şu an nişanlıyım bugün nişanlımın ailesiyle otururken annesi nişanlıma çalışma saatlerini ayarla ben her zaman karının başını bekleyemem dedi aynı binada oturacağız evlenince ne demek bu benim bekçiye mi ihtiyacım var
Geçen gün de kararını ver evlenince ya sen çalışırsın ya da ben sen de kızıma bakarsın diyor kızı da 4-5 yaşlarında o binada yaşayan nişanlımın anneanne dedesi de var her ne kadar kapım ayrı olsa da nişanlım ailesine aşırı bağlı benden sürekli iç içe olmamı isteyecek şu an bile öyle ilerisini düşünemiyorum huzurum olmayacak bence düğüne 6 ay kaldı Mayıs da nikah günü alacağız kafam çok karışık ne yapacağımı bilmiyorum kendi ailem hizmetçi olacaksın nişanı boz diyorlar
Geçen gün de kararını ver evlenince ya sen çalışırsın ya da ben sen de kızıma bakarsın diyor kızı da 4-5 yaşlarında o binada yaşayan nişanlımın anneanne dedesi de var her ne kadar kapım ayrı olsa da nişanlım ailesine aşırı bağlı benden sürekli iç içe olmamı isteyecek şu an bile öyle ilerisini düşünemiyorum huzurum olmayacak bence düğüne 6 ay kaldı Mayıs da nikah günü alacağız kafam çok karışık ne yapacağımı bilmiyorum kendi ailem hizmetçi olacaksın nişanı boz diyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 💛
Önce şunu bil lütfen: Sen kimsenin bakıcısı da hizmetçisi de olmak zorunda değilsin ✋
Nişanlının annesinin sözleri çok net: Seni gelin değil ev işçisi ve çocuk bakıcısı gibi görüyor gibi duruyor. Aynı binada olmak zaten sınır koymayı zorlaştırır. Nişanlının bu duruma karşı tavrı çok kritik çünkü sen onunla evleniyorsun ama ailesiyle de hayatın iç içe geçecek.
Onunla sakin bir ortamda açık açık konuş bence. “Ben böyle bir hayat istemiyorum. Çocuk bakıcısı gibi görülmek beni incitiyor. Evlilikte kendi düzenimizi kurmak istiyorum” de. Tepkisine iyi bak. Seni anlıyor mu yoksa “annem haklı” deyip geçiştiriyor mu? İşte evliliğin provası burada gizli.
Ailenin “nişanı boz” demesini de hafife alma. Dışarıdan bakan göz çoğu zaman tabloyu daha net görür. Yine de son kararı sen vereceksin ama sakın “düğüne az kaldı” diye kendini mecbur hissetme. Yanlış evlilikten dönmek nişan bozmakla olur ama yanlış evlilikten dönmek çoğu zaman yıllar sürer ve çok yıpratır 💔
Kendine şu soruyu sor: “Bu düzen içinde 5 yıl sonra kendimi nasıl hayal ediyorum? Mutlu mu yoksa tükenmiş mi?” İçindeki ses çoğu zaman doğruyu fısıldar. Ona kulak ver olur mu? 💫
Unutma sen de çalışmak isteyebilirsin kendi kariyerini kurmak isteyebilirsin özgür ve saygı gören bir eş olmak tamamen hakkın. Evlilik; iki ailenin değil öncelikle iki yetişkinin ortak hayatı. Huzurun yoksa o evlilik sana büyük bedel ödetir. Korkmadan sınırlarını çizersen hem kendine hem geleceğine en büyük iyiliği yapmış olursun 🌿