağı inemeyeceğime göre kaybedecekte bir şeyim kalmamış demektir aslında hayata yeni bir sayfa açıp tamamen yeniden yeni çevre ve yeni dostluklarla başlamak güzel olabilir..:)

    1
    4 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      bence de.. arada sıfırdan başlamak için her şeyi kaybetmeyi beklemesek de olur :)

      Yorumla
    • ramço53
      ramço53
      +1 yıl

      Haklısın bazen alıp başımı gidesim var bu diyarlardan :)

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      ben de :))

      Yorumla
    • ramço53
      ramço53
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • Egolubayan
    Egolubayan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tekrardan başlamak çok zor güçlü olan ayağa tek başına kalkar zayıf olan ise hiç bir zaman ayağa kalkamaz daha da çok dibe düşer ve eğer bu kişi erkekse çoktan pes eder ama bir bayansa her zaman ayağa kalkmak ister ve başarır.

    4
    1 Yorumla
    • Zeuss38
      Zeuss38
      +1 yıl

      Kadınlar bu anlamda daha güçlü katılıyorum..

      Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Buhayattatutundugımkişibenıkaybettıgını soyledıyıllaroncesındebense kaybetmeyenolmamaragmenkaybettımİzlersuruluyormuhakkaksonrabirseyoluyor veeskısıgıbıolamıyorsun. yasıyorsuniçteniçe. birkenarabırakıpdevamettırmelıyıznefesalıslarımızıgücümüzyetenekadarNeolursaolsun!!!

    0
    2 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Hayata devam etmek zorundayız , her şey geçiyor insan alışan demek yoksa dayanamazdık

      Yorumla
    • lenii
      lenii
      +1 yıl

      herşey geçmişte kalıyor ama hiçbirşey geçmiyor, yürekler kapkara nedenı en dayanılmaz acılara dayandığı için, dayanılmaz acılar , zorundayız sadece !!!

      Yorumla
  • womanizer0071
    womanizer0071 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Her şeyimi kaybetmiş olsam cidden şu an yaşadığım şehirde gıcık olduğum kendini delikanlı sanan işi olmayan ondan bundan borç para isteyen milletin namusuna sulanan genelde gruplar halinde serseri gibi gezenleri emin ol ki tek tek öldürürdüm sonrada kafama sıkarım. Her şeyimi kaybetmişim bırak kendimi de kaybedeyim. Millet huzura kavuşsun en azından.

    0
    0 Yorumla
  • şukumuisterim
    şukumuisterim Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    "En fazla ileriye giden ok, en çok geriye çekilmiş yaydan çıkar." diye boşuna denmemiş. bu yönden bakarsan gayet olumlu. mücadele güzeldir.

    1
    3 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      tabi güzeldir, bazı şeylerin değeri daha iyi anlaşılır, tabi o anda ayağa kalkabilecek gücü bulursan..

      Yorumla
    • şukumuisterim
      şukumuisterim
      +1 yıl

      her şey kafada biter. yapamam dersen tamamen kaybedersin.

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      doğru..

      Yorumla
  • Julieeetttt
    Julieeetttt Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 31%
    +1 yıl

    Hayata küsersen sende bitersin.
    Bu imtihanım biraz cetin geciyor derim Allaha sığınır yeniden baslarım..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    İnsanlar asıl umudunu ve kendisine güvenini kaybettiği zaman her şeyini kaybetmiş sayılır.
    Baharda yeşermek için sonbaharda yaprak dökmekten korkmamak gerek.

    1
    0 Yorumla
  • LYKIA91
    LYKIA91 Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 350 cevap paylaştı.

    kimsenin beni tanımadığı biyerde yeni hayatıma başlardım... herşeye sıfırdan allah öyle bişy yaşatmasın ama herşeye sıfırdan başlama fikri güzel geliyor bazen

    0
    2 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      O cesaret yok malesef, ancak böyle bir durumda olunca başlarız gibi geliyor

      Yorumla
    • LYKIA91
      LYKIA91
      +1 yıl

      aynen öyle ama şu an hayatımdan memnunnm :)

      Yorumla
  • ANiSe
    ANiSe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Herseyimi Kaybetmet Düsüncesi Bile Kötü hele Ailem :( dibe vururdum sanirim yeniden O gücü Kendimde Bulup bir sey yapamazdim galiba erir Biterdim herhalde bilmem..

