24 yaşında, aile baskısı ve psikolojik şiddet karşısında ne yapabilirim?

Merhaba. Öncelikle, üniversitemi 1 ders ile bir dönem uzattım ve öğrenci evinde kalıyorum. Küçüklüğümden beri dayanılmaz baskıya maruz kaldım. İki kardeşiz ve abim, bu ortamda onlara uyum sağlamayı seçti. Ben ise, aksine hep savaştım.

Hayatımın son 1 senesinde, uyuşturucu içtiğimi düşündükleri için kavgalar ve iftiralar sonrası onların seçtiği güvendiği bir psikiyatr kliniğine gittim. Çıkan testlerim tertemizdi ve doktor sadece kavgalardan dolayı terapi gerektiğini belirtti. Bir süredir de, ailemin ana teması olduğu terapi seanslarıma gitmekteyim.

Bu psikolojik şiddetin ucu bucağı yok, anlatmaya başlamayacağım. Okulumun bitmesini ve onların yanına dönmemi 4 gözle bekliyorlar. Annem 6 ay öncesine kadar eşyaları abime vermeyi ve beni evden çıkaracaklarını söylemişti. Son dönemlerde, orada işe gir biz sana gel demiyoruz geçmiş geçmişte kaldı dedi. Fakat her zamanki gibi güvenmedim. Babam beni aradı ve buradan okula gidip gel o evden buraya gel gibi emirler savurdu. Uzun bi konuşmadan sonra yüzüme kapattı. Beni tehdit etti, daha bir çok şey.

Şuanda korkuyorum. Mesleğimle ilgili, hayatımı devam ettireceğim bir düzen kuracağım ve sadece istekleri beni hapsetmek. İşten bahsedince onları tanımadığından tanışmadan konuşmadan olmayacağından falan da bahsediyor. Ben ev kiramı ödeyebilecek ve hayatımı yönetecek durumdayım.

Bir erkek arkadaşım var ve birbirimizi çok seviyoruz. 2 senedir birlikteyiz ve evlilik düşünüyoruz. Ailemden hep sakladım, onu ailem bildim ve ailemden daha güvenilir bir yuvam oldu. Fakat evlilik de istesek henüz bundan da haberleri yok, olsaydı hayatımdaki insanı, onların kötü niyetlerine alet etmekten inanılmaz sakınıyorum.

Şimdiye kadar hep onların dedikleri oldu, şuanda intihar etmekle savaşmak arasındayım. biliyorum ki savaşın sonu yok, yıprandım, uğruna savaştığım hayatımın anlamını yitirmek üzereyim. Bir adımım daha kaldı,

paylaşmak istedim, görüşlerinize sizlerin hikayelerinize de açığım,

Okuduğunuz için teşekkürler..

Güncellemeler
+1 yıl
Not: babam bipolar ve anksiyete annem anksiyete depresyon abim ise obsesif komp. bozukluğuna sahip
böyle bir ortamda büyüdüm. her biri raporlu
24 yaşında, aile baskısı ve psikolojik şiddet karşısında ne yapabilirim?
Cevapla