Annem kızımı benden almak istiyor? Üvey babayla genç kızın aynı evde yaşaması yanlış mı?

Merhaba arkadaşlar ben çok erken yaşta bir evlilik yaptım maalesef toyluk ile. Yürümedi tabii ki ve ayrıldık O evliliğimden şu anda 15 yaşında olan bir kızım var.

Üç yıl önce şu anki eşim ile evlendim eşim çok iyi birisi ve aşığım ona tabii ki. Kızımı da çok seviyor babalık yapıyor. Ama annem sürekli bana kızımın genç kız olduğunu ve eşimle aynı evde kalmaması gerektiğini söyleyerek kendi yanına istiyor.

Annemin bu söylediklerini kızıma direkt olarak söylemedim tabi ama anneannenin yanında kalmak ister misin bir süreliğine diye sordum. Kızım hiç gitmek istemiyor. Benim dr açıkçası pek gönlüm razı değil göndermeye.

Annem haklı mı sizce? Ne yapmam gerekir?

Annem kızımı benden almak istiyor? Üvey babayla genç kızın aynı evde yaşaması yanlış mı?
Cevapla