Öfkemi kontrol edemiyorum. Ne oluyor sizce bana 😔😢?

Evliyim 2 çocuğum var. Bu aralar bayağı moralsizim gergin ve sinirliyim hep. Ne olur yanlış anlamayın çok hassas biriyim. Çocuklarım için canımı veririm. Bu aralar bişeyler oldu bana. Çok tahammülsuzum. Akşam bişeye ağladı kızım yine birden öfkem patladı duvara kapıya vurdum deli gibi bağıra bağıra komsular da bişey oluyor sanmıştır herhalde. Kızıma vurmamak için oralara vurdum boynumu tirnakladim kızım korktu tabi. Öyle korkmuş görünce çöktüm olduğum yere ağladım. Yeni de değil 1 haftadır sıkıntılıyim sıkıyorum kendimi tutmaya çalışıyorum. 😔
Öfkemi kontrol edemiyorum. Ne oluyor sizce bana 😔😢?
Cevapla