yakında evleneceğiz çarşaf bakmaya gittik kayınvalidemde geldi bu güzel bunu alalım kendi seçmeye çalışıyo herşeyi bende artık cannıma tak etti biz evleneceğiz müdahale etme bize yeter artık dedim bozuldu ne yaparsanız yapın karışmıyorum dedi nişanlım da bana bağırdı anneme bağıramazsın o bizim iyiliğimizi istiyo diye kayınvalidem sürekli böyle herşeye burnunu sokuyo müdahale ediyor nişanı atmayı bile düşünüyorum ne yapmalıym çaresizim fikir verir misiniz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Eşimin annesi eşya alırken başımızda durdu her şeye fikir beyan etti eşyaları onlar alıyor diye her şeye karıştı her şeye karışmaya evlenmeden önce başlıyorlar sonra devamı geliyor Bnde öyle oldu en ufak şeylere bile sanki onların fikrini sormuşum gibi atliyorlar sadece eşlerin karar vereceği kimseyi ilgilendirmeyen mevzulara bile karismalarina o kadar sınır oluyordum ki ve böyle bir evlilik kesinlikle sağlıklı bir evlilik olmuyor boşanmaya ayrılık surecinddki yapilmasi gereken şeylere bile karıştı o derece
02 Yorumla- +1 yıl
Oha. Boşanmaya kadar gittiniz mi
- +1 yıl
Karışcak tabi o kadın kaç yılık tecrübe iyisini bilir. ama abartan da cok oluyor ben Şu an nişanliyim benim annem de nişanlima bazen birseyler diyor ama daha cok ogut tarzında nisanlım bu duruma mutlu bile oluyor
En İyi Cevaplar
+1 yılBenim anlamadığım bir nokta var sizin bu kayınvalideler ile alıp veremediğiniz nedir? Benim annem de kayınvalide genelde yengemle onlar da ister istemez anlaşmazlıklar yaşıyor Ama sorunların birçoğu da yengemden kaynaklanıyor, yani zaten başında siz böyle sorunları yaşıyorsanız ilerleyen dönemlerde bu sizin için daha sıkıntı olur dolayısıyla yani bazı şeyleri iyi düşünmenizi tavsiye ederim mesela benim ağabeyim evlendi evlendiği karısı başında sıkıntılıydı hala sıkıntılı yani eğer bir şeyler başında oturmuyorsa sonradan da bir şeyleri zorlamanın bence gereği yok.
Elbette alacağınız eşyayı siz seçebilirsiniz karar verecek olan sizsiniz ona asla bir şey demiyorum yani çok fazla müdahale edilmesi doğru bir şey değil bunu kabul etmekteyim, ama ben şunu anlamıyorum neden iki tarafta oturup güzel bir şekilde konuşmak yerine birbirini yemeyi tercih ediyor, yani Bir de mesela ben şimdiki evlenen kızlara bakıyorum erkek tarafına yani kocasını özellikle annesinden veya erkek tarafının ailesinden ve uzaklaştırma çabası içerisinde şimdi burada da bir sürü yorumlar yapmışlar sorun senin evleneceğin insan da annesini karıştırıyor bilmem ne yapıyor ne yapalım yani siz istiyorsunuz diye evleneceğiz diye bizi dünyaya getiren bizi karnında taşımış kadını 3 günlük insanlara tercih mi edelim?
Ben seni de suçlamıyorum onu da suçlamıyorum tek söylemek isteyeceğim şey eğer başında bir insanla sıkıntı yaşıyorsan sonu da aynı gidiyor bunu bizzat gördüm hakkınızda hayırlısı olsun.34 Yorumla- +1 yıl
Bir yerde düşüncen yanlış 3 günlük insan dediğin kişiyle evlenmesin kimse bir zahmet. Evlendikten sonra eş ve çocuklardır aile ve birinci öncelik. Annelerin zaten bir evi var neden yeni evlenen kişinin kursağında bırakılsın. Biz kendi gelinimize kendisi danışmadığı sürece asla karışmadık annem sadece kızım bak bunu kullanırken zorlanabilirsin vs vs dedi ama tavsiye eder gibi alırken yanına bile gitmedi. Gelinimiz kendi gitti arkadaş önerisine göre şekline bakıp aldı. Evlendikten sonra annem ev hediyesi ne istiyorsun dedi ve aldığı şeyi kullanamadıklarını çöp olduklarını söyledi ve annemden ev hediyesi olarak tavsiye ettiği modeli getirmesini istedi
- +1 yıl
Tabii ki ben de kabul ediyorum haklısınız ama ben şunu söylemeye çalışıyorum orada yani maalesef böyle kızlarımız da var yani ben evlendim kocam bana ait olsun ailesiyle görüşmesin ailesinden uzaklaşsın böyle fesat düşünen insanlar biz aynı evde yaşıyoruz aynı evde demeyeyim de yani evleri ayrı ama böyle bir insanla benim abim evli doğruyu konuşayım ayrıca bir de şöyle bir gerçek var yani iki gün sonra kendisi de anne olduğu zaman aynı şeyleri yapacak.
Sonuç olarak benim burada anlatmak istediğim nokta kimin haklı kimin haksız olduğu değil başında böyle sıkıntılar oluyorsa sonunda da oluyor yol yakınken dönmek diyorum - +1 yıl
evlenmesin o zaman kadın onun anasını çekmek zorunda mı
- +1 yıl
Adı kaynana işte her şey olur 🤞
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe süredir tanıyorsun nişanlını.
Sana iyi veya kötü şunu yap diyerek kimse yardımcı olmuş olmaz burada. Mevcut durumunuzu kimse bilmiyor. Sen kendi iç sesine kulak ver. Mutlu musun, seviyor musun, hep sorun olacağına inanıyorsan bunu önce nişanlınla konuş. İçine atmak yerine, ona içini kus. Ondan sözler almaya çalış. Annen hayatımıza yön vermemeli gibi gibi. Baktın olacak gibi değil, eşin olacak kişi bu durumu normal görüyor karışmalı sözü jep dinlenmeli çocuğu gibi sürekli hayatımıza dahil olmalı gibi... O Zaman nişanı atarsın ya da katlanırsın. Tamamen mutlu olup olmamana bağlı. Kimileri var birlikte yaşıyor, gelin resmen kendi annesinin önüne koyuyor ve kabul de ediyor sorun da etmiyor. Kimileri var saygısızlık yapıyor insan yerine bile koymuyor kaynanasını, kocası sesini çıkarmıyor...
10 Yorumla
+1 yılÖnecelikle senin bağırman doğru olmamış, daha sakin, tatlı dille söyleyebilirdin. Kayınvalidenin yaklaşımı da yanlış. Direkt bunu al demek, herşeye karışması doğru değil. Bunun yerine "bu güzelmiş ben beğendim, sende bir bak istersen." diyebilirdi. Nişanlında biraz haklı gibi, hani konu ne olursa olsun sonuçta annesi bu yaşa getirmiş büyütmüş bağırman zoruna gider. Sen kendi anneni göz önüne al öyle düşün. burada gördüğüm genel sorun üslup. Nişanlınında üslubu uygun değil. Şimdiden bu şekilde anlaşamıyorsanız, ve bu soruyu sorma gereksimi duyuyorsan baştan bitirmen daha sağlıklı olur.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
109
Cevap
72Cevap
Farkında mısın bilmiyorum ama burada sorun olan kayınvaliden değil, nişanlın. Eş ile annenin bribiriyle muhatap olma sebebi kendisidir ve dengeyi kurmak zorundadır. Sürekli taraf tutmak modunda olup, ya annesini ya eşini tutan olgunlaşmamış bir bireydir.
Nişanlın gerçekten duruşu olan olgun bir adam olsaydı annesine kendisi müdahale eder, kırmak istemiyorsa da sana "beğendiklerini not al, sonra gelir alırız" derdi. Annesi evladı evleniyor diye aşırı heyecanlanmış olabilir, önemli olan oğlunun kendi evini kendinin kurması gerektiğini bilmesi.
Yani üzgünüm ama nişanlın bu olgunsuzlukla ileride sana hayatı zehir eder. İyi düşün. Nişanlılık anlaşıp anlaşamadığınızı çözmek içindir, maalesef %100 evlenmek için garanti değildir.23 Yorumla- +1 yıl
yahu yine mi suç erkekte.. nedir bu erkeklerin çektiği.. nişanlı bir dert, kaynana başka dert bir de kendi annesi var.. ne yapsın yani bu adam... 😂
- +1 yıl
bu yorum dogru soylemis
+1 yılBagirmaniz kötü olmuş, alışverişe çıkmadan nişanlınız ile güzelce konuşun. Mesela "hayatım, ileride oturacağımız evin eşyalarını beraber seçelim istiyorum. Ailelerimiz fikir verebilir ama son kararı biz verelim. Eğer kendi istediklerinin olmasında ısrar ederlerse de güzel bir şekilde biz seçmek istiyoruz diyelim" tarzında bir şey diyebilirsin. Belki işe yarar, kimse annesine bagirilsin istemez hele de bir çarşaf yüzünden. Annesine sınır çizmesi gereken kişi bana göre o annenin evladıdır. Kendi evladının dediği dokunmaz ama sizin dediğiniz dokunur 🙂 hakkınızda hayırlısı olsun 🙏
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
+1 yılAnası sizin birlikte yaşamanız gereken özel anlara çöreklenmiş ve üzerine bunun için sana laf edilmiş, tabiiki hakkını savun. Belli konular vardır susmamak gereken, bu da onlardan biri.
Git 'Bu onu ilgilendirmez, bizi düşündüğü falan da yok başkasının olması gereken ilgiye çöküyor evlenecek olan biziz ve sen şimdiden böyleysen ileride olacakları tahmin edebiliyorum, bu iş yürümez' de.
Zaten bu kadar küçük bir şeyde bile sizi idare edip sorunu çözmektense müstakbel eşine, hayatını birlikte geçirmeye yemin edeceği kadına laf etmeyi tercih ediyorsa şanslıyım de geç baştan renk verdiği için.
Özetle daha minik olayları idare edemiyor sana kızmayı tercih ediyorsa boş ver kurtul ondan yaramaz o sana onunla ömür mü geçer ya.20 Yorumla
+1 yılbenim annem de bundan muzdaripmiş yıllarca tabiri caizse sı. mış annemin ağzına şimdi ben onunkine s. çıyorum ama annemin gözünün ışığını geri getiremiyorum bugün yatak çarşafına karışan yarın yatağına karışır sınırlarımı çok iyi çizerim diyorsan reisim kusura bakma da bok çizersin enişte bey seninle farklı bir aile kuracağının bilincinde olmadan sanki ev üstüne ev kurma tavrına girmiş ama ya şimdiden her şeyi en ince detayıyla konuş anlaş ona göre devam et ya da enişte bey unutmasın gece seninle aynı yatağa girmek yerine anasının koynuna döner
sen ayrı bir evsin onlar ayrı bunu kabullenir umarım
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYolun neresinden dönersen kâr kârdır ilerde dahada büyük sıkıntılar çıkar damat beyde şimdiden annesinin tarafını tutmaya başlamış anneci erkeklerin ağzından düşmeyen tek laf bizim iyiliğimizi istiyo derler sonuçta senin hayatın ve senin kullanacağın bir şey hayatınıza müdahale etmesi hiçte anlayışla karşılanacak bir durum değil bence oturup şimdiden konuşmalısın hem annesiyle hemde nişanlınla sonuçta bu insanla bir ömür geçireceksin iyi düşün sana göre olup olmadıklarını ve herşeyi gözden geçir derim
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence uzaklaşarak kaç ayrıl ilerde başka sorunlar cıkar. Ben yaşadığım için biliyorum ben hayatta birisinin karışmasını sevmem kayınvalidem karışıyordu herşeye ben karıştırmıyordum ama evlenince de karışmaya başladı. Eşim de zaten annesine laf edemiyordu. Susuyordum hadi diyordum laf etmeyim. Sonra eşimi bir gün aradı diyor ki boşan o kızdan eşim de niye boşanayım diye bağırdı kızdı. Şimdi konuşmuyoruz eşim de bende 3 sene olmuş boşan diyor mal mıdır nedir? Sende o yüzden annesi karışıyorsa, nişanlın da sana laf söylüyorsa. iler de daha çok sorunlar çıkar.
21 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenirsen bu evliliğin uzun süreceğini ve senin mutlu olacağını sanmıyorum. Baksana kayinvalidene tepki gösterdin diye müstakbel eşin sana kızmış. Sen bosu boşuna tepki göstermedin ki , eşin olacak kişinin Adaletli davranmasi gerekiyordu, ama tam tersi annesini savunmuş sana bağırmış. Eşin olacak kişi , annesinin her şeye karıştığını haddini aştığını görmesine rağmen ses çıkarmıyorsa, sen oturup düşün.
"Aslında Söz ve nişan süreci bir şanstır , bazı şeyleri görebilmek için..."
10 YorumlaBüyükler öyledir bunu alalım şunu alalım diye kalitesinden ötürü bizimkilerde öyledir onlardan biliuorum ama buda saygısızlık yapmayı gerektirmez çok yalnış sonuçta büyük insanlar ve eşim diyeceğiniz insanın annesi. Şahsen sizin annenize damat adayının öyle davrandığını düşünün ufak bi konu için kızarsınız değilmi. Kaynananızın art niyetli olduğunu düşünmüyorum ama güzel bi dille anne alacaklarıma karışma ben evleniyorum ben begenip alicam sagol fikrin icin diyebilirdiniz üslup çok önemli nasil yaklasirsaniz aynisini alirsiniz🙋♀️
11 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel bir yorum ve açıklayıcı
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAna kuzusu olan erkeklerden kaçacan 2 2 daha 4bunu bilir bunu derim bende nişan attım ana ağzına bakandan koca olmaz. Annede sorun yok belkit kötü niyetlede dememistir tek nevresim icin ama herseye de karışıyor sa evlenincede karisacak demektir oğlunu yönetir öyle anneler. Ben Şu an baska biri ile evlendim cok mutluyum. 3 yil sonra
20 Yorumla bağırmanız kötü olmuş. eğer normal bir şekilde karışmamasını kendi istediğin gibi almak istediğini söylediğin halde hala karışırım dediyse tavrında haklı olursun. yani bundan once neler geçti bu önemli. parayı ben veriyorum benım istediğim olacak gibi mi konusuyordu kaynanan. bunları sen daha iyi bilirsin ama eşin ikinizin arasında bir denge kuramıyorsa hep annesini dinleyen bir adamsa arkana bakmadan kaç derim. yani detaylar önemli canım. adam nasıl biri? onun tavrı burada çok önemli
10 Yorumla
+1 yılÜslûp doğru olmamış ama sanırım bu ilk olay değil, daha önce karışmamasını düzgün bir dille söylediyseniz ve bir sonuç alamadığınız için bu hâle geldiyseniz bu şekilde sert çıkmanız kabul edilebilir ama bence yine de annesi ile sizin polemiğe girmemeniz gerek. Nişanlınıza evimi istediğim gibi düzenlemek istiyorum lütfen annen kendi beğendikleri konusunda baskı yapmasın demeniz gerekiyor, ha bunu dediğiniz hâlâ aynı şekilde devam edip annem karışabilir diyorsa atın nişanı gitsin.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılKarşılıklı olarak haksızsınız. Kaynanan karışmadan senin zevkine bırakmalı sende nezaketen dahi olsa 4 nevresim alacaksan 1 tanesini onun zevkine göre almalıydın. Bence oturup biraz konuşup anlaşmayı deneyin neden hemen ayrılmayı düşünüyorsun bu kadar kolay mı ilişkiyi bitirmek
11 Yorumla
+1 yılTamam iyiliğinizi istiyor olabilir ama çarşafın desenine rengine de karışılmaz. Evlenme fobimin bir sebebi de ailesi veya sevdiğim adamın annesiyle anlaşamamak. Henüz nişanlılık sürecinde böyleyse evlilik hayatında hiç düşünemiyorum. İyice düşün, sağlıklı bir karar almaya bak.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 741 cevap paylaştı. O sekilde tepki vermek yerine nisanlinizla konusup orta yolu bulmaya saglayabilirdiniz diye düşünüyorum. Buyuklerde bu tutum genelde oluyor, saygı cercevesinde çözülür hersey. Kötü düşündükleri için değil, kendi görmüşlükleri olduğu için boyle tutum içerisindeler
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 355 cevap paylaştı. Böyle alışverişlerde ne anne babayı ne kayınvalide kayınpederi götürmek bana mantıklı gelmiyor. Muhakkak karışan olur. Bence siz haklısınız. Nişanlınızın davranışı hiç hoş değil daha evlenmeden böyleyse evlenince daha beter olur. Allah göstermesin ama ben sizin yerinizde olsam yol yakınken vazgeçerdim.
00 Yorumla
+1 yılBu insanları anlamıyorum gerçekten tamam ev alırken araba alırken hadi karısın okey ama çarşaf alırken de karışma be arkadaş yani yuh
Benim de abim annem var annem yapsa kızarım gerçekten ne empati ne saygı var kusura bakmayın annesi falan ama çarşafa kadar da karışması annesinin saygısız ve bencil olduğundan bence nişanı at şimdi buna karışan yarın çocuğunun ne zaman doğup ne isim koyacağını her şeye karışır eşin olacak kişi de şimdiden zaten ana korumasına başlamış Allah fikir versin00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 679 cevap paylaştı.
+1 yılNişanı atmakta olmaz, bağırmakta olmaz. Tartışma dili kazandırmaz. Sakince uyarılmalı. Ancak konuyu eşinle yapıcı bir şekilde konuşmalısın, annesinin iyilik yerine hata yaptığını fark etmesi gerekiyor. Onun annesini uyarması daha doğru olabilir. Ancak kayınvaliden anlayışlı biriyse doğrudan kendin konuşman daha sağlıklı olur, gerçi anlayışlı biri de karışır mı ya da o an için düşünemediğinden de yapmış olabilir.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılburada sorun kayınvaliden değil senin nişanlın
işine annesini karıştıran adamdan ne koca olur ne arkadaş olur
bence nişanı at gitsin ilerde evlenince kadın evinize de karışır kocan da ağzını açıp bi şey söylemez senin de mutsuz bir evliliğin olur
12 Yorumla- +1 yıl
@Tusem_1 zaten öyle biri annesinin sözünden çıkamaz ki
bi de benim tavsiyem 25 yaşından önce nişan evlilik falan düşünmeyin kızlar insanın psikolojik olgunluk seviyesi anca oturuyor
+1 yılHer şeye karışması doğru değil tamam fikrini söyleyebilir ama illa o olacak diye bir şey yok. Bana da böyle karışan olursa bende öyle sesimi çıkartırım ama asla bağırmam saygısızlık etmem çünkü onlar da beni sevsin isterim iyi anlaşalım isterim.
00 YorumlaBağırmak yerinde ben kullanacağım müsade edin de ben seçeyim lütfen diyebilirsin.
Nişanlını seviyorsan pireye kızıp yorgan yakma
İnce bir şekilde ifade et ki duracağı yeri bilsin, dursun
Nişanlını kırmadan da halledebilirsin. Kimse annesine bağırılmasını hoş karşılamaz00 YorumlaBana karışmasın kelimesi çok saçma senin annenin de aynı şekilde nisanlina bir şeyler gösterdiğini düşün öyle bir tepki verseydi annen için güzel mi karşılasın eğer beğenmiyor sinirlenmem gerekmiyor farklı model bakalım güzel ama içime sinmedi diyerekten anne diyebilirsin onlarda heyecanlı gelin alıyor ve oglunu evlendiryor kim bilir nasıl kırılmıştır sana kötü söz etmemiş bir şey söylememiş fikir sunuyor diye nişan atıyorsan saçma geldi. Kötü bir davranışı yok
00 Yorumla
+1 yılÜslubun saygısızca olmasa konuş tartışmaya veya kavgaya dönmezdi diye düşünüyorum. Müstakbel kayınvalidenin davranışı tabiki yanlış ama akıllıca davranıp tatlı bir dille müdahalede bulunman gerekiyordu. "Karışma bize yeter artık" demek yerine "annecim bunlar benim evime alınacağı için ben kendim beğenip almak istiyorum" diyebilirdin. Veya bişeyi beğenip sana bunu alalım dediğinde "ben beğenmedim bunu başka bakalım" diye yorum yapıp geçiştirebilirdin. Bu durumda eş adayın da sana kızıp bagirmazdı. Sen orada haklıyken kendini haksız duruma düşürmüşsün. Üslup önemli
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılYazdıklarını okuyunca yeminle kendi yaşadıklarımı hatırladım. Eşiyle annesinin arasında kalan, haklı haksız ayırmaksızın sürekli annesini tutan birinden bi cacık olmaz. Bunlar genelde dominant bir annenin elinde büyümüş, annesinin sözünden çıkmayan, bi nevi ana kuzusu sünepe tipler. Bunun nişanlılık veya evliliklede alakası yok, o insanın yetişme tarzı ve kişiliğiyle alakalı ve İnan öyle gelmiş öyle gidiyorlar. burada bir arkadaşın yazdığını bende yaşadım. Çoğu zaman bu tip anneler evlilik sürecinde eliyle evlendirdiği oğlunun aklını çelerek ayırmaya çalışıyor şizofrenik bi şekilde. Sanırım gelini oğlu gibi boyun eğmediği için. Yol yakınken uzaklaş derim. Dersiz başına dert alma.
12 Yorumla- +1 yıl
Sende mi aynı sorunu yaşayan birisin
Cevap sahibi+1 yıl@zevkli_günahlar evet
+1 yılEvlenirken sadece eşinle değil ailesiyle de evleniyorsunuz. Bu yüzden ailesini de iyi tanımak lazım. Evliliğe büyük bir etkisi var bu yüzden evlenmeden iki kez düşünün derim.
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen niye kadına bağırıyorsun ayrıca üslubun da yanlış. Kaynanaların çoğu böyle maalesef karışmayı seviyorlar ama sen daha yolun başındayken saygını bozmadan kendini net bir şekilde ifade etmeyi bilmelisin ki, o da durması gereken yeri bilsin. Oğluna şikayet edecek malzeme vermeyeceksin eline. Bağırmakla çağırmakla olmaz bu şekilde eşinle aranız açılır ileride
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Arkadaş koca iki insan yuva kuracak ayri bir hayatı olacak ne diye karışırsın ki? Bahanesi de belli "iyiliğimizi istiyor" yok ya. Bu tür konular bence söz kesildiğinde konuşulmalı. Kimse kimseye karışmayacak diye.
10 YorumlaValla hic ugrasma nasil basladiysa oyle devam ediyo. Nisanlin seni annesinin yaninda uyarmasi da yersiz olmus. 🤦🏻♀️ Hayat cok kisa, deger bilecek insanlara ayir.
20 Yorumla
+1 yılne iyiliğiymiş lan o, ana kuzusu ne yani o iyiliğini istiyor da sen kötülük mü istiyon neyi ima etmeye çalışıyor at gitsin nişanı daha anasından kopamamış kalsın anasıyla turşusunu kursun hayatını zindan etmeye gerek yok onun gibi biri için
00 Yorumla
+1 yılSonuna kadar haklısın anası böyle karışıyor oğlu da buna müsamaha gösteriyor bunlardan bi cacık olmaz yarın çok geç olur pişman olursun evliliğinin nasıl olacağını merak ediyorsan nişanlılık dönemine bak derler
00 Yorumlanişanı at bence böyle nişanlıdan da böyle kaynanadan da hayır gelmez daha nişandayken böyle yapan evlenince ne yapmaz hem senin yatacağın çarşaftan kaynanana ne kız adın dul olacağına nişan attı desinler sen yol yakınken kurtul bunlardan
00 YorumlaAt kızım hakkın ya bu nedir annesi böyle davranıyor birde gelmiş beyefendi anneme böyle davranamazsin diye karşı çıkıyor ama bu başlangıç ilerde daha çok yaşarsin onun için yol yakinken at derim yazık ya sana çok yipratirlar seni
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Evliliğe de yansır bu durum yaşamıs biri olarak söylüyorum. Ama burada asıl eş namzetinizin duruşu önemli. O sizi ne kadar sahipleniyor, kendi fikrini ortaya koyuyor. Ana kuzusu evlilik pek keyifli değildir, zordur..
00 Yorumla
+1 yılOkurken sinir krizi geçirdim böyle bir insanla Ömür geçmez Bir de kaynanan var eşinin de yanında durmadan hep annesinin yanında durması kötü olması kötü
10 Yorumla
+1 yılarkadaşlar hatayda depremzedeyim İzmir'de okuyorum şu an Ankara'da kalıyorum yakında okullar açılıcak maddi zorluklar çekiyorum ailemi kaybettim sadece abim kaldı yanımda o da pek hayırlı bir evlat değil herkese çok kötü davranıyor yurtta kalıyorum sadece yurdumu karşılamak için part time çalışsam bile okulumu nasıl devam edicem bilmiyorum lütfen bu öğrencilerin sesini duyun ne yapacağımı bilemez haldeyim
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılNişanı boz. Nişanlının ailesi ile evlenmiyorsun. İmzayı attıktan sonra çok pişman olursun, benden söylemesi. Her şeye karışan kayınvalide, annesine sınır koymayan eş evliliği çekilmez kılar.
10 Yorumla derhal bitir fazla söze gerek daha annesiyle eşi arasında saygıyı adaleti sağlamayan adam evlilik sonrası daha da beter olacak çok benzerini gördük...
10 YorumlaNişanlini al bı on konuşma yap daha sonra aileleri bı akşam yemeğine çağır nisanlinla beraber güzel bı konuşma yapın bu yaptiklarinin düzgün bir şey olmadığını hatırlatın öyle herşeye Nisan atilmaz
18 Yorumla- +1 yıl
Bana kalırsa bir insan ne kadar agresif ve sinirli olursa olsun sevdiği kişiye kıyamadığı için yansıtmaz sinirini. Yansıtmamalı. Kendimden pay biçiyorum benim erkek arkadaşım bana bağırırsa orayı terk ederim. Sürekli de tartışmalardan kaçarım bana bağırmaması için. Bu da sağlıklı olmaz. Karşıdaki de bana saygılı ve düzgün yaklaşacak ki ben de ona öyle yaklaşayım ve sorunu güzelce halledelim. Bana bağıran, öfke problemi olan erkeği de istemem hayatımda çünkü bu öfke problemi şiddete kadar varır. Bunu senin için söylemiyorum. Soruyu soran kişi buna göre nişanlasını ölçüp tartmalı.
- +1 yıl
@alatir hayat bizlerin istediği yönde akmiyo maalesef bağzenbboyle problemler ola biliyo bu tip durumlarda insanlar sabır edemiyo maalesef (nişanlisi bagirmadan onceki problem şu gelin kaynanaya nasıl söyledi bu evliliği biz yapıyoruz diye de damat öfkelendi erkekleri iki arada bir derede koymayın kizlar annede kutsal bizim için eşde kutsal)
- +1 yıl
Tabii ki anne de kutsal fakat evlilik, ilişki uzmanlarına göre eş her zaman daha önce gelir. Senin çocuklarını annen doğurmayacak. Ve annesi için eşinin kalbini kırarsa bu sefer kadın kaynanasına karşı daha da bilenebilir. O yüzden erkek bağırmadan çağırmadan ikisini de karşısına alıp güzelce konuşmalı. Nişanlısına annemle böyle konuşamazsin diye uyarmalı annesine de evliliklerine eşine müdahale etmemesini söylemeli ve barıştırmali. Bu şekilde kimsenin kalbi kırılmaz kimse de kin kapmaz.
