Güncellemeler
+1 yıl
ne bi yaşam amacı var olanı da aldılar elimden napıcam ben
2 aylık diyetimi aile içindeki kıskanç üyeler laflarıyla bozdular ha bire " ye ye ye ölüceksin" diye diye. Neyse her hangi bir işim yok girdiğim iş yerleri de ya paramı vermiyor ya da olmuyor hemen pes ediyorum. evde oturup dizi film izleye izleye 6 aylık hamile gibi göbeğim olmuş onu gördüm çok üzüldüm. bitkisel hayatta gibiyim ne yapmam lazım ağlamak istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Reis ilk önce iş bul sonra diyete başla iradeli ol diyet listesi ayarlarız
nasıl olucak iş adam akıllı yok
Hangi sehir bulunur bence söyle bi bakayım işin olsundan
malatya
Malatya mı biraz zor ama bakalım ne iş var
iş çok ama zorlar veya köle gibiler
En fazla 10 saat çalış diğerleri dediğin gibi kölelik ne iş yapabilirsin
Neşve cafe varmış orası eleman arıyor
Magazada satıs danışmanı var prim yemek yol var bak güzel ismi melit
tipimde meymenet yok beni almazlar
Yok artık bunun tiple ne alakası var şansını dene zannedersin zombi sacmalama be kızım eminim tipinde bir şey yoktur
o cafeyi biliyorum düşünücem psikolojik sıkıntılar var onları aşabilirsem gidicem bi işe aradığın için çok teşekkür ederim
Bulaşıkcılik varda onu boş ver zordur diye pas geçtim
Ne demek ben herkese yardım ediyorum burada ayıpsın birbirimize yardım edecez tab2 kendini üzme özgüvensizlikte yapma emin ol insanların senin tipin umrumda değil git işine gir diyetini yap on numara bir insan olursun kendini üzme
herkes rastgele cevaplar veriyo yazmak için yazıyola rbia dam akıllı yazan sen varsın ekstra teşekkür
aslında aynen iş kafada bitiyor farkındayım ama diyete girince annemle kardeşim " ye ye ye " diye baskı yapıyoalr ha bire yanımda bişey yiyolar mecbur diyette yapamıom
Ne demek kardesim her zaman moralin bozuk olursa yazabilirsin rica ederim dedigim gibi o işe başvur başkası girmeden
Kaç kilosun ki boş ver dinleme onlari iradeni koru iradeni korursan basarırsın bu hayatta ben mesela sigar alkol icmeyecem dedim icmiyorum
kardeşim acayip kıskanç hep diyetteyken dalga geçiyor benimle " çubuk iskelet kem, k" gibi gibi halbu ki 59 kiloyum boyum 164. diyetle 55 olmuştum aburcubur yiye yiye geri aldım
baskı yapmasalar strese sokmasalar ben irademi koruyorudum
Kilonda da bir şey yokmuş ki kardesim be 😄 59 kilosun zayıfsın hatta abartıyorsun bence kilon normal kardesinede manken gibiyim kıskanma lan de
küsüyor aynı evde. bir de 59 sıkıntı değil ama günde gün alıyorum ve göbek çıkıyor sağlıksız olduğu için psikolojimi de etkiliyor ama yemeden de edemiyorum
1 aya 65 olur bu gidişle
Kaç yasında kardeşin kuçükse eğer umursama susar anladım kardesimde az tut daha şu ağzını almassın 59 kiloda göbek çıkmaz zaten iyisin kilonda iyi bak gercekten 65 olsa bile kilon fazla değil ben 90 100 kilo sandım
ağzımı tutamıyorum sorun o yeme bozukluğum var atak yaşıyorum ha bire yiyesim geliyor sonra pişman oluyorum
Yine ye ama meyve sebze ağırlıklı ye o zaman iyi gelir ekmek yeme mesela depresyondaysan etkisi olur yemenin
Kafana takma normal egzersizlerle 1 ya da 2 ay içinde güzel sonuç alırsın bol su iç hamurişi fazla yeme her besin öğelerinde tabağında olsun mavi tabakla yeməyə Özen göster hadi başarılar 😊
ağla rahatlarsın
odama dalıyolar
neden
Ağla