    0
    2 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      o duruma düşürmesin rabbim..

      Yorumla
    • ANiSe
      ANiSe
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • Sonic18
    Sonic18 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Küllerinden doğmak diye bir deyim var. Hayata sil baştan başlamak lazım. Önce Allah'a sonra kendine güvenerek en iyi yaptığın işten başlarım. Kimseye muhtaç olmadan, kimseye baş eğmeden

    0
    10 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      En önemli şey kimseye muhtaç olmamak , insan kendine yeter yeter ki inançla bir yerden başlasın

      Yorumla
    • Sonic18
      Sonic18
      +1 yıl

      Bazen sıfırdan başlamak daha iyi , kaybedecek birşeyin olmuyor ve bu daha çok cesaret veriyor

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Kesinlikle :)

      Yorumla
    • Sonic18
      Sonic18
      +1 yıl

      Ben şu an dediğimi yapıyorum. herşeye sıfırdan başladım ;)

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Allah rahmet eylesin :) bu azimle hedefine ulaşırsın

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Allah yardım etsin yazdım tel değiştirdi kusura bakma :D

      Yorumla
    • Sonic18
      Sonic18
      +1 yıl

      kim öldü

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Tel değiştirdi yazdım ya :)

      Yorumla
    • Sonic18
      Sonic18
      +1 yıl

      Önemli değil ;)

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • EdmondDante
    EdmondDante Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    Bir defa ailem hariç herşeyimi kaybetmiştim 8 sene önce. Hayata 0 dan başladım. Tarlalarda amelelik bile yaptım evimi barkımı taşıdım. Milyon dolarları kaybwttim. Ama azmettim gayret ettim çok çalışrım yine eski durumdayım.

    0
    2 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Allah daha iyi etsin , yeter ki insan azmetsin çabalasın

      Yorumla
    • EdmondDante
      EdmondDante
      +1 yıl

      Sağol kardeşim. Başımda annem babam olduğu içimde vicdan allah korkusu olduğu müddetçe her işin üstesinden gelirim evelallah. Yeterki kul şuna idrak etsin... Mülk allahın kul bekçisidir. İstediğinden alır istediğine verir.

      Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8b cevap paylaştı.

    Hayata yeniden başlamak için en büyük fırsat derim.

    1
    0 Yorumla
  • HalidBinVelid33
    HalidBinVelid33 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Aile dahil bütün herşeyimi kaybettim tek basimayim yıllarca çok kötü ortamlar icerisindeydim ama o kötülüğüm kendimeydi sonra bir rüya biraz kuran okumaya başladım birgün oturdum sağıma baktım kimsem yok soluma baktım kimsem yok arkama baktım kimsem yok önüme baktım kimsem yok lan benim niye kimsem yok lann diyordum ki kendime bir anda dur bir dk benim Allahim var dedim o gün bu gündür sadece Rabbim ve ben varım Elhamdülillah. Herşeyi kaybettim ama ne büyük birşey kazandım.

    0
    0 Yorumla
  • franboazınçekirdeği
    franboazınçekirdeği Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 392 cevap paylaştı.

    Her sey tamam da ailemi kaybtmym beni kimse ailem gbi kabul. etmz yeni aile bulamam. Hepsini zamamla hal ederim ama ailemi sifirlamak istemem

    1
    0 Yorumla
  • Kayahan034
    Kayahan034 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bu konu hakkında daha önceden '' ya ne mallar var takıyor kafasına falan vs.'' derdim. Bende malmışım şu an onu anladım. Herşeyimi kaybetmedim ailem, işim, evim duruyor fakat aşkı kaybettim oda herşeyimmiş meğer. Hayat durdu sanki herşey boş herşey anlamsız geliyor..

    1
    0 Yorumla
  • themarmarasea
    themarmarasea Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 357 cevap paylaştı.

    En güzeli o kafan rahat oluyo nasılsa kaybetcek bişi kalmamış daha cesaretli kararlar alabiliyosun Başımıza geldi allah düşmanıın başına vermesin

    1
    0 Yorumla
  • Ultramega
    Ultramega Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yeni bir sayfa açarım umutsuzluğa kapılmaya gerek yok hayat devam ediyor hayatıma yeni şeyler katmaya çalışırım

    2
    0 Yorumla
  • LaLkiLaL
    LaLkiLaL Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 42%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Hayata küsersem iste ozaman bitmisim demektir ama herseyimi kaybetmis olsam bile küllerimden tekrar dogarim :))

    0
    1 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Beklerim senden :)

      Yorumla
  • onurglcn
    onurglcn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    kazandıklarımı nasıl kaybersem kaybettiklerimi bu sefer hatalarımdan ders alarak daha sağlam kazanırım nerdenm başlarım kaybederken en kolay elimden gidenle

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    2002 annemi kaybettim 2003 babaannem... 2004 iflas 2014 7 yıllık ilişkim bitti. Sıfırdan bir dünya inşa ediyorum yılmadan usanmadan...

    2
    1 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      mekanları cennet olsun.. işte hayat ardı arkası kesilmeyen zorluklar getiriyor, önemli olan her defasında ayağa kalkmak.. Allah yardımcın olsun..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    her şeyini kaybetsen de hayattaysan eğer hala umut vardır :) çıkmamış candan umut kesilmezmiş.
    Küllerimden yeniden doğarım.

    1
    0 Yorumla
  • beyazman
    beyazman Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    yerindemi diye aleti kolaçan ederim yerindeyse hayatıma yeni bir sayfa açarım önceki hstalarımdan ders çıkararak yeni bir hayat inşa ederim ama eğer aletide kaybetmişsem kafama sıkar giderim ;)

    0
    0 Yorumla
  • Nehir61
    Nehir61 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Pes etmem... Savaşırım zorluklarla. Ama sevdiklerini kaybedince insanın içi kan ağlar ya o ne olcak:(

    0
    4 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      o en zoru ki.. ama bir gün olacak zaten bunu görmüyoruz..

      Yorumla
    • Nehir61
      Nehir61
      +1 yıl

      Aslında bazı yaşadıklarımı önceden düşündüğümde kaldıramam derdim ama güçlü oldum. Üzülmeden yaşamını devam ettiren kim var sanki...

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      kaldıramam derken bile halbuki bir çok şey atlatıyoruz, aslında taşıyamayacağımız yük yok bir şekilde yaşar gideriz..

      Yorumla
    • Nehir61
      Nehir61
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle. Katılıyorum.

      Yorumla
  • bluegirll
    bluegirll Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    hayata küsmek mi? o anda umarım, hayat bana küsmez.
    sabrederim, bir şekilde Allah'ın izniyle yaşamaya devam ederim.

    1
    0 Yorumla
  • CemDiyeBiri
    CemDiyeBiri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Alacakaranlık bir gecenin sabahında aydınlık doğuyorsa gökyüzüne.. Bir umut her zaman vardır.

    1
    0 Yorumla
  • Mandalinaaaa
    Mandalinaaaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 33%
    +1 yıl

    Aşk , arkadas, iş , Eğitim , vs herseyı kaybettım sadece ailem kaldı..

    0
    1 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      tekrar kazanırsın inşallah..

      Yorumla
  • karadenizli52
    karadenizli52 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 56%
    +1 yıl

    Çok çok zor bir durum ama hayata yeniden başlamak için elimden gelenin fazlasını yaparım.

    0
    1 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Her zaman çabalamak gerekiyor , yorucu da olsa

      Yorumla
  • Duyguseliii
    Duyguseliii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 44%
    +1 yıl

    sınav daha bitmedi :) Allah büyüktür der devam ederim ;)

    0
    2 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Allah büyük.. Her zaman devam, durmak yok :)

      Yorumla
    • Duyguseliii
      Duyguseliii
      +1 yıl

      aynen :)

      Yorumla
  • Deli_Oğlan
    Deli_Oğlan Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 951 cevap paylaştı.

    Direk ege bölgesine gider mandra folozofu gibi bir hayat sürmek için cabalardim :)

    0
    3 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      ne güzel işte doğa içinde adamın her şeyi var :)

      Yorumla
    • Deli_Oğlan
      Deli_Oğlan
      +1 yıl

      Ayrıca herseye karşı :)

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      evet o durum biraz negatiflik katıyor ama olsun :)

      Yorumla
  • eagle0684
    eagle0684 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 976 cevap paylaştı.

    şu an neredeyse o durumdayım pes ettim bişey yapmıyorum

    0
    6 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      pes etmek işin kolay tarafı zaten

      Yorumla
    • eagle0684
      eagle0684
      +1 yıl

      hayatın mecburiyetten, zorunluluktan ve çaresizlikten , ibaretse demesi kolay tabi her insanın yaşamı şartları farklı farklı büyük büyük konuşmamak lazım

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      demesi kolay tabi, yaşaması zor farkındayım, ama elinden geleni yapmalı insan..

      Yorumla
    • eagle0684
      eagle0684
      +1 yıl

      kendini paralarsa hırs etsende azim etsende sürekli çabalasanda bazen hayatın gerçekleri geçit vermiyo insana bu haytta hiçbir insan istediği için ya da keyfinden , zor şartlarda yaşamaz bunu asla unutma

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      bunu biliyorum , ama mutlaka değiştirecek şeyler olmalı, her zaman bir yol vardır.. neredeyse o durumdasın, daha tam dibe batmadın demek ki umut var

      Yorumla
    • eagle0684
      eagle0684
      +1 yıl

      tanımadığın birinin ne durumda olduğunu bilemezsin neyse ben suyuyum sağol yorumların için

      Yorumla
  • tuğbatgb
    tuğbatgb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    hiçbiri umrumda olmaz ailemi kazanmak için elimden gelen her fedakarlığı yapardım

    1
    0 Yorumla
  • nehir52
    nehir52 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bastan uzulurdum ama bunun bir faydasi olmayacagini dusunerek hala yasadigim icin sukrederdim

    1
    0 Yorumla
  • slmcnsz
    slmcnsz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bir Umut tur yaşamak..

    Allaha Şükür ederim dua ederim bir kapı kapanır diğer kapı açılır

    1
    0 Yorumla
  • yellowflovers34
    yellowflovers34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    asla! aciziyetle bekleyecegime olurum daha iyi. calisarak bir yerden baslarim.

    1
    0 Yorumla
  • Romeooooo
    Romeooooo Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    3 sene önce yaşadığım olay ama ayaktayım ^^

    7
    4 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      ne güzel işte..

      Yorumla
    • crygirl
      crygirl
      +1 yıl

      dikkat ettimde herkes romeoooo yu eksiliyor... Adam yazmış yani bunun neresi eksi anlamış değilim

      Yorumla
    • alexandrosanz
      alexandrosanz
      +1 yıl

      Romeoo seni niye cekemiyorlar? Bak ilk defa bir hemcinsimin yanin yer aliyorum bu sitede. Yani dikkatimi cekti seni neden eksiliyorlar?

      Yorumla
    • greeneyes
      greeneyes
      +1 yıl

      delikanlı cocuk kıskanıyorlar verırız artısını bızde

      Yorumla
  • berkaycimen
    berkaycimen Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Ailesi, evi, işi, dükkanı, aşkı olan insanların hanesine tecavüz eder, hakkım olanı alırdım. Hak verilmez, alınır...

    2
    0 Yorumla
  • merttt_54
    merttt_54 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    hayat felsefemi degiştirdim hersey yoluna girdi kötü olmak gerekiyomuş :D

    0
    2 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      her zaman bir yol var işte, kötü de olsa :)

      Yorumla
    • merttt_54
      merttt_54
      +1 yıl

      bizim işimiz yürütmek nasıl oldugunun bir önemi yok herhalde :)

      Yorumla
  • sonsuz_mavi
    sonsuz_mavi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    küsmem tabi ki ama yapmak isteyip yapamdıgım şelere yoğunlaşırım :))

    0
    0 Yorumla
  • NightLeader
    NightLeader Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 44%
    +1 yıl

    Sadece ben miyim herşeyi kaybeden der yoluma devam ederim :)

    0
    0 Yorumla
  • cessim
    cessim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 56
    +1 yıl

    sene 1991, aynen böyle
    yeniden başladım her şeye...
    küsmedim hiç bir şeye...
    iyi ki küsmemişim

    0
    4 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      sonradan geçmişe bakınca insan kendine bile inanamıyor belki de..

      Yorumla
    • cessim
      cessim
      +1 yıl

      aynen, kim derdi ki ben buralara kadar çıkacağım diye, ama şükür...

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      daha iyi olsun inşallah..

      Yorumla
    • cessim
      cessim
      +1 yıl

      buna şükür, ama yinede amin

      Yorumla
  • MorbidMan
    MorbidMan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Aile hariç nerdeyse hepsini kaybetmiş durumdayım ama yıkılmadım ayaktayım.

    0
    2 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Her şey tekrar kazanılır , sevdiklerimiz yanımızda olsun yeter , yıkılma hayata inat devam..

      Yorumla
    • MorbidMan
      MorbidMan
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • gamzeeca
    gamzeeca Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yeni bir seyler kazanmak için uğraşırdım.. Ilk olarak is sonra aile.. Hayata küsüp beklemekle ne olcak ki harekete gecmek gerek :)

    0
    1 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      Evet tekrar kazanmak için hareket şart :)

      Yorumla
  • ByToRo
    ByToRo Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Onlar varken göze alamadığım isteklerimi yapardım. Baska bir şehirde hayata devam ederdim

    1
    0 Yorumla
  • dünyagüzelii
    dünyagüzelii Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    bbelli bir süre hayata küserim tabi ama sonra kendimi toparlar bakarım başımım çaresıne :)

    1
    0 Yorumla
  • MarbidAngel
    MarbidAngel Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    bunların içinden sadece aıleyı kaybetmeyı kaldıramazdım. ama yıne bır şekılde toparlanırdım hayat devam edıyor çunku. başka çare yok.

    0
    3 Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      bazen aile de kaybediliyor , manevi olarak..

      Yorumla
    • MarbidAngel
      MarbidAngel
      +1 yıl

      hayatta her şey ınsanlar için. yolumuza devametmek zorundayız.

      Yorumla
    • Buzlukalp
      Buzlukalp
      +1 yıl

      evet malesef..

      Yorumla
  • JemBey
    JemBey Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Küsüp beklemek yerine sabırla beklerim. Zaten arayan varsa seni her türlü bulur.

    0
    0 Yorumla
  • IIEsinTyII
    IIEsinTyII Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    karakterimi kaybetmiyimde bırak herşeyim yok olsun razıyım

    0
    0 Yorumla
  • bomanti
    bomanti Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    tam bir psikopat olurdum yapabileceklerimin yarısı aklımda bile yok

    0
    0 Yorumla
  • ForeverAction
    ForeverAction Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Boğa burcu yıkılmaz, düştüğü yerden hep daha güçlü kalkar...

    0
    0 Yorumla
  • Zeuss38
    Zeuss38 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Her şeyi bir kenara bırakıp düştüğümüz gibi kalkmayı da bilmeliyiz tutup da kaldıran olmaz çünkü hayat böyle bir şey malesef..

    0
    0 Yorumla
  • Gunzero
    Gunzero Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 518 cevap paylaştı.

    kendime gelebilmem için bayaa bir süre lazim
    dünyayi dolasip en kötü sekilde yasarim
    toparlanmak zordur bence...

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (113)
Devamını Gör(158)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Her şeyini kaybetmiş olsan?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Her şeyinizi kaybettiğinizde sizi bunun aksine ikna edecek olan şey ne olurdu? 3 cevap verildi
Her şeyinizi kaybetseniz, neşenizi de kaybeder misiniz? 32 cevap verildi
Kaybedecek bir şeyiniz olmasaydı ne yapardınız? 29 cevap verildi
Kaybettiğiniz bir şeye kadeh kaldıracak olsanız bu neye olurdu? 70 cevap verildi
Her şeyinizi kaybetseniz kimseniz kalır mı? 9 cevap verildi
Hiç her şeyinizi kaybettiniz mi? 2 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