+1 yılO kadın değişmez, eşinde değişmez. E sana nişanı atma yolu gözüktü, bence en iyisini yaparsın walla
20 Yorumla
+1 yılDiyeceksin ki Ana beni evli miyim Sen bulmuşsun kadın diyeceksin ona kime bulmuşsun dersen kendin yetersin ona oğlunun altına yat o şeyler de yap diyeceksin
00 Yorumla
+1 yılSonuçta siz evleniyosunuz sizin karar vermeniz gerek bunu söylemeniz iyi olmuş artık yerine göre davranır belki ama nişanlım sana bağıramaz bu konuda iyilik karışmak değildir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
+1 yılBelki daha tecrübeli kötü bir şey yaptığını düşünmüyor olabilir çarşafın kalitesine göre demişte olabilir bilemedm. Ama kimle evlenirsen evlen annesi her şeye karışacak zaten
00 Yorumla
+1 yılNişanı atman hayrına olur, şimdiden böyleyse. Nişanlın da seni savunmaz. Tabi ki savunma konusunda adil olmak gerekir ama nişanlın her zaman annesini savunacak. Başını ağrıtmadan ayrıl
00 Yorumla
+1 yılTipik Türk problemlerinden, çok severler karışmayı sende birgün oğlunu o derece önemseyip aynı şeyleri yapmaya yatkın bir kadınsan alttan al değilsen çocukla olman bile endişe verici
00 Yorumla
+1 yılYa kocan buna bi önlem alsın ya da ar gitsin. Ona karşı sorumluluğun sadece saygı abartmasınlar artık bu işleri. Şimdi böyle ise nişanlın müdehale etmiyosa ilerde çok sıkıntı yaşarsın
00 YorumlaBurnunu sokuyorsa buna da nişanlın izin veriyor ve sana yükleniyorsa hemen uzaklaş evde daha büyük curcuna bekliyor seni
10 Yorumla
+1 yılHaklıyken haksız duruma düşmüşsün. Çünkü üslubun yanlış olmuş. Güzelce söyleseydin, nişanlına belirtseydin belki kendi lehine sonuçlanırdı.
10 Yorumla
+1 yılNişanlın bile şimdiden annesini haklı görüyorsa evlenince yandın o zaman sen. İstersen nişanı biraz daha uzat duruma göre karar verirsin
10 YorumlaAyni olay 3-4 ay önce benimde basima geldi nisani attik, iyi ki diyorum
20 YorumlaKaynana olarak baktığın sürece sorun yaşarsın fikir beyan edebilir ne var bunda bi eşya altüstü
00 Yorumla
+1 yılEşin biraz düşüncesiz maalesef bu konuda annesiyle konuşup bu tür konularda kararı bize bırakmalısın demesi lazımdı
00 YorumlaEşin daha başında bu yüzden sana bağırıyorsa çok geç olmadan bitir derim. İleride daha büyük sorunlar yaşarsın yoksa.
00 Yorumlakonus bagır cagır ıstedıgını yap somurtunsun boş ver sala o mu evlencek sankı zmaanı gelınce barısır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEğer nişanlın şuanda annesini kontrol edemiyorsa evlilik hayatinizda da kayinvaliden evine karişacaktir Nişanlılık döneminde ufak olarak gördüğümüz bu sorunlar evlenince boşanma sebebine dönüşüyor haberin olsun
00 Yorumla
+1 yılEvlenmeden bunu yapan
Evlendikten sonra
Mahremiyetine de burnunu sokar
Nişanı atmanı öneririm00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılİşte asla evlenmemek gerektiğinin kanıtı, bu ülkede bunlardan her evde var, adamla değil sülalesi ile evleniliyor bu yüzden evliliğe hayır...
00 Yorumla sen suclusun orada kaynanan bunu alalim dese deki ben onu begenmedim bunu alcam de sucsuzken suclu konumuna dusmussun
00 YorumlaDaha şimdiden böyleyse durum evlenince hepten çığrından çıkar yol yakınken dön bence uğraşılmaz yıprandıgınla kalırsın 🎈
00 Yorumla
+1 yılNeden kaynananı yani nda konu mankenı gibi gezdırıyorsun. Nısan alısverısı nısanlı kişiyle yapılır. Sadece ikiniz çıkarsınız.
00 YorumlaAnnesine toz kondurmayan bir erkek cok zor evlenınce eviniz ıns uzak olur yoksa işin zor
10 Yorumla
+1 yılbenim anne hiç karışmaz, gel ayrıl nişanlından ben alayım seni 😁
10 Yorumla- Devamını Gör (121)
Devamını Gör(166)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kayınvalidem sürekli her şeye burnunu sokuyor, nişanı atmayı bile düşünüyorum. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer