Kayinvalidem sürekli eltim ile beni kıyaslıyor ne yapmaliyim?

Eltim çok güzel bir kadın boylu poslu eli yüzü düzgün kendinden emin ve başarılı vız avrupada yazıyoruz burada doğma büyüme ben ise sonradan geldim eltim benden küçük çok seviyorum çok yakın değiliz ama kötü eltiler gibi de değiliz kayinvalidem bana hiçbir şey yapmadı bir iğne bile almak istemedi her şeyim çok kötü oldu eltim ise her şeyin en güzeli yapıldı yapılsın o da ilk kez evleniyor hakkidir ama bu zoruma gitti kayinvalideme kızdım adil değillerdi benim her şeyimi eşim yaptı eksik gedik ona her şeyi yaptılar
şu an da sürekli beni aşağılıyor ben çok güzel değilim sürekli eltimi araya sokarak bunun lafını çarpıyor bana artık çok sinirim bozuluyor sürekli eltimi övüyor beni gömüyor bende burada bir şeyler yapıyorum ama göze gözükmüyor eltim laf çekmez çatır çatır karşına konuşur ama ben aman kalbi kırılmasın diye hep susarım ondan mı kıymetim yok benim
Kayinvalidem sürekli eltim ile beni kıyaslıyor ne yapmaliyim?
Cevapla