+1 yılSamimiyete bağlı aranızdaki hem illa öz çocuğun mu olması lazım en azından bir zamanlar değer verdiğin adamın sana emaneti o kız eğer istersen onunla gerçek anne kız gibi olabilirsin yanında ol bence annesi ol onun aynı durumda ben olsam kız çocuğu olsun erkek çocuğu olsun öz evladımdan ayırt etmeden babalık yapardım onların yokluğunu hissettirmezdim öksüz yetim kalmış yavrucak aynı durumda öz evladın da olabilirdi bunu düşünerek hareket etmelisin
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen olsam çocuğumu/çocuklarımı yanımda isterim yani artık benim için öz çocuğum/çocuklarım gibi olurdu. Eğer sevgilim kabul etmeyecekse veya ileride sorun çıkaracaksa gerekirse de sevgilimden ayrılırım ama bu durumda o çocuğu asla yarı yolda bırakmazdım.
00 Yorumla
Kız yıllardır seninle yaşamış şimdi de Evleneceğin kişiye söyleyim evlenene kadar beraber yaşamanız lazım. Ama yani kız zaten birkaç sene sonra evlenir gider
06 Yorumla
Soran+1 yılBebekliginden beri taniyorum onu
Soran+1 yıl8 yasina girerken soylemistim oz olmadigimi ama o bana hep anne dedi bende onu cocugum bildim
Soran+1 yılAslinda evlenecegim adam kizimi gormustu onu bi kez okuldan almaya gitmistik ve onu cok sevmisti yani problem olmaz bence
+1 yılEşinin vefat etmesine çok üzüldüm 😞 İstersen o da benim çocuğum de yetim bırakma onu öz olmasa da senin çocuğun olarak yeni yuvanda yaşatmayı istersen
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Kesinlikle gönderme
Zaten zavallının annesi yok
Bunun yarası kocaman
O minicik yüreğine
Oraya buraya gönderip hırpalama sabiyi...
Birlikte yaşayın
Annelik yap çocuğa.
Eğer bunu yapmazsan...
Kaybedersin ahiretini...
Yazık etme kendine
31 Yorumla
+1 yılÖnce kıza bu durumu anlat ne düşündüğünü ne istediğini falan sonra da akrabasiyla konuş doğru karari vermeye çalışın ama evleneceğin adamin yanına götürünce de gerçekten sahip çık her türlü istismardan koruyacağına emin ol dünya hali ne olacağı belli olmaz
03 Yorumla
Soran+1 yılEvlenecegim adamin sorun cikaracagini zannetmiyorum
- +1 yıl
Şimdi tabi ki adama güvenip de evlenyorsun sonuçta ama yine her ihtimal gözünün önünde olsun derim kiz çocuğu sonuçta onun için en doğru kararı sen bilirsin hersy gönlünüzce olsun
Soran+1 yılHaklisin
+1 yılbence kızı sokaga atma derım netıcede cok kücük yaasta seninle kjalmıs seni annesi gibi görmüş yetim bakmak sevap anneside babasıda yok neticede kabul ederse adamda öyle etsin ünv okut işini bul en azından bakarsın senin diger cocukların varsa ondan daha hayırlı cıkar cıkmassada zaten ceker gider insanı olarak böyle ha teyzesi cıksın gelsın derse kızda ben gidecem derse gider zaten ama asla yıllarca adamla yasamıssın simdi yol ayrımında terketmez insanlıgımıza aykırı
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılzor secım . ama sahsı bu durumu karsı anlatır o kısıyı yanımda kaldırırdım . cok kucuk savunmasız bır yas.
karakter hayata bakısını bılmıyorum ama dogrusu yukarda yazdıgım .
tabı erkek buna ne der senınle cıddı evlılık dusunuyorsa bılemedım .
kucuk bır hatan o kısı tarafından senın pesını bırakmayacak azab olur bunuda unutma.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHatırladım seni sen adamn sevgilisiydin eşi senin yüzünden öldü. Şimdi evlemcem diyorsun bide. Evlenme sakın kızı büyüt üniversiteye gönder sonra evlen. Evleneceğin adam kim bilir kıza ne yapar. ya da kimsesizler yurduna ver şimdiden bunlarin hesabini yaptınsa kiz kurtulur en azından senden.
00 Yorumlayerinde olsam birlikte yasamaya devam ederdim. o yaslarda bir cocuk icin boyle bir degisim zor olur eger aranizda gercekten iyi bir bag varsa ama tabii ki iyi olanin ne oldugunu bilemeyiz. sana ne dogru hissettiriyorsa onu yap.
01 Yorumla
Soran+1 yılOyle olacak galiba
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılBunun cevabı kızında, onunla konuş biraz üstele ama, sen bilirsin deyip geçmesine izin verme... Beyefendiyi de sen tanıyorsun son karar senin olmalı... Doğru kararı ancak sen verebilirsin...
10 Yorumla
+1 yılSahip çıkman daha yerinde bir karar olur. Sana da alışmıştır zaten , yeni yetişen kimsesiz bir kız bence bırakma sahip çık
13 Yorumla
Soran+1 yılBebekliginden beri bakiyorum ona
- +1 yıl
O zaman Manevi annesi olmuşsun artık , birbirinize yoldaş olun sahip çıkmaya devam edin. Bilmiyorum öz evladınız var mı ama bu evladınız da ilerde size bakar sahip çıkar diye düşünüyorum. Evleneceğiniz kişi de buna saygı duyar, duymalı çünkü elinizde büyümüş bir bağ oluşmuş aranızda.
Bende babası vefat eden annesi çalışmak zorunda olan kimsesiz bir annenin kızını büyüttüm , gerçekten ciddi bir bağ kuruluyor arada
Soran+1 yılKendi cocugum yok
+1 yılBence gönderme yüzüstü bırakma çocuğu kim bilir nasıl davranırlar göndereceğin yerde bi nevi sana emanet o. Vicdanının sesini dinle
117 Yorumla
Soran+1 yılAynen zaten cocuk kendi annesini dogru duzhuj hatirlamiyor ki uzak akrabasini bilsin
Soran+1 yılBen onu ne yapip edip yanima alacam birakmam ortada bebeklikten beri ben bakiyorum ona
- +1 yıl
Diğmi emeklerin var üzerinde aranızda bi bağ olusmus elinde büyümüş anne diyince aklına ilk gelen insansın büyük ihtimal iyi ki senin gibi iyi kalpli insanlar var
Soran+1 yılBana zaten anne diyor
- +1 yıl
Oy kuzum ya çok çok masum sen onun hayattaki tek sığınasın
Soran+1 yılOyleyim tabi yavrum oz annesini bilmedi ki hic gozlerini actiginda benim kucagimdaydi
- +1 yıl
İyiki varsın güzel insan iyi ki..
Soran+1 yılSagol
Soran+1 yılZamaninda aslinda o kiza en buyuk kotulugu yaptim simdi ona bakmam anne olmam boynumun borcu aslinda
- +1 yıl
Ne yaptığını bilmiyorum ama kendini suçlama sen iyi kalpli bi insansın. Hepimizin hataları var olacakta kimse masum değil ki hayat bi nevi bizim film sahnemiz burada sınavlarımız var bizde bu senaryodaki oyuncularız farkında olsakta olmasakta. Şöyle düşün küçükken zaten annesi ölmüş sen olmasan babası başka bi kadınla evlenirdi ve o kim bilir nasıl davranırdı o masuma o yüzden kendini suçlama bilerek böyle denk getirdi yaradan bence
Soran+1 yılVicdan azabi cok cekiyorum bunu kimse bilmiyor ama
Soran+1 yılAslinda be yaptiklarimi bi bilse yuzume bile bakmaz da
Soran+1 yılBen olmasaydim zaten annesi yasiyor olacakti
- +1 yıl
Anlatırsan dinlemek isterim hem içini dökmüş olursun seninde içindekileri anlatmaya ihtiyacın var bayağı birikmiş biliyorum
Soran+1 yılAslinda cok iyi olur
- +1 yıl
Kabul ettim bende attım
- +1 yıl
Tabi hemen atıyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılO kiizi devlet korumasına ver 2 sene sonra memur olsun. Yarın birgün kalkar o evleneceğin adam evde. kiza tecavu eder. Teyzesi bakamayabilir. En iyisi devlet yurduna yerleştir 2 sene sonra memur olsun kız. Sende uckurunu kovalamaya devam et işte
04 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka
Cevap sahibi+1 yılAdamım kızı taciz etmiycegi ne malum. ver çocuk yetiştirmeye hm memur olur hm hayatı kurtulur
Soran+1 yılYapmaz oyle bisey
Cevap sahibi+1 yılEe. peki sen öyle diyorsan
Ben senin yerinde olsam birakmazdim senin kanindan degil ama bi kiza hayat verme sansin var annelik yapma sansin var. Hem akrabasina göndercen ordan ne sekilff bakicaklar hicbir zaman bilmicen icin rqhat etmez.
10 YorumlaBence kızı seviyorsan bırakma derim onun psikolojisini de düşün derim. Açıkçası böyle bir durumda çocuğum olsa planlarımı o çocuğa göre yapardım
05 Yorumla
Soran+1 yılOz cocugum yok ama ona bebeklikten beri ben bakiyorum
Soran+1 yılYok zaten onu da alacagim yanima birakmam onu
Soran+1 yılSevgilimle de konusacagim ama sorun cikaracagini sanmam
Soran+1 yılSevgilim beni her konuda memnun ediyor
Kız bebekliğinden beri yanında üvey kızım diyip bunu düşünmen bence yanlış
Hayatına bir erkek girebilir bu çok normal lakin acaba kızımı teyzesine bırakiyim sorusu bana çok yanlış geliyor
Benden sana öneri kızına hayatıma yeni biri girdidiğini evleneceğini söylemek ve onun tepkisine göre hareket etmek en doğrusu olacaktır bir birinize alışmışsınız hayatına girecek olan erkek için ayrılmanın ikiniz içinde üzücü olur00 YorumlaNe güzel bi insansın eşinden sonra kızına sahip çıkmış bırakmamışsın onu. Önce evleneceğin kişiyle konuş daha sonra kızla konuşur anlatırsın.
01 Yorumla
Soran+1 yıl😘😘
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÖnce bunu kızınla konuş sizinle yaşamak isterse bunu evleneceğin adama söyle
03 Yorumla
Soran+1 yılSormadim hebuz ama ister bence beni annesi olarak goruyor kendi annesini tanimamazken beni tanidi sen nasil mutluysqn oyle olsun annecigim der
- +1 yıl
Ne mutlu size o zaman ınu sakın bırakmayın
Soran+1 yılIstesemde birakamam
+1 yılgönder gönder yoksa grup fanteziler yaşarsınız seni isteyen erkek ile
03 Yorumla
Soran+1 yılSen iyi misin kiz 16 yasinda cocuk daga cocuk
Soran+1 yılDaha cocuk
- +1 yıl
Artık millet reşit olmayanlara sarkıyor
- Aile & Toplum konusunda 849 cevap paylaştı.
+1 yılBence kızı yalnız bırakma ama kızada gerçekten sahip çık istismara uğramasın
015 Yorumla
Soran+1 yılYok zaten bi zarari yok ki garibimin kucuklugunden beri mahsun bir cocuk
- +1 yıl
hayır kız her hangi bir istismara uğramasın tacizdir ya da herhangi bişeydir kimsesi yok neticede herhangi bir kan bağıda yok korkar diyemez belki ne biliyim işte anladın umarım
- +1 yıl
yabancılık hissettirme kıza
Soran+1 yılEvlenecegim adam oyle birine benzemiyor ama dedigin gibi dunyanin binbir hali var
- +1 yıl
Kız sahipsiz resmen eğer sen sahip çıkmazsan şimdi çocuklar üvey annelerinin ya da babalarının yanında korkup bazı şeyleri içine atıyor. Bu kız şu an üveyinde üveyi nasıl korkmasında ya da çekinmesinde bişey olduğu zaman sonunu düşünmeden ortaya atsın gidecek yerinin olmadığını da düşünüyor. Allahını seversen o kıza öz annesinden farklı davranma inan bunun sana Allah katında mükafatı çok olur.
Soran+1 yılYok zaten ben onu cocugum bildim o da beni annesi
- +1 yıl
eee o zaman neden göndermeyi düşünüyorsun?
Soran+1 yılYani yinede kendi istemezse hani
- +1 yıl
istemezse nereye gidecek zaten çocuğun senden başka şansı yokki
Soran+1 yılAynen
- +1 yıl
İllaki kendi geleceğini düşünüyorsun ama inan o kız sana bir nimet bilirsen. >Belki ahiretini kurtaracak o kız haberin olsun.
Soran+1 yılOyle tabi
Soran+1 yılO kizin 40i ciktiginda ben vardim
Soran+1 yılZamaninda isledigim gunahlardan arinmak icin gonderdi belki de allah o kizi
Soran+1 yılDedigin gibi belki ahiretimi kurtaracagim
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim de manevi kızım var, öz babasına bile kaşlarını çattırmam. Hele ki eve yabancı bir adam getirmek, kızımı başkasına yollamak.. İmkansız şeyler. Empati yapamadım seninle üzgünüm.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 646 cevap paylaştı.
+1 yılilginç.. ama helal olsun sana. üvey de olsa kızı sokakta bırakmadın. ilk kızına söyle bence. adam da söyle.. ama senin o kızla hukuki bir bağın yok..
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 597 cevap paylaştı.
+1 yılTam ergenlik çağında psikolojisini düşündün mü hiç ama erkek ile de zor bence kızının fikrini al
00 Yorumla Kiza uzuldum ya.. evlencegin insan kizina nasil davranir bilinmez. teyzesine gitse daha iyi
00 Yorumla
+1 yılbirlikte yaşama teklif et kabul etmezse teyzesine gönderirsin
00 YorumlaAdam bişey yapmasın ona dikkat et öyle yapan adamlar elime bir denk gelirse allahım allahım
00 Yorumlacok acık yıne trol bı soru sankı xper kasmak ıcın
00 Yorumlabunu onunla konuş anlayacaktır sonra evlenmek isteyene ortak karar bildirin ama bence o elemanı s et
00 Yorumla
+1 yılYeni evlendigin eşin göz dikebilir kıza zaten öz kizida değil der
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. ya bu çok sıkıntılı bi durum şimdi bu tamamen senin vicdanına kalmış bişi ama kızı da al karşına konuş neticede kız çocuğu bu koruyup kollamak lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBeraber yaşayın annesi gibi görmüş seni evleneceğin adama söyle uçunuz yaşayın
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkadınların vampir olması
ölünce hayatlarına deva m etmesi
tebrikler bu arada09 Yorumla
Soran+1 yılHayasiz bisey yaptigim yok ki
Cevap sahibi+1 yılmesele o değil ya
kadınların erkekleri bi şekilde kullanması
Soran+1 yılOna bakacak olursak da vefat eden esim kizimin annesi vefat ettikten sonra benimle evlendi
Cevap sahibi+1 yılçıkarsal işler
aşk meşk değil yani?=
Soran+1 yılBen vefat eden esime asiktim hemde cok
Cevap sahibi+1 yılaşıktın da
ne oldu
üstüne evleniyon?
Soran+1 yılTekrar kadin oldugumu hissetmek istiyorum
Cevap sahibi+1 yılkendi başına hissetmiyor musun?
Soran+1 yılTekrar o duyguyu yasamak istiyorum
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSen kendini o kızın yerine koy bir öyle düşün sonra o kızın kendi oz kızın olduğunu düşün birde öyle karar ver bakalim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSizinle yaşaması uygun değil teyzesi daha makul bir secenek
00 YorumlaTeyzesine yolla elin adamıyla aynı evde yaşamasın o ne aw ben teyzesi olsam 1 saniye bırakmam yeğenimi
03 Yorumla
Soran+1 yılTeyzesi yasli ve bebekliginden beri ben bakiyorum
Soran+1 yılOyle biri degil ama haklisin tabi
Burafan soracağina ilk basta vicdanina sor. Vocdanin neder. ya da o cocugun yerinde sen olsan ne yapardin
00 Yorumlaİlk önce bir kız ile konuş
Kız ile aran nasıl? O seni anne olarak mi görüyor03 Yorumla
Soran+1 yılEvet evet annesi olarak gorur beni
Soran+1 yılEskisi gibi olacak sadece bi kisi daha yasayacak
+1 yılAkrabasına yolla... evleneceğin adamın ne yapacağından emin olamazsın
00 YorumlaTamamen kafa uyumu ile alakalı bence bu olay. Uyuyorsa bir problem olmaz.
00 YorumlaSenin hislerin onemli
04 Yorumla
Soran+1 yılBen ucumuz yasamayi cok isterim
Soran+1 yılKizimi birakamam
Gizli Üye(36-45)+1 yılO kıza da göz diyebilir o adam, grup teklif edebilir ikinize
06 Yorumla
Soran+1 yılYok artik cocuk daha o
Cevap sahibi+1 yılErgen olmuş, bazı adamlar sarkıntılık yapıyor, kız bile adamla kaçabilir, ikinizin seslerini duyup tahrik olacak belki adamla yakınlaşacak
Soran+1 yılCocuk ama o
Cevap sahibi+1 yılEvlense çocuğu olur, o odasında neler yapıyordur kım bilir.
Soran+1 yılYok artik
Cevap sahibi+1 yılOnun yaşındakilerin ABD de ve Avrupada 3 yıllık sek.. hayatı var, ben 14 yaşındayken Newyorkta sınıftaki kızlar, okuldaki kızlar sek.. teklif ediyorlardı, Melezim ben Siyahi gibi o yüzden beyaz kızlar merak ediyordu benim uzvumu, mas.. yon yapıyordur odasında, ergenliğe girdi çoktan, o çalışırsa ayrı eve çıkar.
Bence birlikte yaşamaya devam edin
01 Yorumla
Soran+1 yılYok yanima alacagim zaten
+1 yılSeninle kalması saçma sapan
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden ki
Yaşlı adamla evlenirseniz böyle olur
01 Yorumla
Soran+1 yılBabasina cok aşıktim o zamanlar
+1 yılDwvam edin anlaşamıyormusnuz
05 Yorumla
Soran+1 yılYok aslinda guzel anlasiriz zaten kucuklugunden beri mahsun bir cocuktu
- +1 yıl
O zman kalsın yani sorun mu cıkarıyor
Soran+1 yılYok zaten evlenecgimi bilmiyor
- +1 yıl
Anladım
Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. sana alışmış. seninle kalsın
00 Yorumla
+1 yılyeni eşin problem etmiyorsa kalsın
00 YorumlaBence 2 ile bir konus ona göre hareketet
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 356 cevap paylaştı. 3 nuz yaşayın ne var bunda
02 Yorumla
Soran+1 yılYok zaten buyuk ihtimal boyle olacak
Doğru düzgün miras kaldı mı
00 Yorumla
+1 yılaranızdaki muhabbete bağlı tamamen..
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 654 cevap paylaştı.
+1 yılNiye evleniyorsun onu anlamadım?
04 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum cunku
- +1 yıl
Ne alaka ya
Soran+1 yılSevgilime asigim cunku
- +1 yıl
Bi git aşıkmış
Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı. Kızın fikrini al derim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Üçünüz yaşayın, kıza yazık
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılAynı evde yaşayın
01 Yorumla
Soran+1 yılOyle olacak zaten kiz ile daha konusmadim ama o da kabul eder
+1 yılNasıl bir aile yapınız var inceleyelim mi
02 Yorumla
Soran+1 yılOlur
- +1 yıl
Bekliyorum vaktimiz varsa
+1 yılGönder bence
04 Yorumla
Soran+1 yılNeden mesela
- +1 yıl
Aranız bozulabilir adamla. Koca kız olmuş ama tabii bunu günümüz bozulmuş toplum yapısının karakterine bakarak söylüyorum belki de adamın aklının ucundan bile geçmeyecek.
Soran+1 yılYok o oyle bi cocuk degil cok uyumli dusunceli biridir ayrica benim mutluluguma da onem verir
Soran+1 yılEvlenecegim adamda kizimi gordu cok sevdi zaten
+1 yılEşinin sana emaneti onu bırakma hiç
01 Yorumla
Soran+1 yılBirakmam
Onu bırakmamalısın bence
01 Yorumla
Soran+1 yılBirakmam
Aile & Toplum konusunda 621 cevap paylaştı. Kızı bırakma yazık
00 Yorumla
+1 yılBilmiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKıza danış istersen?
023 Yorumla
Soran+1 yılSoylecegim bugun
Cevap sahibi+1 yılTahminince ne der
Soran+1 yılSen nasil mutlu olacaksan oyle yap annecigim der
Cevap sahibi+1 yılDaha neyi bekliyorsun o zman?
Soran+1 yılBirazdan ona soyleyecegim
Soran+1 yılBirlikte yasamayi
Cevap sahibi+1 yılSor bakayım merak ettim bende Ya :)
Soran+1 yılYazarim birazdan yavrum bi uyansin hele
Cevap sahibi+1 yıl:) yaşlarınız kaç
Soran+1 yılKimlerle
Cevap sahibi+1 yılSenin kzının
Soran+1 yılO 16 ben 36
Cevap sahibi+1 yılHımm evleneceğin adam
Soran+1 yıl38 yasinda
Cevap sahibi+1 yılHımm yaşlı degil mi
Soran+1 yılBenden 2 yas buyuk sadece
Cevap sahibi+1 yılNe bileğim 26-27 yaşındaki genç olgunlar dururken
Soran+1 yılBoyle daha iyi iste
Cevap sahibi+1 yılAma neden:)
Soran+1 yılOlgun iste bende oyleyim
Cevap sahibi+1 yıl:) cinsel ilişkiniz basım
Cevap sahibi+1 yılNasıl
Soran+1 yılIyi
Gizli Üye(30-35)+1 yılGöndercksn
01 Yorumla
Soran+1 yılBirakamam onu hem daha cocuk o
- Devamını Gör (2)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer