Merhaba arkadaşlar ben çok erken yaşta bir evlilik yaptım maalesef toyluk ile. Yürümedi tabii ki ve ayrıldık O evliliğimden şu anda 15 yaşında olan bir kızım var.
Üç yıl önce şu anki eşim ile evlendim eşim çok iyi birisi ve aşığım ona tabii ki. Kızımı da çok seviyor babalık yapıyor. Ama annem sürekli bana kızımın genç kız olduğunu ve eşimle aynı evde kalmaması gerektiğini söyleyerek kendi yanına istiyor.
Annemin bu söylediklerini kızıma direkt olarak söylemedim tabi ama anneannenin yanında kalmak ister misin bir süreliğine diye sordum. Kızım hiç gitmek istemiyor. Benim dr açıkçası pek gönlüm razı değil göndermeye.
Annem haklı mı sizce? Ne yapmam gerekir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer