AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
Çok acele etmişsiniz. Eğer aldırısan vicdan azabı çekersin.
Doğru söylüyorsun
Aldırmasanız daha iyi olur. Haziranda karnın fazla belli olmaz geçiştirirsin bence.
Değil mi.. bende öyle düşündüm
Kesinlikle. Hatta tarihi geri bile çekebilirsiniz işte balayına yer anca o tarihte bulduk diye.
Düğünü öne çekin yani en mantıklı durum bu. Aldırma.
+1
Sevgiline söylemeseydin kendi başına hallederdin ama artık doğur. Evlendikten sonra doğacağı icin ailen bir sey demez. Istemiyorsan da sakın gec kalma. Henüz dogmus bir bebek degil sonucta. Bu vicdansızlık degil.
Gercekten cocuk icin o insanın kahrını çekmek zorunda kalmak işkence. Kendimden biliyorum
Aldır cocugu sevglinr düştü dersin ya da cocugu düşürmeni saglicak ne varsa yap bence ilk yıldan cocuk mu olur evli olsaniz dahi cok sacma
nikahı kıydır kıymazsa aldır kimler masadan dönüyor hiç bişey olmasa bile ölüm var 3 aydan sonra aldırılmaz bilgin olsun
Çok zor bir durum burada saçma sapan yorumları okuyup canını sıkma önce nikahı yapın düğünü yazın yaparsınız bence
Evleniyorsun işte çocuğu niye aldırıyorsun çocuğun vebaline girme
Babası da istiyor madem keyif için çocuk aldırma ömür boyu vicdan azabı çekersin
Ailene de Uygun bir dille anlat durumu
Sakin aldırma ilerde çok pişman olursun daha erken e alın düğün tarihini ya da nikahi erken kıyın ama sakn aldrma
İmam nikahı yapın. En azından durumu meşrulaştırırsınız. Ayrıca bir cana koymamış olursun. O çocuk neden beni öldürdün diye mahşerde hesap sorar.
Düğünü öne al
baktın alamıyorsun önce nikahı hemen yap karnın büyümeden de düğünü yaparsın
ama bence aldırma çok yazık
Allahtan başka herşeyden korkuyorsunuz… yazık zina mahsulü olan gayri meşru çocuklara yazık… bunun vebaliyle nasıl yaşıyorsunuz
Zaten evleniyorsun konu büyümeden aile içinde kapanır gider ya da seni anlaya birini durumu anlat annene mesela düğünğ dahada erkene alsınlar
olan olmuş.
elinizi cabuk tutun dugunu erkene alın yapacak bısı yok.
Allah analı babalı buyutsun .
2 ay içinde düğün yaparsanız yapın. Onun dışında rezil olursunuz.
Yani rezillikten kasıt çevre ve ailelere. 50 tane korunma yolu vardı oysa
Hep korunurduk ki.. sorun orada
Zor durumlarr
Beş dakikalık zevkin bedelini doğmamış cocuklara ödetiyosunuz Allah sorar hesabını
Aldırma bence zaten evleneceksiniz. Düğünü öne çekersen sorun olmaz bence
Azıcık biraz bile istiyorsan aldır. Ortada can man yok, bebeklerin bilinci falan olmaz.
Sende de ya.. ak kadar kafa yok. Bir kere anne karnına düştüğü an onun en ennn temel hakkı yaşama hakkı. Kukuna kirine sahip çıkma sonra kalk aldır. Yokya. Hoş Allah korkusu yoksa o ayrı. Herkes inanacak değil. Yoksa diğer türlü almazdı. Hoşşşş öyle olan insan nikahsız da olmazdı!!! Hayırlısı. Yazık bebeğe.
Öyle bi hak falan yok isterse aldırır tamam mı?
Nikah tarihi al düğün yaza olsun yine başka bişey gelmiyor aklıma
İlerde kan testinde felan belli olur babasinin kim olsugu o zaman yuvanız yıkılır belkide. Yalan soylemeyin bence gidin guzelce aciklayin. Cocuk aldırmanında belli bir süresi vardı onu arastirin ya da saglam bir hocaya muftuye sorun 192 fetva hattini arayin. Ben 45 gun diye hatirliyorum 45 gunden sonra rahimde cocugun olusum sureci basladigi icin o gunden sonra aldirmak caiz degil die biliyorum siz iyice arastirin yine.
Sevgilin biliyorsa hemen dini nikah kiyip isi aranizda halledebilirsiniz o zaman bence en mantiklisi.
Babasılık durum ne alaka ki babası zaten evleneceği kişi
Dogru ben yanlis yazdim pardon. Ama ilerde akrabalari aileleri felanda ogrenirde sorun olabilir.
En mantıklisi hemen evlenmeleri ya da en kötü ihtimalle ortaya ciksa bile soyler derler: biz gizli nikah kiydik birbirimizi cok sevdigimiz icin gunah olmasin diyede beraber yatmak icin nikahi gizli kiydik derler gayri mesru degil merak etmeyin gibsiinden aciklama yapar kurtulurlar bence.
Olabilir
Senin bedenin, senin kararın, tercihine kimse karışamaz.
Vay be Rabbim nelere Kadir oluyor.. ben 7 aylık evliyim çocuk istiyoruz ama olmuyor :( bacım o minicik bebeği nasıl kıyıp aldıracaksın gönlün razı olur mu buna.. bahane bulup bir an önce evlenin sonuçta evliliğe adım atıyormuşsun.
Sırf bunu düşünerekten kendimi kınıyorum!
Rabbim inşallah sizin de müjdeli bir haber almanızı nasip eder 🙏
Amin inşallah 🙏 kaç yaşındasın sen
28
Evlenin ilk gecede hamile kaldim dersin cahil aile icin bebegini oldurmeye degmez bak istiyonuz
Düğünü 1-2 ay erkene çekin erken doğdu vs bir şeyler dersiniz artık aldırma üzülürsün
Siz ne yiyip içiyorsunuz sırf laf olsun diye mi bu sorular
Aman aldirma derim hayat boyu pisman lik yasamaman icin ama senin hayatın biz biliriz ama senin yasadigini bilemeyen 10sefer dusun bir sefer hareket etmek lazim
en yakın hatta bu hafta içinde nikah kıyın en azından karı koca olmuş olacaksınız
ay ben de bunu söylemişim en mantıklısı bu görünüyor.
@cicimod olan olmuş zaten başka çaresi yok yazdığına göre hazirana nereden baksan 2 buçuk ay var göbek bölgesinde değişim olursa ne diyecek gazım mı var diyecek kilomu aldım
aynen katılıyorum en güvenli yol hızlı nikahtı.
Bence aldırma ya.
Yazık karnındakine.
Hem sevgilin de aldırmamanı istiyormuş.
yok aldirma basta herkes kotu bakcak etcek taki elinize alana kadar, korkun icin bi cani alma sabret yapma oyle birsey pisman olursun
Düğünü hemen yapin benim boyle bir sorunum yoktu ama 18 ginde Nisan dugun hepsini hallettim
Aldırın tabi ki yarın bi gün baktınız evlilik yürümüyor çocukla ortada kalırsın
Bunu nasıl diyebiliyorsun hemde bir kadınsın yazık
Neyi? Evlenmeden çocuk yapmak doğru bir şey mi? Bana kalırsa evlenip apar topar yapmak da yanlış. Evlilik kolay bir şey değil sevgili olmaya benzemez, önce o güven oluşmalı. Baktı evlilikten beklentisini karşılamadı, olmuyor ne olacak o zaman? Çocuğa yazık.
Çocuğa neden yazık olsun ya aldirirsa günah. yapmışlar bı hata ustunede daha büyük bi hata mı yapsinlar aldırıp. olmaz yanlış düşünüyorsun
Tamamdır
Aldırma tabiki de ilk çocuk sonra bir sürü olumsuzlukla karşı karşıya kala bilirsin bir yolunu bul öne çektir ya da boş ver ne olacaksa olsun isteyen konuşsun dursun
Eger aynı kisi ile evleneceksen hıc aldırma pısman olursun
Aldırma düğünü mümkün olduğunca öne çekin ( ya da imam nikahı falan halledin bekleyemedim derisniz)
Aldırma. Sadece olabildiğince bu düğün süresini kısa tut annene söyle.
Evlenmeden cinsellik yaşarsan olacağı o şimdide korkuyomusun
Nikahı hemen kıyın düğünü çocuk doğduktan sonra yaparsınız seneye haziranda
1 ay içinde evlenin 7 aylık doğum yaptım dersin. Aldırırsan çok pişman olursun
Yazik ya yapmayin şunu kendinize olum var ya aksilik olsa evlilik iptal sa ya evlenecegin olse yazik degilmi ailene cocuga sana
Sende eşin olacak adamdan ne salatalık olur ne cacık. Evlensen bile 2 ay sonra boşanırsın çocukta öyle mal mal kalır ortada.
Yardım istedim, yorum istemedim. Kendine sakla görüşünü. Ben kendim bir sorun görmüyorum ailem dışında...
Madem çocuk istemiyorsun bundan önce önlemini alacaksın, bu kadar mı zor
Annene durumu anlat nikah işini hızlandır hemen evlenin etrafa da erken doğum dersiniz
Yanlız 5 hafta kadar hamile olduğunu nasıl anlamadın
Çünkü hamilelik en son reglin ilk gününden itibaren hesaplanıyor.
Çocuk olsun çocuğu öldürürsün kürtajla katil olursun yapma
Çocuğu büyüt o çocuk senin umudun senin hayatın olsun
Saçmalama tabikide aldırma o senin bir canın artık hemde çok günah vebalini ödeyemezsiniz bak yapma kardeşim yapma.
Zir cahilsin 5 dk zevk için çocuk yapanlar varya yaşamayı hak etmiyor doğacak çocuğa üzülüyorum andavarlar
Ben acımam böyle cahilere ortada bir can var sende cahilsin
asil en buyuk cahil sensin.
@Sarikirmiizii buraya konu açıyorsa olumlu veya olumsuz her türlü eleştirileri görecek. Kimse onun fotosunu pohpohlamak zorunda değil. Ayrıca arkadaş doğruyu söylemiş yaşanılan zevklerin bedelini neden günahsız bebekler ödemek zorunda. Milletin altına yatmayı bilene kadar korunma yöntemlerini bilsinler öyle yapsınlar o zaman.
uf sanane sana birsey diyen olmadi isine bak hadi, yorumuma bakarsan gorursun ben bebegi oldurmu dedim uslup diye birsey var dogru bisekilde soylesin yargilamadan kendi cokmu dogru insan
@filinta1 aga bunları boş ver yorma kendini toksit insanlar aşkı memnu bunlara hayat uğraşılmaz
Hazirana daha birkaç ay var umarım kötü bir şey olmaz fakat olacağını da düşünmeniz lazım. Aldırma ihtimalinizde kalmayacak… Toplum baskısı herşeyi hesab edin. Umarım her şey yolunda gider sağlıkla doğar bebeğiniz
Ne olursa olsun hiç bir canlının yaşama hakkını elinden alamazsın. Böyle bir durumda da gidip hemen nikah kıyın elinde sonunda öğrenilecek sıkıntılar yaşarsınız amaa geçer çocuktan sonra da aileler yumuşar diye düşünüyorum
Yaşam hakkı nr alaka kendisi yapti kendisi aldirir nr mana
Sonuçta o da bir canlı!
Aldırma bence o da bir can ve onu öldürmek ömür boyu yük olur sana. Zaten çocuk yeniyse erken doğum yaptım falan dersin
Yazık kafanıza böyle insanlardan iğreniyorum kimse kusura bakmasın bence ne affı olur bunun nede mantıklı bir açıklaması 😒🤮
Şehir dışında yaşayacaksan bişey olmaz aldırma. Ya da erken doğum falan dersiniz. Ah ve kuzum niye korunmadınız ki...
Gamsızsan olmazsin hem senin 1 saatlik zevkin için o çocuk oldu yapmasaydin yapdiysanda sahip çık çocuğuna aldırma
Yaşın daha küçük saçma sapan yorumlar yapma insan başına gelmeyen şeyler için çok rahat konuşur bir gün başına gelirse anlarsın jdjdjxjjxx
Yorumla yaşın ne ilgisi olduğunu anlamadim cahil insan her yaşta cahildir cok okuyan mi cok gezen mi ye döndü konu, bunu nasil bu kadar normallestiriyorsun demek ki sen de aynini yaptin ya da yapmaya meyillisin durduracaksin kendini yapiyorsanda önemini al sadece bir hapa bakıyordu icseydi ya da kondom bunlar ne için üretiliyor
İnsanız başımıza her şey gelebilir yaşamadığın bir şey için saçma sapan dengesizce konuşmak çok kolay oluyor bir gün aynı şeyi yaşarsan eğer yaptığın bu saçma sapan yorumu hatırla kınama ki başına da gelmesin
Kınamiyorum büyük de konuşmuyorum kisi kendinden sorumludur benim başıma emin ol böyle bir şey gelmez çünkü ileri dönük düşünüyorum sana da öneririm sen kendine sahip cikarsan bisey olmaz korkma xd
Sadece nikahla evlenseniz diğer formalitelere gerek var mı ki
Bana kalsa yok...
Evlenicekseniz, ikinizde aldirmak istemiyorsaniz baskasindan kime ne, tabi bir de sevgiline guveniyor musun ileride o da sana ahkam kesmesin
Bu olaydan sonra, onunla birlikteliğimden bir o kadar daha emin oldum. Her işte bir hayır vardır :)
Düğünü erkene çekmek için baskı yap. Aldırırsan ileride çok pişman olursun
Erken doğdu dersin etrafa
Bence aldırma bu senin hayatın, aldırır isen çok pişman olucaksın çünkü tekrardan çocuğun olucak ve bu sefer diceksin ki keşke aldırmasaydım bu yüzden aldırma hem kendine hem çocuğuna yazık.
Ailene gelince de sana söylenirler ama torunları olunca affederler
Hayatının yanlışını yaparsın. Zevkinize baktığınızda her şey güzel iyiydi o çocuğun suçu ne Ahirette onun hesabını veremezsiniz
Aldırma nasılsa evlenicekmişsinizde... Daha iyi olur.
Bence de ilk bebeği aldırmak tehlike yaratıyor bir daha hamile kalmaya da bilirsin. Şu hale bak ya adam var yıllarla çocuk bekliyor ama olmuyor böyleleri için anında oluyor. ne dieyim ya