Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar size denk gelseydi ne yapardınız veya siz olsanız nabardınız
Arkadaşlar merhaba bugün ablam ben annem denize gittik ablam güneş kremi sürerken kopçesini hafif indirdi göğüsleri ortaya çıktı bikinide yandaki erkekler ucuna felan gördüler ben şok oldum siz olsanız ne yapardınız kolayda farkedemedi kendisi işte sizce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Olmuşla ölmüşe çare yok. Ablanı ya da görenleri öldürmezsin heralde, gözlerine milde çekilmez bin yıllık adet.
Öyle işte yapacak bir şey yok haklısın
Kaza olabilir Hanhahs siz olsanız napardınız diyo ahabab bu durumda bişey mi yapılması gerekiyor
Ne biliyim ya
Her erkek bakar böyle bi durumda yalan yok 😀
Farkındayım ama nabayım
Ablanı uyarmaktan başka yapıcak bişey yok 😀 uçları büyükse daha çok bakmışlardır 😅
Gözüktü işte yapacak bir şey yok
Bikinisi ufaktı belki ondan açılmıştır
Söz dinlemeyen saçlar:)))
Görünmez kaza yapacak bir şey yok. Evde bir iki deneme yapsaydınız.
Olan oldu artık
Ne bekliyon tabiki de görürler zaten çıplaksın hic bir sey yapamazsın
Sorma ya
Benden dönüp bakardım ne olacak cennet meyvesi
Zaten tüm erkekler baktı
Normal orada olsam ben yağlardım her yerini
Yav hje
Büyükmü
Orta
Kaç numara
Ne olacak niye şok oldun meme ucunu hiç mi görmedik 😀bakar geçeriz
Zaten vücudunun %90ı açık. Diğerlerinden hayıflanmıyor da memeye mi üzülüyor
😂 Garibanların gozu gönlü açılmıştır bidhaa nerde gorcekler bis3y olmaz
Yani sırf yansın diye açmayı düşünmüştüm çok da sorun değil orada bence
Ablanın vardır erkeklere gösterdiği sevgilisi arkadaşları alışık belli, 🤩
Ne alaka
Vardır yani şimdiki kızlar farklı Yaş kaç
20 ablamın
Ünili mi sevgilisi var mı
Üniversite bilmiyorum
Vardır kesin ortamı alışıktır o. Erkekler yürüdü mü ablana
Hayır
Ablan ne dedi.
Hemen topladı ne desin
Nasıl topladı. Hangi şehir
Tutup düzeltseydin ne var bunda
Ablan bilerek yaomd olamazmi
Hayır tabi ki
Emin misin? Yani kaç erkek vardı etrafta?
3 felan
Bide ablan neden kopcayi indirdik? O şekilde kapalı suremezmiydi
Ablan niye kopcayi indirdiki kenara çekip surseydi kremi?
Ne biliyim işte
Peki erkekler ablan yaşında miydi? Belki bilerek yaptı ablan? Yani beğendi belki erkekleri
Bilmiyorum artık o kadarı
Sen neden takildin bu konuya bu kadar? Sonuçta gayet doğal bir şey meme yani gorunen
Ne biliyim
E kanka peki meme ucu dikmiydi? Eğer dikse belliki isteklenmis ablan
Dikkat etmedim o an
Peki ablan çok utandımi açıldı diye göğsü?
bakarım hiç kaçırmam :))))
Baktılar ki zaten 😃
olsun siz olsanız dedin ya ben onun için dedim
Yağlardım
Töbe tövbe
Aman gısss meme biraz görünmüş. Abartmaaaaaaaa
Daha ne olsun
Cidden çok takılmayın. Gögüs burun saç tırnak her neyse... Vücudun bir parcası. Biraz görünse ne olur. Kapanmak korunmak değil. Saklamak çözüm değil. Bilinçli değilse kaza ile olmuşsa salla. Bakanın hayvanlığı
Bilinçli değilde işte ne bileyim
Rüzgar esse etel kalksa mesala ya da erkekler için bantolon yırtılsa arka delik gözükse. Takmayalım takıntı hastalıktır. Tatilin keyfine bakın
Bakardimm 😅
Uyarırsın düzgün bir dille
İstemeye gelirler
Ya ne demezsin
Sans
ucunu kes
çokmu göğsü açıldı
Evet gözüktü işte
göğsü buyukmuydu
sen naptinki
Yok
ablan nasıl anlamadi
Ne biliyim ya