Kayınvalidem beni yönetmeye, ezmeye çalışıyor. Bir kere terslesem haksız mı olurum?

Kayınvalideme gençliğinde eşi değer vermemiş, kendi kayınvalidesi ise eziyormuş.

Şimdi aynı şeyi eşim bana yapsın istiyor, eşim ile beraber zaman geçirmemizi resmen kısıtlamaya çalışıyor ben hep kendi yanında durayım istiyor. Evinin bütün işlerini bana yıkmaya çalışıyor.

Bunu eşime söylüyorum henüz 1.5 yıllık evliyiz çocuğumuz yok eşime seninle zaman geçirmek istiyorum ben diyorum.

Eşim bunu annesine de söyledi karım ile zaman geçirmek istiyorum henüz genciz şimdi gezmezsek ne Zaman gezeceğiz diyor ama yaptığından geri kalmıyor. Beni yönetmeye çalışıyor, ben ona saygısızlık yapmıyorum kırmak istemedikçe o beni ezmeye çalışıyor gibi. Bir iki kere terslesem mi diye düşünüyorum.

Kayınvalidem beni yönetmeye, ezmeye çalışıyor. Bir kere terslesem haksız mı olurum?
Cevapla