Evliyim ama aldırmak zorundayım. Kürtajdan sonra pişmanlık Yaşar mıyım?

Evliyim günah biliyorum ama aldırmak zorundayım. Eşimle borçlarımız var bebek bezine verecek paramız da yok. Kürtajdan sonra pişman olur muyum?
Evliyim ama aldırmak zorundayım. Kürtajdan sonra pişmanlık Yaşar mıyım?
Cevapla