Güncellemeler
1 yıl
Sonuç alirmiyim evimi biliyor mu bilmiyorum tesadüf karşılıyoruz bilmiyorum ya sürekli markete gittim sokakta takip ediyor beni numaramı istiyordu önceleri şimdide ben marketten çıkana kadar bekledi kapıda yolumu degistim evimi bilmesin diye nereye gidersem oraya geldi. pislik
Güncellemeler
1 yıl
Peki şikayet ettiğimde onun evine gelen mahkeme kağıdında veya avukat tutsa benim ikamet gozukmeyecekmi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kesinlikle şikayet et hiç durma
Tamam peki sonuç alirmiyimkk
Alırsın
Ya canım şok cihazı biber gazı taşımak sıkıntımı bunlar nerden aliniyor
Polise git şikayet et
Ya bsii sorcam şok cihazı biber gazı felan taşımak sıkıntı mı bunlar nerden alınıyor
Biber gazı şok cihazı bunlar yasal üründür, anca polis sitesinden wep sipariş vermen lazım
https://www.polissepeti.com
Ya ben bu adamı şimdi şikayet etsem onun evine benim ikamet çıkar diye biliyorum
Ya pislik ben seni yerim diyor ya moruk
Midem bulanıyor eve geldim den beri gözüm önünden sesi görseli çıkmıyor iğreniyorum
Yokmu abilerin kuzenlerin falan söyle onlara yakalasınlar dövsünler morugu
Eminim beni suçlu bulurlar
O saatte niye markete gittin diye saat 21.00 bu arada gittiğim saat
orada geçen genç grup geldi de kaçtı lavu k
Yoksa hala gitmiyordu bana küfürler felan etti karşılık alamayınca ben bagirinca
seni neden suçlu bulsunlar , zaten gördükleri an anlarlar kimin ne olduğunu sen abilerine ya da kuzenlerine anlat konuyu
Ya buna benzer başka bir olay daha oldu abime anlatmistim küfürler Edip ugrastirdin işlere bak demisyi bana konforundan rahatlığınndan etmişim onu o yüzden gerek yok
O zaman kendi kendini savun göster Kadının gücünü, tekme tokat ne varsa saldır moruga
Gücüm yetmez diye korkuyorum bu yüzden şok cihazı biber gazı dusundum
Daha öncede bu takip etti numaramı istemisti ara sokakta sıkıştırmisti beni o zaman kayıt alamadım o sokakta kamera da korktu korktuğum için hızlı hızlı eve kacmistim bu sefer markette karsilastik ben çıkana kadar çıkışta beklemiş sonra yolumu degistim evimi bilmesin diye yine takip etti bu sefer dayanamadım bağırdım küfürler ettim felan hala duruyor genç grup gelince kaçtı lavuk
Mahlenin delisi falanmı bu lavuk? yoksa bilerekmi seninle uğraşıyor anlamadım ki
İnan bilmiyorum ne zaman o markete gitsem karşıma çıkıyor
Seni yerim sen benim. icin nesin oğlum diyor bana beni hafife alıyor işte anladın mi
Bu yüzden korktum
Kendini korumaya bak , dikkatli ol yukarıda verdiğim linke tıkla oradan biber gazı sipariş verebilirsin
Siparislerimi internetten vervem bı sure çıkmak istemiyorum çünkü ben çocuğumla yalnız yaşayan bir kadınım:(
Allah yardımcın olsun
Bunları almak taşımak sıkıntı değil diyosun dimi kendimi korumak için lazım çünkü
O genç grup gelmese adam hala duruyodu yanimda
Kendini korumak amaçlı sorun olmaz, alabilirsin
Tesekur ederim
Ya bide sen istesen o yaşlı morugu döversin öyle değilmi? Dürüst olalım🤣
Döverim aslında ama şişko biraz üstüme çıksa vicigim cikar
Tokat at devir onu çıkamaz üstüne o kalkana kadar kendine zor gelir, yalnız sağlam vurman lazım kan akacak şekilde
Benim ona olan hirsim sinirim birikti zaten bugün yapmayı düşündüm ama ara sokaktaydik kimse yoktu benim sesime geldi o genç grup
Olur ya kesici bişi vardır saplar felan
Sarhoş falan mı acaba bu moruk içiyormu
Bilemiyorum midem bulanıyor görüntüsü aklıma geliyor bana dedi ya seni yerim felan çok igrendim
28 yaşında mı dediğin kişi
Yok ya yaşlı bayagi
Neden ki
Polise git
Sonuç alirmiyim evimi biliyor muhtemelen
Yakında onuda ogrenır bence dıkkat et onlemını al gıt
ya da tesadüf karşılıyoruz bilmiyorum ya sürekli markete gittim sokakta takip ediyor beni numaramı istiyordu önceleri şimdide ben marketten çıkana kadar bekledi kapıda yolumu degistim evimi bilmesin diye nereye gidersem oraya geldi. pislik
Canım bence polıse gıt basına daha kötü şeyler gelmesın onlemını al
Bencede çünkü bu sefer susmasın üstüne yürüdüm küfürler ettim bağırdım
Önceden kacmistim hızlı adımlarla korkmuştum o zaman video kanıt yoktu şimdi var
O kanıt varsa hıcc durma canım gıy