AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Yani kendi badina bakacak duruma gelene kadar bakmalısın en azından vicdanen
Aynı evde yaşamasanız daha iyi olur Ancak onu da sahipsiz bırakmamak lazım
Genç bir kızın mahremi olmayan bir adamla aynı evde yaşaması pek doğru olmaz.
Eşinin sana emaneti değil mi , emanete nasıl balkıyor isen kızına da öyle bakmalısın.
En azından ayaklarının üstünde durana kadar yanında kalsın..
Kızınla bunu konuştun mu. Sonra üçunuz bunu konuşun bence.
Keske insanlarin hayatini alt ust etmek senin düşündüğün kadar kolay olmasa
Harika bir insansın sen. Tebrik ederim. Kızınız ünv ye gidince evlenme kararı almanız çok doğru
İki yıl daha bekleseniz üni ye gitse unideyken de tatilerde teyzesi bekarsa onda kalsın ☺️
Hiç kusura bakmayın o kız sizin kızınız. Bunu erkek arkadaşınız kabul edecek
Üvey kızına uygun bir dille bunu sorman en iyisi olur
Hayır tabiki yaşama ayrı olmak iyidir niye aynı yerde kalmak istiyorsunuz insanlar tek kalmak ister tsbiki
Sevgilimle kari koca gibiyiz zaten disarida veya kendi evinde bulusuyoruz genelikle kendi evimdede kizima anne oluyorum o yuzden evliligi erteledik kizimdan vazgecmem
Cnsl olarakta iyiz zaten sevgilimle
Sevgilin mi evlen direk, kızda başkasının bırak kimse ona ver senin değil
Hı kızı seviyorsan o zaman birlikte yaşayın evlenin senin kararın kızın kararı değil
Kizimi birakmam
Tamam o zaman birlikte yaşayın evlenin
Diyorum ya yani sevgilimler kari koca gibiyiz herseyi yasiyoruz onun evinde kah benim evimde
Simdilik iyiz
😂😂Tamam evlenme zaten evli gibisin
Oyle
saçmalama. rahmetlinin emanetini sokağa bırakacak değilsin.
evleneceğin adam kızın varlığına itiraz ederse evlenmekten vazgeç zaten. öyle adamdan bir cacık olmaz
Alsan bıle yanına kızı gozu ıle bakıcak bırı mı evlenıcegın bırı ısın olunca yalnız basjna bırakıcan bırı mı guvenıyo musun kızı gozu ıle bakıcagına
Oh valla evlenince hiç kimsenin psikolojisini falan düşünmeyin zaten
Kiz sana bagli ve duskunse annelik gorevini yapman en iyisi.
Anlamadigim senin olmayan kıza sen neden baktin bunca yıl. En küçük kan bağın bile yok
Annesi ölü, bu annesi ölmeden hamile iken babasini ayartmiş, annesi doğumda ölmüş babası ile bu bebek yalnız kalmasın diye evlenmişmis, yaşlı teyzesi var başka şehirde, bir kaç hafta ya da ay önce kız 13 du şimdi 16 senaryoya göre ve bu iyi anne üvey kızına sahip çıkmış muhteşem anne rolünde, millet bunu şakşaklasin diye aynı senaryo kaçıncı sefer 🤣
@Hayatgercek ciddi misiniz?
@ilay22 biraz yorum okumayı siteyi biraz dikkatli takip etmeyi bilmem herkes bunu fark eder zaten😉
@Hayatgercek fake sorulardan ne anlıyorlar anlamadım. Kadın her soruya aynı görüşü yazmış zaten. Boşu boşuna olmayan sıkıntıları bize çözdürüp vaktimizi çalıyorlar.
@ilay22 yazdığı görüşlerden erkek olma ihtimali de yüksek, çünkü mavililere gece yatak hayatını bile ballandıra ballandıra yazmış, bir kadın bu kadar arsız olması biraz zor
@Hayatgercek sahte kimlikli biri anladım şimdi bende.
Bence sahip çık kıza daha genç ve yanlış kararlar verebilir sebep olma buna
Annesi ölü, bu annesi ölmeden hamile iken babasini ayartmiş, annesi doğumda ölmüş babası ile bu bebek yalnız kalmasın diye evlenmişmis, yaşlı teyzesi var başka şehirde, bir kaç hafta ya da ay önce kız 13 du şimdi 16 senaryoya göre ve bu iyi anne üvey kızına sahip çıkmış muhteşem anne rolünde, millet bunu şakşaklasin diye aynı senaryo kaçıncı sefer 🤣
Yurda verebilirsin hem 18 inden sonra memur olarak işe alıyor devlet.
Ya bunu daha önce dediydin sen.. Evlenemedin mi daha?
İletişim halinde olursanız, birbirinizi anlarsanız olabilir
Bugüne kadar senınle yasıuorsa bundan sonra da öyle devam etmeli çocugun düzenini bozma.
Kizin kimsesi kalmamis zaten. Sen de birakma 😔
Annesi ölü, bu annesi ölmeden hamile iken babasini ayartmiş, annesi doğumda ölmüş babası ile bu bebek yalnız kalmasın diye evlenmişmis, yaşlı teyzesi var başka şehirde, bir kaç hafta ya da ay önce kız 13 du şimdi 16 senaryoya göre ve bu iyi anne üvey kızına sahip çıkmış muhteşem anne rolünde, millet bunu şakşaklasin diye aynı senaryo kaçıncı sefer 🤣
@Hayatgercek Allah razı olsun valla üzüldüydüm bee😔 ruh hastasi resmen
İyi de hangi birinizi uyandırayim. Millet her seferinde düşüyor yine de yorumlara. Şimdi gizli soru sahibinin milleti uyandırdığım için beni engellenmesini dört gözle bekliyorum 🤣
Yani o kız teyzesinde yaşamak ister mi? Bunu o kıza sorun bence.
Bir sabi nasıl ortada kalır nasıl kimsesizdir adlı çalışma…
Hayir sadece sordum eger o istemezse yani kizim asla onu ortada birakmam ne olursa olsun
Nolur bırakma. Belki seni çok seviyo belki anası biliyo, bir insan için en zor şeylerden biri sahipsiz olmak, psikoloji zaten gider, geri kalan zorluklar da cabası
Empati kur kendini onun yerine 2 dakika koyup bir düşün lütfen
Birakmam onu
Esimin emaneti
Seviyor beni anne diyor zaten bana
Onunla kal. Onu büyüt, boş ver kocayı kendini feda et, biliyorum zor ama belki işte bir yolunu bullll, Elin adamına sakın güvenme nolursun öz babalar bile neler yapıyo tabi ki illa bişi yapacak diye bişey yok ama lütfen çok dikkat et
Ya oyle de yillar sonra biri cikmis karsima beni seven onu da kaybetmek istemiyorum
Birakmam ama kizimi
evlilik insan hayatında yaptığı en büyük hatadır, ne diye ikinci hatayı yapmak için fırsat kollar insanlar anlamıyorum
Mükemmel bir şey yapıyorsun babasını annesini kaybetmiş üvey kıza annelik yaparak. Umarım aranız iyidir ve bozulmaz
Önceliğiniz herzaman kızınız olmalı diye düşünüyorum o size emanet edilmiş şonuçta sizi seven insan her koşulda bekler diye düşünüyorum 16 yaşındaymış daha reşit bile değil işini bulana kadar bence bir eliniz kızınızda olmalı
Bırakma beraber yaşın zaten iki sene sonra üniversiteye gider kendi hayatını kurar
Sevgilimle kari koca gibiyiz zaten disarida veya kendi evinde bulusuyoruz genelikle kendi evimdede kizima anne oluyorum o yuzden evliligi erteledik kizimdan vazgecmem
Rahmetli eşinin sana emaneti bence saygı duy çocuğuna zaten Allah kısmet ederse en fazla senin le 5 6 yıl yaşar daha sonrasında kendisi de hayat kuracak
Sevgilimle kari koca gibiyiz zaten disarida veya kendi evinde bulusuyoruz genelikle kendi evimdede kizima anne oluyorum o yuzden evliligi erteledik kizimdan vazgecmem
O zaman anlıyor sun gerisi sende
Sevgilimde kararima saygi gosterdi zaten
Yalnız sana bisey demek isterim sevgilin ne kadar ciddi
Evlilik teklifi edecek kadar ciddi eylulde evlenelik diyecek ksdar
Sen son kararı ni vermişsin senin le çıkarken bilmiyor muydu rahmetli eşinden kalan bir kızın olduğunu
Biliyordu ve sorun etmedi
Sen neden kendine neden sorun ediyor sun
Oyle iste merak ettim
teyzesine yolla. Emin ol seninle mutlu olamaz.
Kizikdan vazgecmeyecegim
Üvey kızın için hayatını ertelemen büyük incelik ve takdire şayan bir hareket başka bir sebebi yoksa. Bir çok insan öz evlatlarını bırakıp evleniyor. Gerçekten tebrik ediyorum sizi.
Tesekkur ederim
Rica ederim. Umarım çok mutlu bir geleceğiniz olur.
Cok sagolun
Bence yanlis bir durum ne olursa olsun sonuçta evleniyorsun kendi. kızın bile olsa sakıncalı ayni evde genç bir kızın olması iyi düşün derim
O sapkından genç kızı uzak tut illa ki şeytan pis şeyler getirir aklına akıllı ol
Neye dayanarak sapik diyorsun
Erkek değil mi?
Ya oyle de taniyorum onu yapmaz oyle
Şu siteye sor bakalım kaç kişinin başına o yapmaz dediğinden kötülük gelmiş
Sevgilim ile konusayim bu durumu
Kimsesiz vurgusu yapma kızı alt edeceği fikri oluşmasın zihnin de
Oncelikle karakterine ve insanligina cok dikkat edecegim sevgilimin ona gore
Olmadi onu evimize davet edip ikisini tek birakip kamera yerlestiririm bakalim kizima nasil davranacak
Aynı ev de yaşamakla ilk kez aynı ortam da olmak ayrı şey
Ya oylede
Tamam ya olmadi iki yil daha bekleriz sevgilim ile en azindan kizim universiteye falan gider
Hayırlısı olsun
Hem babasinin olumunden beri icine kapandi belki evlenirsem simdi daha da kotu olacak en azindan iki yil daha beklersem bi duzelri
Bence yaninda tut zaten 18 yasinda belki kendisi ayrilmak ister evden okul is durumlari vs
Yanına al zaten bi kac sene sonra kendi ayrı eve çıkmak isteyecek evlencen adamı da iyi tanı insanoğlunun ne yapacağını HIÇ bilemezsin sonuçta o sana eşinden emanet emanete hıyanet etme👈...👋✋️🙌
Eğer ki anne kız ilişkiniz varsa bu soruyu sorman bile hata elbette yanına al
Bence yaniniza alin. Kizla empati kurdum da teyzesine gondermeniz sizin onu istemediginizi dusundurtebilir ve uzulebilir. Ki o size emanet.
Evlenmekten vazgectim zaten simdilik kizimi hic biryere birakmam
İyilik yapacagim derken kotuluk yapiyor da olabilirsin. Ben olsam ayni evde kalmazdim
Çocuğu sosyal hizmetlere ver en azından 18 oldumu memur olur. Nit: sosyal hizmetler çalışanı
Adama bastan bulunmalıydın
Cocukla anlaşamıyor muydun
bunu kızınlada sonrada evleneceğin adamla konuşmalısın
Sevgilimle kari koca gibiyiz zaten disarida veya kendi evinde bulusuyoruz genelikle kendi evimdede kizima anne oluyorum o yuzden evliligi erteledik
bu konuda acele etmeden sağlıklı şekilde ilermeneiz daha iyi
Aynen oyle acelemiz yok
en iyisi o zaman rahatınızda bozulmadan tadını çıkarırısınız
Oyle ya
Olmaz. Münasip olmaz yani yeni evleneceğin adamla üvey kızının aynı evde kalması.
Annesi ölü, bu annesi ölmeden hamile iken babasini ayartmiş, annesi doğumda ölmüş babası ile bu bebek yalnız kalmasın diye evlenmişmis, yaşlı teyzesi var başka şehirde, bir kaç hafta ya da ay önce kız 13 du şimdi 16 senaryoya göre ve bu iyi anne üvey kızına sahip çıkmış muhteşem anne rolünde, millet bunu şakşaklasin diye aynı senaryo kaçıncı sefer 🤣
Evet ama öncelikle evlendiğin adama da kızını sevdirip tam bir çekirdek aile olarak yaşamaya devam edebilirsiniz
Kizin gibi görüyorsan aranizdaki bağ güçlüyse yanindan ayirmaman gerekiyor
Vazgecmeyecegim kizimdan
Cok iyi bi insan olmalisiniz kimse boyle sahip cikmaz
O kızı sağa sola bırakmaya vicdan el vermez. Düzgüncene yetiştir kol kanat ger tabiki
Evliligi simdilike eteledim kizimdan vazgecmem
Vazgeçme tabiki. Ortam çok kötü vicdan el vermez
Aynen oyle
Sevgilime guveniyorum ama kizimin duzenini simdi bozmak istemiyorum
Sevgilimle kari koca gibiyiz zaten disarida veya kendi evinde bulusuyoruz genelikle kendi evimdede kizima anne oluyorum
Öncelik kızın olmalı bi anne olarak
Oyle zaten
Kızın seninle aynı evde yaşamamalı bence. Çünkü bu devirde kimin ne olduğu belli değil.
Evlilikten vazgectim simdilik
Evlilik çok saçma bi müessese bence iyi yaptın kskskos
Yaşa bence hayır duasını alırsın empati kur l@n senden başka kimsesi yok yavru kedi gibi dışarı mı atıcan çocuğu hayret bişeysin yaw o çocuğa bak
Evlenip napcaksin kizinla beraber yasa hayatini sen gorevini yap okut buyut sen onun sevabini alirsim insallah
Önce kız ile konuş senle kalmak istiyorsa adama söyle
o daha çocuk.
psikolojik olarak en makul durum neyse onu yapın.
o kıza öz kızınmış gibi muamele yap tam ergenlik yaşları yanlış bir şeyler yaşamasın yapmasın
Tabikide üçümüz demelisin bana göre o kızın duygularını cidden önemsiyosan
bence kızın evlenene kadar bekle evlendikten sonra evlen
Soruyu sormann bile saçma bakamicaksanız doğurmayın ya bir erkek için vazgeçmeye değerse
Üvey kızıymış
Çok üzüldüm kıza ya
Vazgecmem kizimdan
Bırakma kızı üçünüz yaşayın.
Sevgilimle kari koca gibiyiz zaten disarida veya kendi evinde bulusuyoruz genelikle kendi evimdede kizima anne oluyorum o yuzden evliligi erteledik kizimdan vazgecmem
Yani doğru karar, 2 yıl ertelemişsiniz galiba o süreç içinde zaten bir görüş ayrılığı da olabilir ayrılırsınız da belki. Hayırlısı diyelim.
Bol bol gorusuruz sevgilimle zaten
Şimdiki kocana sor sonra kızında başını yakarsınız
Evliligi simdilik erteledim kizimdan vazgecmem
Sevgilimle kari koca gibiyiz zaten disarida veya kendi evinde bulusuyoruz genelikle kendi evimdede kizima anne oluyorum
Hayir mecbur degilsin senin cocugun degilki
Vazgecmem kizimdan evliligi erteledim kizimdan onemli degil
Onun annesi benim artik ona bebekliginden beri ben bakiyorum
Anne gibiysen tabiki bakma elin adami kim bilir ne yapar kiza beraber yasayin ne güzel erkeğe ihtiyac yok bu devirde
Aynen oyle zaten disarida sevgilimle buluyorum illa evlilik gerekmiyor
Valla helal olsuun 🤗🤗😍
😘😘
Sevgilimle kari koca gibiyiz zaten disarida veya kendi evinde bulusuyoruz genelikle kendi evimdede kizima anne oluyorum
Bırakma kızı ortada sakın
Birakmayacagim vazgecmem kizimdan