AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Sen nereye o oraya bence
Birakmatacagim kizimi
teyzesine yolla tabiki daha cok cocugun olur
Evlenmeyi erteledim
niye
Daha dogru cunku
o senin çocuğun değil başkasının çocuğu seni ilgilendirmemeli kendi aileni kurmalısın bi 5 yıl daha geç kalırsan çocuğun olmaz
Cocugum olmuyor benim
Ustelik onu ben cocugum olarak kabullendim
sen bilirsin
kaç yasindaydi ilk tanistiginizda
Bebekti henuz
himm o zaman normal kendi cocugun gibi görmen
Dimi
Maddi durumunuz iyi mi? Ona göre karar ver
Maddi durumum iyi ama kizimdan vazgecmeyecegim 2 yil sonra evlenecegim
O senin kızın, lütfen onu yalnız bırakma kız evladı.. 2 yıl sonra mı çok zaman varmış. O zamana kim öyle kim kala belli bile olmaz evlilik işi bende yeni evleneceksin zannettim. Kimseye bırakma sen bak o kıza derim.. 2 yıl büyük zaman, yarın ne olacağı belli değil hayatımız da?
Birakmam kizimi
Bebekliginden beri bakiyorum zaten onun annesi benim artik
Tabii ki sen bakmalısın. Sizde kalmalı
Onu istemeyen afamla da olmamalısın çünkü adam değildir.
Hayir birakmam kizo
Kzii
Ayrılmayı ihtimal olarak bile düşünmen ne kötü
Bırakma bence onu yazık günah Allah için al bak
Hem sevabı çok
Allah sana emanet diye bırakmış günah olur sabiye
Kalbin çok güzel
Annesi ölü, bu annesi ölmeden hamile iken babasini ayartmiş, annesi doğumda ölmüş babası ile bu bebek yalnız kalmasın diye evlenmişmis, yaşlı teyzesi var başka şehirde, bir kaç hafta ya da ay önce kız 13 du şimdi 16 senaryoya göre ve bu iyi anne üvey kızına sahip çıkmış muhteşem anne rolünde, millet bunu şakşaklasin diye aynı senaryo kaçıncı sefer 🤣
Varsa böyle bir şey günahı onun boynuna
Bence üçünüz yaşamayın kimseye güven olmuyo maalesf🥺
Teklifte bulun israr et.
Kızını yanastirma bu islere
Bence bırakma ama yine de siz bilirsiniz
zor olabilir üçlü yaşamak.
bırakma çocuğu yanliz
once kızla konus kararı tek verme
Evlenicegin adam kıza göz diker
Arkadaşlar gayet güzel yazmışlar
Evleneceğin adama güvenine göre karar ver
Elin adamına nasıl güvenicen kızı uzak tut
Yok huzurunu bozma kendine yalnız yaşa daha iyi
Ne diyeceğimi bilemedim ya
kıza söyle o nasıl istiyor ona sor bence
Tabiki nereye gitsin kızın
Annesi almıyor mu acaba
Annesi ölü, bu annesi ölmeden hamile iken babasini ayartmiş, annesi doğumda ölmüş babası ile bu bebek yalnız kalmasın diye evlenmişmis, yaşlı teyzesi var başka şehirde, bir kaç hafta ya da ay önce kız 13 du şimdi 16 senaryoya göre ve bu iyi anne üvey kızına sahip çıkmış muhteşem anne rolünde, millet bunu şakşaklasin diye aynı senaryo kaçıncı sefer 🤣
@Hayatgercek sen de burada olayı anında çözmüşsün helal olsun :D
Valla benim gözlem çok iyidir hafıza da bu yüzden çok dönem böyle sorulara ama millet her seferinde aynı çok gülüyorum o yüzden burada soru yorumlara🤣
Çok dönem değil çok düşmem*
evleneceğin adama bi sor belki kabul eder
Rahat cinsellik yaşayamazsınjz
Yanlışlara yol açarsın benden söylemesi
Bu kızı birakma cennetlik olursun
Birakmam kizimi
Helal sana yemin ederim senin gibi erkek yok adamsın
Anne olunca
Ne yani bunu bırakacak mısın
Kizimi birakmam
kızını yanından ayırma bence
Velayeti kimde görünüyor
Ucünüz yaşayın bence kız hayattan sogumasin
Birakmam kizi
Bırakma zaten
Kocamin emaneti
Evet 👏👏👏
Oyle
Hatta kocasını bile paylaşın
Ne?
Üçünüz yaşayın
Sevgilimle kari koca gibiyiz zaten disarida veya kendi evinde bulusuyoruz genelikle kendi evimdede kizima anne oluyorum o yuzden evliligi erteledik kizimdan vazgecmem
Sacmalama kızın kac yasında
Yanı erkek mılletı bıraz yalamadır ıkınıze bırdennkocalık yapmaya kalkar
Kizim 16
Sevgilimle kari koca gibiyiz zaten disarida veya kendi evinde bulusuyoruz genelikle kendi evimdede kizima anne oluyorum o yuzden evliligi erteledik kizimdan vazgecmem
Katılıyorum
kocanın yasını bi kaç gün tutaydın bari ya
5 yil tuttum
geçti mi
16 yas buyuk bence esinle ayni evde olmaz
Hangi sehirdesiniz
Yaşamalısın
Ucunuz yasayin kiz icin de cok zor olur
kızınla aynı evde sorun yaşarsın
Hayit kocan kizina yavsar felan olmaz
KBB vnbffbgffhfhcjfjvk oggjmfjfcjfkgg
Hayır kesinlikle bence
İyi bir kadınsın ❤️yorumlara baktım da :)
Günümüz türkiyesinde sakıncalı bir durum.
Evet onların başından ayrılma
Üvey kızınla aran iyiyse al karşına konuş
Sıkıntı.
yok ya ne münasebet
Sus askm sn
aşkım?
Evet
Bir erkek daha eklemiş oh ohhh
Evet
Karar senin
üçünüz yaşayın..
Karar sizin
Sende kalmalı
Birakmam kizimi
Sevgilimle de konusacagim
Aynen öyle yap yazık ona
Sevgilimden de vazgecmek istemiyorum ama kizimdan da vazgecemem
Sadece sevgilime iki yil daha beklememiz gerektigini soyleyecegim
Bence kızın daha önemli
Oyle
Ama iste yillar sonrada biri cikti karsima beni seven
Neden 2 yıl
Seni seven kızınıda sever sevmeli sevmek zorunda
Dimi
. öyle
2 yil sonra uniye gidecek kizim o yzuden
Üniyede gitse bırakma hiç mi geri gelmicek farzetki öz kızın
Birakmam
Aferin
Kızını asla bırakma
Birakmayacagim
Kızın ne dedi bu duruma?
Sevgilimle kari koca gibiyiz zaten disarida veya kendi evinde bulusuyoruz genelikle kendi evimdede kizima anne oluyorum o yuzden evliligi erteledik kizimdan vazgecmem
Kizima soylemedim daha
Sevmiyonmu bu çocuğu
Kizimdan fazla sevmiyorum onu
her şey net o zaman seni istiyorsan onuda isteyecek sahip çık kızcaza o sana emanet edildi
Bence herşeyi konuş
Konusacagim
Yoksa ikiniz için iyi olmaz
Konusacagim bugun yarin
Sevgilimin itiraz edecegini zannetmiyorum
Umarım her şey istediğin gibi olur
Umarim
Tehlike var
Birakmam kizimi
Sevgilimle de konusacagim
Zarar verir kızına bırak
tamam 2 yil daha beklemesini soyleyecegim sevgilimin
Çok iyisin sen
ayrıl tabi
Evet tabikide
Konusulur
Az sabret