Ailemle yaşıyorum ayrı eve geçmek istiyorum annem teyzeme söylediğinde teyzem diyr ki ayrı eve geçmiş kızı almak istemzlr?

Boşanalı bir yıl oluyor. Bir insan namusuyla yaşadıktan snra neden böyle düşünülsün anlamıyorum. İnsanlr dermiş ki ailesiyle anlaşamadığı için ayrı eve çıktı dermiş her insan ayrı ve yalnız kalmaya ihtiyaç duyabilir. Siz böyle biri hakkında ne düşünürsünüz?
Ailemle yaşıyorum ayrı eve geçmek istiyorum annem teyzeme söylediğinde teyzem diyr ki ayrı eve geçmiş kızı almak istemzlr?
Cevapla