Hamileliyim, nikah kıyılmıştı ama daha düğün olmadı. Çok utanıyorum, insanlar laf söyler mi?

Dini nikah ve nikahm var ama daha kına ve düğün olmadı Allah’ın izniyle mayis da yapacağız düğünü ama ben dün 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim belirtiler var halsızdım falan benim adetim asla gecikmez bu ay gecikti test yaptım eşime söyledim hastaneye gittik 4 haftalık hamile olduğumu öğrendık çok sevindi ama ben çok utanıyorum aileme karşı bide kapalıyım ters ama haram değil yaptı şey nıkahlı eşim kendimi suçlu hissediyorum düğünü öne almak istiyoruz çok zor gibi deprem oldu Ramazan geliyor ı zaman kadar karnım çıkar offf sizce nasıl yapmalıyım akrabalar bir sürü laf edecek bizim eşimle evimiz var ama daha boya eksik nıkahım oldu için ailem eşim le gitmeme eve kızmıyordu şimdi diyicek ler izin verdik ne oldu çokkkkk utanıyorum ağlıyorum resmen 🥺
Hamileliyim, nikah kıyılmıştı ama daha düğün olmadı. Çok utanıyorum, insanlar laf söyler mi?
Cevapla