Yaşım 26 ama ailemden psikolojik şiddet görüyorum, birikimim yok. Ne yapabilirim?

babamın aşırı stresli ve sinirli biri olmasından dolayı yıllardır sesim çıkmıyordu ve küçüklüğümde amcamdan halamdan sürekli psikolojik şiddet gördüm. bu gün babamla yok nedenden tartıştık. ve banyoya girerek bağıra bağıra lanetler okuyarak ağladım ve binadakilere de rezil oldum. ağlama nöbeti geçirdim resmen ve halen yorgunum. bu aile ile yaşamak istemiyorum yaş 26 ama birikimim yok henüz. hala psikolojik şiddet görüyorum ne yapmam gerekir?
Yaşım 26 ama ailemden psikolojik şiddet görüyorum, birikimim yok. Ne yapabilirim?
Cevapla