Benim ailem berbat ve okuduğum için de kendimi çok kötü hissediyorum?

Ben 27 yaşındayım. 3 tane okul okudum. Hep kurslar diller stajlar kendimi geliştirdim. Herkes şok olurdu hiç kötü alışkanlığı olmayan sadece okuyan biriydim. Babam denen pislik tarafından hep taciz tehdit hakarete maruz kaldım. Ama annem denen ezik hasta asla boşanmadı ve zorla beni aynı evde yaşattı o adamla. Neyse işe girdim ama düşük maaşım var ondan ek işler yapıyorum ama onlarda da üç kuruş alıyorum. Ayrı şehir ve evdeyim ailemden. Çünkü ailem hep parayı ve yaptıklarını başıma kakıp. Beni masraf ve yük diye nitelendirip evden atan sağlık sorunlarımla bile ilgilenmeyen tipler. Çocukluğundan beri de bir kere mutlu olmadın. Hep ezildim ve fikrim isteklerim sorulmadı. Asla insan yerine koyulmadım. Hiçbir akraba da beni sevip destek olmaz. Hem aile hem ülkenin bu attığı kazıklar beni yoruyor. Karşıma düzgün erkek de çıkmadı sevgili olup evlenmek için hep boş mal erkeklerdi.
Benim ailem berbat ve okuduğum için de kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla