Kayınvalidem bu tavırları karisisinda ne yapmaliyim?

Ben bir yıllık evliyim kayınvalidem sürekli biseylerden biseyler cikartip duruyor kavga yaratmaya çalışıyor bir örnek vericem size ben ailemin yanına bu ay bı kere doğum günü vardi kardesimin o yüzden geldim birde bir kere kızım için hastaneye götürmek için geldim ben eşimle ayda bir annemgile gidecem diye anlasmisim eşim dün ben evde yokken banyoda kayıp düşmüş ayağını incitmis kaynanam beni arayıp ne diyor ben iki günde bir ailemin yanına yok doğum günü yok ölüm günü diyip gidiyordmusum oğlunu ne için evlendirmis ben bu ay iki kere gelmenin sebebi kızımı getirdm hastaneye o yüzden yoksa ben ayda bir kere geliyorum ben kaynanama dedim senin yanına her gün gelince ben sknti etmiyorum şimdi neden boyle bir problem cjkiyor dedim hiç cevap yok eşime sürekli sen kilibiksin kilibiklikla ne alakası var sizce ben bu durumda ne yapmalıyım eşim ona diyorki ben izin verdim ben gönderdim benim rizamla gitti dedi ben kayinvalidemle hep iyi yaklaşmak iyi olmak jstefikce böyle sorunlar çıkartıp duruyor normalde kayınvalidem annemgile gitmeme bişey demez neymiş annelik ic güdüleri deplesmis ondan böyle konusmus

Kayınvalidem bu tavırları karisisinda ne yapmaliyim?
Cevapla