Çok depresifim ne yapmam lazım?

2 aylık diyetimi aile içindeki kıskanç üyeler laflarıyla bozdular ha bire " ye ye ye ölüceksin" diye diye. Neyse her hangi bir işim yok girdiğim iş yerleri de ya paramı vermiyor ya da olmuyor hemen pes ediyorum. evde oturup dizi film izleye izleye 6 aylık hamile gibi göbeğim olmuş onu gördüm çok üzüldüm. bitkisel hayatta gibiyim ne yapmam lazım ağlamak istiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
ne bi yaşam amacı var olanı da aldılar elimden napıcam ben
Çok depresifim ne yapmam lazım?
Cevapla